Uhhhh, hvor lang tid har i??? ;)
Da jeg var 14 var jeg kærester med Jim.... Han måtte ret hurtigt videre, men vi forblev gode venner (gik i de samme kredse), han blev kærester med May, som blev min MEGET gode veninde.... også skruer vi tiden frem til januar 1998..... Jeg nærmest bor hos Jim og May, for jeg er ikke ret god til at bo allene, og gode venner kan man ikke få for meget af, vel???
Nå men, en af Joms kammerater begynder at komme der rigtig meget, han er lige gået fra kæresten som han også har barn med, og jeg overvejer hvad jeg kan gøre for at få endnu en i nettet..... havde en tendens med at ALLE fyre skulle begære mig!! (Tal lige om lavt selvværd!!+o()
Nå men, John - som det jo var - skulle IKKE have en ny kæreste, han skulle ALDRIG giftes, og under ingen omstændigheder skulle han have flere børn!!!!!!! Idiot, tænkte jeg, men derfor kan du vel godt synes jeg er lækker!!!
Månederne gik, og han kunne slet ikke lide mig, synes jeg var en vulgær, dum og MEGET ung tøs!! Hey, jeg var 23, bare fordi han var 31 og pisse voksen..... >(
Nå, men den aften hvor George Clooney var med i ER for sidste gang, sad jeg i 2 stive timer og så windows 98 blev instaleret på hans computer...... tal lige om at være forelsket!!! Hmmmm, måske var jeg lidt interassant alligevel....... Dagen efter bankede jeg ham sønder og sammen i trivial, også kunne det nok være han vågnede op....... Altså jeg var stadig vulgær og alt for ung, men jeg var ikke dum!!!
Nå, vi skulle se film i weekenden, og han kom med Aliens 4 (som jeg havde set i biffen med en god ven) og 187 (skod film)! Vi startede med Alien og jeg påstod at jeg var MEGET dårlig til uhyggelige film, og skulle holde ham i hånden!!:$
Det gjorde vi så hele filmen, også da der var tissepause, og under hele 187, hvor vi nok mere kiggede på hinanden.......(L)
Om natten, sov han også hos May & Jim, og vi "snakkede" det meste af natten i munden på hinanden!! Da han kørte afsted dagen efter, fik jeg besked på at ringe til ham!!! Øhhhh oki.... spørg lige om jeg sked en snemand eller tre??!!??!!
Ugen var hektisk, vi talte i telefon hver dag, og mener at det var torsdag der var valt til EU, hvor jeg var valgtilforordnet.... da jeg kom hjem til migselv ringede jeg til John, talte i 1½ time, skulle tisse, så ringede han op, og vi talte i 1½ time mere!! Hvor vi bl.a. blev enig om at jeg skulle komme søndag, efter han havde afleveret sin datter! Og jeg skulle huske min tandbørste........ Der kom lige mindst 7 snemænd mere!!!
Søndag cyklede jeg fra mine forældre til John, spiste dejlig dejlig mad, og SOV sammen med ham.... nååå ja og blev der!!! Det var d. 31/5-98
Vi har boet fast sammen siden 1/1-99, blev gift 14/10-00, Sarah blev født 3/2-02 og David 5/8-07!! 8D
Vi har været gået fra hinanden 1 x 12 timer og 1 x 24 timer, men jeg har ingen af gangene nået at flytte, så de tæller ikke!!!!
Jeg elsker John, også selvom han er en knudemand, der pisser mig mega meget af, af hele mit hjerte!!! Så nu tror jeg, jeg blive nødt til at give ham et kæmpe kram!!
(H)
Anmeld