Ja, det er lidt en kort glæde og tror der er stor chance/risiko for at man bliver SÅ afhængig af at se den lille bebs.
Tænker om for mange scanninger er sundt for barnet? Har dog SLET ikke sat mig ind i om det tager skade af det?
Jeg har også tænkt tanken om ultralydsscanning kan skade. Det er jo ret hidsigt kan man sige. Men aner intet om det.
Jeg er blevet scannet i uge 13 til NF. og igen igår i uge 21 til MD. Derudover skal jeg scannes 2 gange til, fordi jeg tager medicin mod dårlig tyktarm i uge 28 og 32.
Jeg har kun overvejet de der film man kan få, og folk der får dem lavet er ret vilde, men tænker igen om det er fordi man så har noget at vise frem (fremfor de der dårlige scanningsbilleder man får) I min familie vil de squ hellere vente til baby kommer ud, og så bliver der nok kamp om at holde. Tror også det er svært at forholde sig til andres børn i andres maver, sådan har jeg det da når jeg ser andres scanningsbilleder. Jeg kan ikke se hvad det ligner, men det kan de jo godt, for de har fået det forklaret på skærmen hvor billedet er meget skarpere.
Jeg tror jeg hælder til nej-tak til en film. For tror faktisk jeg gør det mest for at vise hende frem, mærker hende jo hver dag efterhånden.
Håber det giver mening 
Anmeld