Som i jo kan læse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Mor Til Julie<3

Linda2009 skriver:

Jeg lytter til min SP, som bare er super fantastisk. Det er også hende der siger, at baby skal have 1/6 af sin kropsvægt hver dag, og som en påpegede, så får Julie jo ikke 1/6 Man kan sige, at jeg lytter til min SP, men jeg lytter først og fremmest til mit barn

Du må jo også lytte til Julie, for ellers havde du ikke lavet dette indlæg Så dit moderinstinkt fejler ikke noget, sådan som jeg ser det...

HeeH ...
Manqe Tark ...

Hun har os næsten liiie fået 200ml ... Men det ska jeq abre ikk siqe til vores sundhedsplejske fordi så siqer hun bare jamen, det er da alt for meqet ... Det ka hende`s mave jo slet ikk holde til i lænqden ...

Oq hun er nemliq meqet tit ked a det oq det er så fordi hun er sulten ... Hun får 6-7 flasker i døqnet a 160-170ml ... NU har hun så liiie fået en flaske me 200ml i ... Oq hun spiste det hele ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Dansker i England

kiroo skriver:

hun så lidt sjov ud, men ville gerne have det, problemet kommer bare når jeg putter noget rundt om halsen på hende altså stofble eller hagesmæk.. at hun bliver vildt ivrig og probberdet i munden,

Sådan er min datter også. Jeg piller smækken ud af munden på hende en del gange i løbet af et måltid.

Til trådstarter; Min datter er også et meget sultent barn, og jeg har givet hende mad efter behov og ikke efter et fastlagt skema, for så ville hun være sulten konstant (ligesom din er). Så giv nogle større portioner og lidt oftere - inden jeg begyndte på grød og mos 3 gange om dagen, fik hun vel 7-8 flasker om dagen af mellem 150 og 200 ml.

Anmeld

20. januar 2010

Pige2009

Mor Til Julie<3 skriver:

HeeH ...
Manqe Tark ...

Hun har os næsten liiie fået 200ml ... Men det ska jeq abre ikk siqe til vores sundhedsplejske fordi så siqer hun bare jamen, det er da alt for meqet ... Det ka hende`s mave jo slet ikk holde til i lænqden ...

Oq hun er nemliq meqet tit ked a det oq det er så fordi hun er sulten ... Hun får 6-7 flasker i døqnet a 160-170ml ... NU har hun så liiie fået en flaske me 200ml i ... Oq hun spiste det hele ...  

Dejligt Det vigtigste er jo, at hun er mæt, og Laura kan som sagt sagtens spise 200 ml. Hun er jo samme alder som Julie.

Anmeld

20. januar 2010

Mor Til Julie<3

Linda2009 skriver:

Dejligt Det vigtigste er jo, at hun er mæt, og Laura kan som sagt sagtens spise 200 ml. Hun er jo samme alder som Julie.

Jaah, Det er jo det jo ...

Jaah, Der er jo kun 2 daqe mellem dem jo ... 
Det er helt vildt så hurtiqt tiden qår me de små unqer ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.