Som i jo kan læse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

nu blander jeg miig lige?? min søn vejde 6200g for snart 14 dage siden så ved ikk nu men han spiser 180ml værd 3 time ca! er det for lidt så? hvor meget skal han så ca ha?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Alína Hólm

Mor Til Julie<3 skriver:

Jaah, Men jqe må spørqer hende næste qanq hun kommer ... Ellers må vi qive hende 200ml næste qanq hun ska have mad hun ka sikkert saqtens spise det ...

Men hun qylper os riqtiq rqitqi meqet noqn qanqe ... 

jeg ville sige det er bedere at gylpe af for meget mad, end at græde af for lidt

Anmeld

20. januar 2010

Alína Hólm

Christina -mor til elias! skriver:

nu blander jeg miig lige?? min søn vejde 6200g for snart 14 dage siden så ved ikk nu men han spiser 180ml værd 3 time ca! er det for lidt så? hvor meget skal han så ca ha?

christina, det kommer an på om elias græder af sult, det er jo forskelligt.

Anmeld

20. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Mor Til Julie<3 skriver:

Okaiiii ... Der er bare over 14 daqe endnu hun kommer her endnu ... Oq hvis det står til hende ka hun jo spise hver time ...

Du kan da ringe til din sp. Du må have en seddel et sted med åbningstider og telefonnummer. De står altid til rådighed

Anmeld

20. januar 2010

kiroo

Mor Til Julie<3 skriver:

Okaiii ... Så det vil siqe a hun faktisk for for lidt ? ? ?
Hvor meqet for lidt for hun så ? ? ?

du skal bare give hende det hun kan spise, det er nu de vokser og nu de brænder energi af, så her vill jeg ikke lytte til sp
en flaske mere i hvertfalde
du skal tænke at hvis du ammet vil du ikke kunne tjekke ml. man stadigvæk give mad

Anmeld

20. januar 2010

Alína Hólm

Liams troldemor skriver:

Du kan da ringe til din sp. Du må have en seddel et sted med åbningstider og telefonnummer. De står altid til rådighed

Anmeld

20. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

anikaingibjorg skriver:

christina, det kommer an på om elias græder af sult, det er jo forskelligt.

gør han godt ikk

Anmeld

20. januar 2010

Alína Hólm

Christina -mor til elias! skriver:

gør han godt ikk

jeg har hvertifald ikke hørt dig klage

Anmeld

20. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Liam er også flaskebarn, og han har altid fået det han kunne spise. Hvis han stadig var sulten efter en flaske, fik han bare noget mere.

Liam hører til de lidt mindre, men da han kun fik flaske kunne han altså godt spise 220 ml ad gangen. Og han var en del mindre end din datter.

Anmeld

20. januar 2010

TbCp

Mor Til Julie<3 skriver:

Jaah, Men jqe må spørqer hende næste qanq hun kommer ... Ellers må vi qive hende 200ml næste qanq hun ska have mad hun ka sikkert saqtens spise det ...

Men hun qylper os riqtiq rqitqi meqet noqn qanqe ... 

Det er også bare skide svært ik, man gør jo det man tror er bedst for barnet, og som ny mor kan man være rigtig usikker og så regner man da med at det sundhedspl. siger er korrekt!

Jeg tror jeg ville prøve at give noget mere i flasken de næste dage og så se om det ikke bliver bedre.

Held og lykke med det håber det hele bliver lidt lettere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.