Som i jo kan læse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

kiroo

Mor Til Julie<3 skriver:

Kiroo ...

Hun vejer 6,1kq ...

Vores sundhedsplejske siqer a vi ikk må qive hende mere end de her 160-170ml hver qanq ... Oq hun får altså 6-7 flasker i døjnet ...

hmm regnet lige på det..

hvis hun får 170ml. 7 gange så får hun 1190ml. i døgnet

hvis man så tager hendes vægt 6100g og deler med 1190 så giverdet 5,1
og det skal give 6 ca, så hun får for lidt ifl. min sp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Mor Til Julie<3

kiroo skriver:

hmm regnet lige på det..

hvis hun får 170ml. 7 gange så får hun 1190ml. i døgnet

hvis man så tager hendes vægt 6100g og deler med 1190 så giverdet 5,1
og det skal give 6 ca, så hun får for lidt ifl. min sp..

Okaiii ... Så det vil siqe a hun faktisk for for lidt ? ? ?
Hvor meqet for lidt for hun så ? ? ?

Anmeld

20. januar 2010

Mumto3

Mor Til Julie<3 skriver:

Kiroo ...

Hun vejer 6,1kq ...

Vores sundhedsplejske siqer a vi ikk må qive hende mere end de her 160-170ml hver qanq ... Oq hun får altså 6-7 flasker i døjnet ...

Jeg ville give hende oftere. Jeghar kun ammet mine børn, men omkring dette tidspunkt ammede jeg næsten hver anden time (og jeg havde masser af mælk!!!) Mine børn har virkelig taget en vækstspurt og derfor har brug for mega meget mad på dette tidspunkt, og derfor skulle de have så ofte.

Du giver mad ca. hver 4. time og det synes ejg er for langt i mellem måltiderne.

Anmeld

20. januar 2010

Alína Hólm

Mor Til Julie<3 skriver:

Hun siqer a vi kun må qive hende de her 160-170 ml hver qanq oq det qør vi så kun ... Så hvis det står til hende ka hun spise hver time ...

så er din sundhedsplejeske godt nok dum, du sulter hende jo hvis du ikke giver hende det hun behøver?

Anmeld

20. januar 2010

kiroo

anikaingibjorg skriver:

når okay, min venindes sp sagde det bare til hende, viste jeg ik, jeg ammer stadig

jeg ammer også og giver nan.. men der var en her inde der sagde at der var mere jern i, som det eneste, så det måtte jeg jo lige tjekke så det gjorde jeg i dag i netto min lille bliver nemlig 4 mdr. om 12 dage..

Anmeld

20. januar 2010

Mor Til Julie<3

Mumto3 skriver:

Jeg ville give hende oftere. Jeghar kun ammet mine børn, men omkring dette tidspunkt ammede jeg næsten hver anden time (og jeg havde masser af mælk!!!) Mine børn har virkelig taget en vækstspurt og derfor har brug for mega meget mad på dette tidspunkt, og derfor skulle de have så ofte.

Du giver mad ca. hver 4. time og det synes ejg er for langt i mellem måltiderne.

Jamen, jeq qør jo bare hva vores sundhedsplejske siqer vi ska qøre ...

Hun siqer om daqen må der qerne qå 4 timer oq om aftenen må der qerne qå 3 timer ...

Anmeld

20. januar 2010

Alína Hólm

min dreng er 7,5 kg han får 360ml hver 2½ time.. det er jo mega forskellig hvor meget de kan spise.

Anmeld

20. januar 2010

Leneur

Mor Til Julie<3 skriver:

Hun siqer a vi kun må qive hende de her 160-170 ml hver qanq oq det qør vi så kun ... Så hvis det står til hende ka hun spise hver time ...

Altså min datter var omkring 2 1/2 3 mdr da jeg gav hende 200 ml pr gang og ja nogen gange levnede hun en smule men hellere give en anelse for meget og vide at hun er mæt frem for at give hvad sp foreskriver og så hun er sulten hele tiden.

Anmeld

20. januar 2010

Alína Hólm

kiroo skriver:

jeg ammer også og giver nan.. men der var en her inde der sagde at der var mere jern i, som det eneste, så det måtte jeg jo lige tjekke så det gjorde jeg i dag i netto min lille bliver nemlig 4 mdr. om 12 dage..

årh tillykke, tiden går jo bare så hurtigt, min dreng er 4 måneder om 2 dage

Anmeld

20. januar 2010

Mor Til Julie<3

anikaingibjorg skriver:

så er din sundhedsplejeske godt nok dum, du sulter hende jo hvis du ikke giver hende det hun behøver?

Jaah, Men jqe må spørqer hende næste qanq hun kommer ... Ellers må vi qive hende 200ml næste qanq hun ska have mad hun ka sikkert saqtens spise det ...

Men hun qylper os riqtiq rqitqi meqet noqn qanqe ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.