Som i jo kan læse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.832 visninger
43 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Mor Til Julie<3

Heej Piqer ...

Min datter er ikke engang 3 måneder endnu men da hun ikke blir`ordenlig mæt af Nan1 så vi er så småt begyndt og give hende lidt mos og det kan hun virkelig godt lide ... Kan godt være det er lidt for tidligt når hun ikke er så gammel igen men hun blir`bare ikke ordenlig mæt a det andet hun får ...

Har i nogen gode råd til hvad man så kan give hende ? ? ?

Knuss Stine ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

kiroo

hvad siger sp? man må ikke give grød og mos før 4 mdr. fordi deres tarme og nyre ikke er udviklet nok, kan det være hun bare skal have noget mere nan, hvor meget vejer hun og hvor meget spiser hun i døgnet?

Anmeld

20. januar 2010

Alína Hólm

nej ikke grød så tidligt! giv hende helere lidt nan 2 blanded med nan 1

Anmeld

20. januar 2010

kiroo

anikaingibjorg skriver:

nej ikke grød så tidligt! giv hende helere lidt nan 2 blanded med nan 1

nu kiggede jeg på nan 2 idag og hvad jeg kunne læse mig til er der mere jern og kobber og zink i, den ellers er det det samme..?

Anmeld

20. januar 2010

Alína Hólm

kiroo skriver:

nu kiggede jeg på nan 2 idag og hvad jeg kunne læse mig til er der mere jern og kobber og zink i, den ellers er det det samme..?

når okay, min venindes sp sagde det bare til hende, viste jeg ik, jeg ammer stadig

Anmeld

20. januar 2010

Mor Til Julie<3

Kiroo ...

Hun vejer 6,1kq ...

Vores sundhedsplejske siqer a vi ikk må qive hende mere end de her 160-170ml hver qanq ... Oq hun får altså 6-7 flasker i døjnet ...

Anmeld

20. januar 2010

Alína Hólm

Mor Til Julie<3 skriver:

Kiroo ...

Hun vejer 6,1kq ...

Vores sundhedsplejske siqer a vi ikk må qive hende mere end de her 160-170ml hver qanq ... Oq hun får altså 6-7 flasker i døjnet ...

du kan da ikke sulte hende, sp kan da ikke sige hvor meget hun må få, hun skal da ha det hun kan spise?

Anmeld

20. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg tænker om du kan spørge din sp om hun evt. må få lidt vælling lavet på noget ris eller majsmel? Hun kan slet ikke klare flere måltider med flaske?

Anmeld

20. januar 2010

Mor Til Julie<3

anikaingibjorg skriver:

du kan da ikke sulte hende, sp kan da ikke sige hvor meget hun må få, hun skal da ha det hun kan spise?

Hun siqer a vi kun må qive hende de her 160-170 ml hver qanq oq det qør vi så kun ... Så hvis det står til hende ka hun spise hver time ...

Anmeld

20. januar 2010

Mor Til Julie<3

Liams troldemor skriver:

Jeg tænker om du kan spørge din sp om hun evt. må få lidt vælling lavet på noget ris eller majsmel? Hun kan slet ikke klare flere måltider med flaske?

Okaiiii ... Der er bare over 14 daqe endnu hun kommer her endnu ... Oq hvis det står til hende ka hun jo spise hver time ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.