Hvornår og hvorfor fik i tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Diana...

Senia skriver:

Vi skal til lægen nu her senere og håber at hun sender os videre til scanning enten her i 6. uge eller i 7. uge som jeg går ind i på torsdag.

Men ellers er jeg begyndt at have smerter 1-2 gange dagligt i en halv time, hvor jeg bliver nødt til at tage smertestillende, fordi det simpelthen er SÅ smertefuldt.

Ej det lyder da ikke behageligt det de da nød til at få tjekket. 

Håber du får din scanning og at alt er som det skal være. 

Håber vi høre fra dig senere 

Knus og en masse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Trolde_mor

DianaMoar skriver:

Ej det lyder da ikke behageligt det de da nød til at få tjekket. 

Håber du får din scanning og at alt er som det skal være. 

Håber vi høre fra dig senere 

Knus og en masse 

Håber jeg også - for kan bare ikke forstå det hele er blevet så slemt med maven.

Ved godt der er ligamentsmerter / de er mens.lignende smerter. Havde jeg jo også inden men det her er jo dem ganget med 3

Men tak

Skal nok skrive når vi har været ved lægen

Anmeld

1. februar 2010

lollandpigen

Håber virkelig alt er oki med maven og lægen må da bare henvise til en scanning....

Glæder mig til at høre hvad lægen har sagt...  alt hvad jeg krydse kan....

Knusser

Anmeld

1. februar 2010

Trolde_mor

Hej igen

Så har vi været til lægen, hun startede med at ville se på min skulder som hun var meget bekymret over, og sprang over graviditeten, men vendte heldigvis selv tilbage til det. Så var jeg ude for at få testet for blærebetændelse ved sekretæren og da jeg så kom ind igen, sad kæresten og snakkede med lægen, der idet jeg havde lukket døren bag mig, sagde: "skal vi ikke sende dig til en scanning?"

Så efter endnu en gyn.undersøgelse ringede hun til gyn.vagtlæge og bad om en akutscanning, så imorgen tidlig skal vi til scanning ude på sygehuset.

Hun sagde inden vi gik at hun håbede der stadig var en lille en derinde og at der ikke var en blødning på vej - hvilket de vil kunne se på scanningen.

Men puh.. når ens læge siger det, bliver man alligevel selv lidt nervøs, og når det nu er akutscanning..

Spændt på om jeg får sovet i nat..

Men hey, vi fik (takket være min kæreste?) en scanning som vi jo gik efter!!! OG PLEASE LAD LILLE-NIV VÆRE DERINDE OG HAVE DET GODT

Anmeld

1. februar 2010

LinLin

Hej igen

Så har vi været til lægen, hun startede med at ville se på min skulder som hun var meget bekymret over, og sprang over graviditeten, men vendte heldigvis selv tilbage til det. Så var jeg ude for at få testet for blærebetændelse ved sekretæren og da jeg så kom ind igen, sad kæresten og snakkede med lægen, der idet jeg havde lukket døren bag mig, sagde: "skal vi ikke sende dig til en scanning?"

Så efter endnu en gyn.undersøgelse ringede hun til gyn.vagtlæge og bad om en akutscanning, så imorgen tidlig skal vi til scanning ude på sygehuset.

Hun sagde inden vi gik at hun håbede der stadig var en lille en derinde og at der ikke var en blødning på vej - hvilket de vil kunne se på scanningen.

Men puh.. når ens læge siger det, bliver man alligevel selv lidt nervøs, og når det nu er akutscanning..

Spændt på om jeg får sovet i nat..

Men hey, vi fik (takket være min kæreste?) en scanning som vi jo gik efter!!! OG PLEASE LAD LILLE-NIV VÆRE DERINDE OG HAVE DET GODT

Årh det lyder godt! Men kan man se "noget" når du ikke er længere henne? Troede man skulle være 7+0 for at se hjerteblink...?

!!!

Anmeld

1. februar 2010

Trolde_mor

Årh det lyder godt! Men kan man se "noget" når du ikke er længere henne? Troede man skulle være 7+0 for at se hjerteblink...?

!!!

Hjertet begynder at slå i starten af 6. uge og efter et par dage slår det mere "fast".

Tror folk måske skriver 7. uge er fordi at man er garanteret at kunne se det der.. ??

Og ja, vi er ligeglade med hjerteblink, bare den lille er der - det er det vigtugste nu

Tak for

Anmeld

1. juli 2011

Ems30

Trolde_mor skriver:

Hjertet begynder at slå i starten af 6. uge og efter et par dage slår det mere "fast".

Tror folk måske skriver 7. uge er fordi at man er garanteret at kunne se det der.. ??

Og ja, vi er ligeglade med hjerteblink, bare den lille er der - det er det vigtugste nu

Tak for

Hej, faldt lige over din tråd. Kom du ind til skanning og så du den lille? Er meget nysgerrig så vil lige høre om alt er ok? Det håber jeg 

Anmeld

2. juli 2011

Rockertand

Ems30 skriver:

Hej, faldt lige over din tråd. Kom du ind til skanning og så du den lille? Er meget nysgerrig så vil lige høre om alt er ok? Det håber jeg 

Har du lagt mærke til, at tråden er meget gammel?

Anmeld

2. juli 2011

Ems30

Rockertand skriver:

Har du lagt mærke til, at tråden er meget gammel?

Ja, og det er derfor jeg skriver og spørger. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad der skete, fordi jeg selv overvejer en tryghedsskanning. Om hun kom afsted og fik et barn osv. Nogen gange er det ret sjovt at få en opfølgning på en historie der udviklede sig for rigtig lang tid siden 

Anmeld

2. juli 2011

ønskebørn74

Ems30 skriver:

Ja, og det er derfor jeg skriver og spørger. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad der skete, fordi jeg selv overvejer en tryghedsskanning. Om hun kom afsted og fik et barn osv. Nogen gange er det ret sjovt at få en opfølgning på en historie der udviklede sig for rigtig lang tid siden 

Barn har hun fået... Se hendesstatus besked...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.