Hvordan mødte i jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

ha ha....dahm, for et spørgsmål...vi mødtes sgu på nettet....nærmere jubii

Michael smed en hilsen i min log, hvor i han skrev, du ser nu meget sød ud...ja en standart hilsen var det vel...

men gutten var jo lækker, og så måtte jeg jo headhunte ham...hvad jeg ville med det aner jeg nu ikke, for jeg var på mande - hader-holdet i den periode...

nå vi snakkede og han fik min msn, og vi snakkede mere...på et tidspunkt forsøgte jeg at sende ham videre til en single-veninde som jeg havde, men han vendte hurtigt tilbage, med beskeden om det ikke lige var noget for ham.

well, så snakkede vi jo endnu mere, og det viste sig at hans x lige havde dumpet ham, og at han boede hos sine forældre (så pisse barnlige, siger jeg bare)
men den her x, ja hun brugte ham stadig som barnepige, kørte i hans bil, lånte hans penge, kom og gik som det passede hende, brugte ham lidt og dumpede ham igen...o.s.v...

og engang sprang der en eller anden kilerem til hans motor (mens hun stadig brugte hans bil) og den måtte han så selv betale...så røg proppen bare oven ud af min hjerne...og så fik han afvide fra ven til ven, at han lige godt var det mest naive og dummeste individ jeg nogen sinde havde mødt.

se det sjove ved michael er jo så at piger med rygrad og selvstændighed, det tænder ham, og måske var det det som gjorde at vi begyndte at mødes, mere og mere...vi såes, drak kaffe i spandevis sammen, mens han hældte vand ud af ørene...

så kom den tid hvor jeg skulle indlægges sammen med Christian, og jeg tænkte...what the fuck, nu kan han lære at jeg ikke sidder og venter på han kommer over hans x for evigt...så en uge før vi skulle indlægges, gav jeg ham beskeden...du ved godt jeg er væk i tre uger nu...ik?

lååååål....han så sjov ud, jeg tror det gik op for ham at alt kunne smutte væk under næsen på ham...og han forlangte han fik lov til at hjælpe mig, køre mig der ind, og få os godt indlagt...og ja som sagt, så gjort. han vare bare så sød!
og hver eneste dag, af og til to gange om dagen sad michael hos os på sygehuset.
og efter vi havde været indlagt i en uge, så tikkede smsén ind...aj din dumme kælling, jeg tror sgu ikke jeg kan leve uden dig!
(det skal lige siges at michael aldrig siger ret meget, og at skrive sådan en besked har været ganske hårdt for ham) well, nu hedderjeg faktisk dumme kælling hver dag...men det er sagt på en sjov og smilende måde...og han hedder så dumme stodder...så dan er det bare.

well, jeg skulle jo lige finde ud af om han var den rigtige for mig, men det fandt jeg ud af da han var ude som rejsemontør, og min far lå for døden...han stoppede omgående med at rejse ud, og blev hjemme, og forlod aldrig min side mens det stod på.

nu har vi kendt hinanden i 5 år til efteråret...de bedste 5 år af mit liv, selv om det også har været de sværeste!

ps/sjovt nok, og meget underligt, så er alt det jeg har sagt aldrig til, kommet til at ske for mig, efter jeg mødte michael.

jeg får aldrig kørekort - jo det gjore jeg så
jeg får aldrig en ordentlig mand - jo sørme jo
Jeg får aldrig arbejde på spæncom - jooooo
jeg skal aldrig have flere børn - hæ hæ...jo
jeg får aldrig et hus - hmmm, sørme jo
jeg bliver aldrig gift - hmmm, nu har jeg ikke noget bedre at fortage mig den 8/8...så mon ikke jeg gør

Søde Loggi - hvor er det bare livsbekræftende at læse alle historierne og din "jeg får aldrig..." jo, du fik så - yes !!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Muffinmus

Min veninde inviterede mig til en GRIL FEST I JANUAR MDR.
Der så jeg ham...godt nok kissemissede han med en anden, men vidste jeg ville nuppe ham....
Senere blev jeg venner med ham vi var til fest hos og han og min mand begyndte at komme hjem til mig for at se lidt tv og hygge hver tirsdag.
Et par dage i sommerhus med dem begge og en veninde og vupti så var han scoret:)

Anmeld

7. maj 2008

Siber

tja så får I også mn historie

Vi kender hinanden fra BAG (bornholms amtsgymnasium) gennem fælles venner, men havde hver sin kærste.Mange år gik og lige pludselig var vi til den samme fest, Vi er et bornhomer slæng der ses i KBH (har været til det før, men har måske ikke lige lagt så meget mærke til ham)
Men den aften tænkte jeg gad vide om han har en kærste. Jeg måtte udspørge min bror og hans kærste (de er venner) Men jeg blev bare alt for genert og alt muligt, så der var igen kontakt den aften!
Jeg gik og tænkte på ham hele tiden. SÅ blev det jul, og så var hele slænget samlet på den lokal på Bornholm - også var han der igen! Endelig fik vi snakket noget mere, og kender I det, jeg håbede bare ikke at natten ville slutte. Men det gør den jo og igen blev jeg genert. SÅ vi krammede bare farvel!
To dage efter skulle vi med båden tilbage til KBH, også var han der igen! Men hvad gør man når man er helt ædru, og har et andet sludresjatol med, åh så intet skete!
På hvoedbabegården skulle vores veje skilles, og jeg følet mig bare så kejtet og ondt i maven, og det eneste han gjorde var at klappe mig på hovedet og sige farvel vi ses! pis pis tænkte jeg
Men desperart var jeg, så jeg ringede til min bror og fik hans nummer, efter 3 dage nytårsaftens om dagen skrev jeg en sms (jeg turde ikke at ringe) bare for at teste I ved, han skrev tilbage, nøj mit hjerte bankede!
Nytårs aften var jeg til fest, blev piv stiv og havde kun Andreas i tankerne, så da kl slog 24, så forsøgte jeg at ringe og ringe og endelig var der hul ignnem, og vi aftalte at mødes senere i byen. Men men efter 10 min fik jeg en oprigning af en meget forpustet Andreas der var på vej på cykel fra Sydhavnen til Østerbro hvor jeg var. Endelig kom han, og det første jeg gjorde var bare at kysse ham. Ja vi har så kysset lige siden. Efter ½ år flyttetde jeg ind i hans lejlighed efter 1 år fik vi bil efter 2 fik vi Alma så gik der et halv år så købte vi hus i Faxe Ladeplads, blev gift på rådhuset den 7.6 2006 og så fik vi Johanna den 090707 og den 14 juni skal vi have en kirkelg velsignelse, og til nytår har vi kendt hinande i 6 år

Knus Siber der stadigvæk får ondt i maven når jeg tænker på Andreas!

Anmeld

7. maj 2008

Tynen

Siber skriver:

.. og det eneste han gjorde var at klappe mig på hovedet og sige farvel vi ses! pis pis tænkte jeg

HAHA!
Ku´lige se det for mig!:D

Anmeld

7. maj 2008

MrsMartens

Uhhhh, hvor lang tid har i??? ;)

Da jeg var 14 var jeg kærester med Jim.... Han måtte ret hurtigt videre, men vi forblev gode venner (gik i de samme kredse), han blev kærester med May, som blev min MEGET gode veninde.... også skruer vi tiden frem til januar 1998..... Jeg nærmest bor hos Jim og May, for jeg er ikke ret god til at bo allene, og gode venner kan man ikke få for meget af, vel???
Nå men, en af Joms kammerater begynder at komme der rigtig meget, han er lige gået fra kæresten som han også har barn med, og jeg overvejer hvad jeg kan gøre for at få endnu en i nettet..... havde en tendens med at ALLE fyre skulle begære mig!! (Tal lige om lavt selvværd!!+o()

Nå men, John - som det jo var - skulle IKKE have en ny kæreste, han skulle ALDRIG giftes, og under ingen omstændigheder skulle han have flere børn!!!!!!! Idiot, tænkte jeg, men derfor kan du vel godt synes jeg er lækker!!!
Månederne gik, og han kunne slet ikke lide mig, synes jeg var en vulgær, dum og MEGET ung tøs!! Hey, jeg var 23, bare fordi han var 31 og pisse voksen..... >(
Nå, men den aften hvor George Clooney var med i ER for sidste gang, sad jeg i 2 stive timer og så windows 98 blev instaleret på hans computer...... tal lige om at være forelsket!!! Hmmmm, måske var jeg lidt interassant alligevel....... Dagen efter bankede jeg ham sønder og sammen i trivial, også kunne det nok være han vågnede op....... Altså jeg var stadig vulgær og alt for ung, men jeg var ikke dum!!!
Nå, vi skulle se film i weekenden, og han kom med Aliens 4 (som jeg havde set i biffen med en god ven) og 187 (skod film)! Vi startede med Alien og jeg påstod at jeg var MEGET dårlig til uhyggelige film, og skulle holde ham i hånden!!:$
Det gjorde vi så hele filmen, også da der var tissepause, og under hele 187, hvor vi nok mere kiggede på hinanden.......(L)

Om natten, sov han også hos May & Jim, og vi "snakkede" det meste af natten i munden på hinanden!! Da han kørte afsted dagen efter, fik jeg besked på at ringe til ham!!! Øhhhh oki.... spørg lige om jeg sked en snemand eller tre??!!??!!

Ugen var hektisk, vi talte i telefon hver dag, og mener at det var torsdag der var valt til EU, hvor jeg var valgtilforordnet.... da jeg kom hjem til migselv ringede jeg til John, talte i 1½ time, skulle tisse, så ringede han op, og vi talte i 1½ time mere!! Hvor vi bl.a. blev enig om at jeg skulle komme søndag, efter han havde afleveret sin datter! Og jeg skulle huske min tandbørste........ Der kom lige mindst 7 snemænd mere!!!
Søndag cyklede jeg fra mine forældre til John, spiste dejlig dejlig mad, og SOV sammen med ham.... nååå ja og blev der!!! Det var d. 31/5-98
Vi har boet fast sammen siden 1/1-99, blev gift 14/10-00, Sarah blev født 3/2-02 og David 5/8-07!! 8D
Vi har været gået fra hinanden 1 x 12 timer og 1 x 24 timer, men jeg har ingen af gangene nået at flytte, så de tæller ikke!!!!
Jeg elsker John, også selvom han er en knudemand, der pisser mig mega meget af, af hele mit hjerte!!! Så nu tror jeg, jeg blive nødt til at give ham et kæmpe kram!!
(H)

Anmeld

8. maj 2008

mor til en del

Tommy og jeg mødtes første gang da jeg var 16 og han 19, han var min forbold træner. Han var den mest irriterende, forvirrende, underlige mand jeg nogensinde havde mødt (Næsten), og hans kæreste, jamen jeg mangler ord.

Da jeg er 25 har fået 2 børn og blevet gift, bliver han igen min fodboldtræner. Han har forandret sig, han spiller fodbold med min mand, og vi snakker tit efter træning, på kryds og tværs.....Vi bliver inviteret med til hans bryllup, og til deres polterarbend kommet han til at kysse lidt på mig, og jeg glemte at stritte imod:$, ahh hvor havde jeg dårlig samvittighed, og mange spekulationer, men vi var begge enige om at det var det dummeste vi nogensinde havde gjort....
nåh ja, der går et ½ års tid og jeg bliver skilt fra min mand, og lige pludselig begynder han at komme mig for nær, hans kone var på det tidspunkt gravid, og jeg afviste ham, men han blev bare ved......3 måneder efter deres søns fødsel går de fra hinanden, og han flytter nærmest ind uden jeg opdager det.:D..vi havde haft mange samtaler, men jeg synes bare det var for uoverskueligt med ham, hans kone og jeg kom fra samme by, vores forældre sad i menighedsrådet sammen, og hun var arrig på ham for ikke at ville have hende længere, (det er hun stadig den dag i dag). Der var bare så megen der talte for at det ikke skulle være os, men følelserne sejrede og jeg overgav mig.
Han har fortalt at han ikke var et sekundt i tvivl da jeg blev skilt, jeg skulle være hans, han ville ofre alt, og det har han så næsten gjort. hans forhold til x konen ville nok være bedre hvis det ikke lige var mig han havde vaglt. Men hvor er jeg glad for at det blev mig.(L)
Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.