Hvordan mødte i jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2008

Lise

Her er også en dating.dk historie :)

Oprettede i januar 2004 en profil fordi min veninde gjorde det - skulle lige lure. Så kom jeg til at lure en masse profiler, og så var jeg solgt til dating.dk. 500 dates, et par useriøse, ultrakorte forhold og 9-10 mdr. senere skriver Christian til mig. Samme dag havde jeg skrevet til én fyr, som jeg efter jeg begyndte at skrive med Christian, som jeg fandt ganske interessant (dog lidt gammel :)) ), mødtes med af en eller anden grund - vi sås et par gange, hvorefter han afslørede at ham og Christian var bedste venner. CRAP!!! Droppede et par dage senere vennen, og Christian og jeg skrev videre. Var blevet enige om ikke at ses da jeg jo havde været sammen med vennen.
Et par uger senere, dagen efter en våd julefrokost i dec. 2004, mens jeg sad og ventede at skulle mødes med nogle venner inde i Kbh og gå i byen, kom jeg til at skrive en masse med Christian. Vi blev enige om at skodde mine venner, og i stedet mødes lige inden midnat. Det gjorde vi så, og så gik vi på et halvlusket sted på Vesterbro (Klubben, hvis nogen kender det) og drak og sang karaoke til den lyse morgen. Det var den sjoveste date nogensinde - og jeg havde immervæk et par stykker at sammenligne med ;)

Vi sås ikke en uge derefter pga julen og jeg skulle til Aalborg, men han inviterede mig hjem d. 25. december, og så har vi været sammen siden.

Et par mdr senere var det meget tæt på at vi gik fra hinanden i et gigafuldemandsskænderi, men da vi var hjemme hos mig og jeg havde gemt hans ene sko kunne han ikke gå nogen steder... lidt lamt gjort, men det endte da med at han blev. Han har siden sagt at han var skredet den aften hvis det ikke var fordi han manglede en sko, men at det efter den aften gik op for ham at det var hos mig han skulle være... (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2008

Tut

HAHAHAHA LISE!!!!!!

Gemme hans sko - den er for fed :D

Anmeld

6. maj 2008

Lise

Tut skriver:

HAHAHAHA LISE!!!!!!

Haha, ja - følte mig ret dum da jeg gjorde det, men kunne sgu ikke overskue at han gik...og hvis man ingen sko har så kan man ikke gå nogen steder :$

Anmeld

6. maj 2008

Tynen

Puha - Til halbal (Sådan noget vi ude fra landet går til :) ) for ca. 8 siden.

Fik et klap popoén da jeg gik forbi ham her "drengen" og så var jeg solgt! :)
Var sammen on/off et par måneder - Man var vel lidt for ung, og nogle gange lidt for fuld - Så det måtte jo nærmest gå galt!

En nytårsaften friede han til mig i hans kæmpe, major 17-årige brandert - Hvilket han sjovt nok intet kunne huske om dagen efter - Men solgt det var jeg sgu, og så var det slut med det breaking up/get together-thing.

Vi har været sammen lige siden - og har åbenbart ingen planer om at blive gift!;)
Vi holder 8-års jubilæum næste gang - Pheew det er længe!

Anmeld

6. maj 2008

birgittemarie

Sikke et dejligt emne og dejligt at læse alle jeres romantiske historier (L)

Jeg mødte Michael på Byhøjskolen i Århus i 1999. Jeg havde et besynderligt øv-forhold til en musiker fra Kbh. som var ved at blive skilt, da jeg mødte ham og som jeg næsten aldrig så. Jeg var selv blevet skilt 1½ år tidligere(som 23-årig efter 10 mdr.s ægteskab med en grimme mand, jeg mødte, da jeg var 19) og var lidt vild og i gang med at genfinde min tabte ungdom.

Jeg havde altid været tiltrukket af dystre, farlige, kryptiske mænd, der som regel også var en del år ældre end mig, men efter ægteskabet med den allerværste af dem alle, havde jeg i det midste forhåbninger om, at jeg havde fået nok af den slags mænd. Men hvis nogle havde fortalt mig, første gang jeg så Michael, at han var den mand, jeg ville få børn med og komme til at elske højere end nogen andre, ville jeg have skreget af grin.

Jeg var 24 og han var 20, boede stadig hjemme hos sin mor og far og havde spillet musik og ellers ikke lavet meget andet i sit unge liv. Mine forældre blev skilt, da jeg var 10, min mor drak og jeg passede hende til jeg flyttede hjemmefra som 15-årig og siden havde jeg været både gift og skilt, taget en uddannelse og en masse andet, så jeg kunne på ingen måde forestille mig, at vi kunne have noget som helst at tale om.

Nå. Vi skulle altså spille i band sammen og Michael viste sig at være sød, men ikke den mest udadvendte, så jeg lagde ikke særligt mærke til ham og var desuden optaget af at græde snot over mit ikke-forhold til københavneren.

Et par måneder henne i forløbet drømte jeg en mærkelig drøm. Jeg var på et stort skib sammen med vores lærer fra kurset og Michael. Jeg sad på et bord, der vippede og pludselig sad Michael ved siden af mig og så tog jeg fat i hans lår og fik en meget voldsom følelse af fysisk begær.
Efter den lille drøm begyndte jeg at lægge mærke til, at jeg havde lyst til at stå ved siden af ham, at jeg kunne mærke hans tilstedeværelse som en magnet, når han var i nærheden. Tænkte stadig væk overhovedet ikke på ham som kærestepotentiale, fordi han jo slet ikke i min erfaring var min type.

Et par uger senere drømte jeg så endnu en drøm: Jeg stod uden for vores øvelokale og græd. Jeg var bange og dybt ulykkelig og helt alene. Pludselig kunne jeg mærke Michaels arme omkring mig og jeg blev helt rolig. Så klippede drømmen til, at vi gik sammen med hinanden i hånden ned til en sø.
Jeg vågnede svært mystificeret og begyndte at holde lidt mere øje med ham til daglig for at finde ud af, hvad hos den stille dreng, der dog kunne fremkalde den slags drømme hos mig.
Ej, kors, det bliver langt det her :$... Prøver lige at speede lidt op.

Jeg begyndte at tale lidt med ham, for at lære ham lidt bedre at kende og fandt ud af, at vi begge rigtig godt kunne lide film. En aften inviterede jeg så folk med hjem for at se film og det endte heldigvis med, at det kun var Michael, der kom. Vi sad ved siden af hinanden i min sofa hele aftenen og jeg kan stadig huske fornemmelsen af hans ben forsigtigt mod mit. Han nåede ikke den sidste bus og endte med at sove på min sofa. Ikke noget med noget.
En uges tid senere, gjorde vi det samme igen og denne gang endte han med at sove i min seng, men vi lavede ingenting. Han fortalte mig alt muligt og jeg kan huske, at jeg faldt i søvn og sov bedre end nogensinde før til lyden af hans snakken.

D. 26. november skulle vi spille til noget fredagsbar og bagefter gik vi hjem til mig for at drikke os fulde. Michael, en af hans venner, en af mine veninder og mig.
Vi tog senere på Musikcaféen og Michael var blevet ret fuld og rigtig, rigtig sød. Han talte mere frit og kom med nogle meget rammende iagttagelser om mig og det kunne jeg slet ikke stå for. Manden var jo klog! ;)
Ved 2-tiden om natten sad vi på Café Sidewalk og så sagde han pludselig til mig, at han var meget forelsket i mig. Og så spurgte han mig, om han måtte kysse mig og det måtte han godt (L)
Undskyld det blev så langt.
Kh Birgitte

Anmeld

6. maj 2008

heaven

vores historie

Jeg var blevet student i sommeren 1997, flyttede hjemmefra 1 sep , og mødte min mand 3 uger senere....

Jeg var i byen, og pludselig stod han der - han var dj, på det sted jeg altid gik i byen. Havde aldrig set ham før, men nu stod han der, og jeg måtte have ham - færdig basta...(L)

Var dog noget betænkelig, for de der dj´s ikke? Det er bare så kliche-agtig, men jeg tænkte what the fuck... op og spørge om musik, smile, flirte de næste par timer, og hver gang han havde pause, stod jeg der som en mis....

Umiddelbart virkede han ikke sønderlig begejstret:( Men jeg gav ikke op så let, og fik ham lang om længe med ud på dansegulvet - og så gik det stærkt, og vi kyssede så for første og sidste gang - den aften. Jeg skulle til barnedåb dagen efter og kunne godt mærke jeg hellere måtte tage hjem. Men inden, fik Peter mit tlf og en sød hilsen og at han kunne jo ringe dagen efter.....

Og det gjorde han så, og vi aftalte at han skulle komme med det samme. Men han var vildt mærkelig da han kom, og da jeg så gik ham på klingen, viste det sig jo at han boede med en anden - FYYYYYYH>(

Men jeg var så drønforelsket, så jeg sagde til ham da vi havde set hinanden i en uges tid, at han måtte vælge, og han ikke skulle kontakte mig før fristens udløb. Han var færdig med sin "kæreste" følelsesmæssigt, men det var bare så svært for ham at få det gjort forbi, fordi han jo godt vidste at det ikke var særlig smart, det han havde gang i... og så var han kun 21 - ikke at det så er tilladt, men han var nok ikke så moden. Men hans ord og væremåde sagde mig at han ikke ville gøre det samme mod mig - og jeg sidder med ham stadig her snart 11 år efter(L)

2 dage før fristens udløb hang der en KÆMPE-buket røde roser på min dør, og en sødt kort med en kort besked: JEG HAR VALGT FOR LÆNGST - din Peter

Jeg tog så ned til ham på diskoteket 2 dage sener, da fristen udløb - ingen ord var nødvendige, vi kiggede på hinanden, og så kyssede vi det mest følelsesmæssige vilde kys jeg nogensinde har oplevet(L)

Så selvom vi startede på en forkert måde, så har vi aldrig fortrudt - vi kunne bare mærke det var det rigtige.. det var virkelig love af first sight(L)

Anmeld

6. maj 2008

ka li ja

Lise skriver:

Tut skriver:

HAHAHAHA LISE!!!!!!

Haha, ja - følte mig ret dum da jeg gjorde det, men kunne sgu ikke overskue at han gik...og hvis man ingen sko har så kan man ikke gå nogen steder :$

fuck det er for grineren lise. fedt gjort!!!!

Anmeld

6. maj 2008

Astrid P

Det skete da vi begge gik i 3.g. Vi havde en fælles veninde som jeg havde gået på efterskole med og som Anders havde kendt helt fra de var små. Hun sad en dag og brokkede sig over et eller andet ubetydeligt, og så bad jeg hende om at styre brokkeriet, for hun havde både kæreste, bil og lejlighed og jeg havde ingen af delene! Hvis nogen skulle brokke sig - så var det mig... Anders bakkede mig op, han havde heller ikke hverken det ene eller det andet, og så kom min veninde på den geniale idé: I kan sgu da bare blive kærester, så er vi da henne over det problem! Vi kiggede på hinanden og blev enige om at det kunne vi da godt sige - vist mest for sjov. Vi aftalte at vente en uge, så vi lige kunne vænne os til tanken om at skulle være kærester, så fra mandag d. 2. oktober 1995 var vi officielt kærester - en slags arrangeret ægteskab!
Vi jokede mest med det i starten, men på en eller anden måde så var han jo lidt sød ham her den store, stærke og lidt stille mand, så jeg begyndte at overveje om det mon i virkeligheden skulle blive til noget. Der gik over en uge inden vi kyssede første gang, og i fredags blev vi gift, præcis 12 år og 7 måneder efter vi startede vores forhold - for sjov!

Anmeld

6. maj 2008

Lise

Astrid P skriver:

Der gik over en uge inden vi kyssede første gang, og i fredags blev vi gift, præcis 12 år og 7 måneder efter vi startede vores forhold - for sjov!

Sikke en sød historie Astrid (L) Der var ikke noget spillen kostbar, andre kærester der skulle afskaffes, sko der skulle gemmes eller noget... Blev helt varm indeni af at læse det!

Sig mig - hvornår skal vi høre om brylluppet og festerne???

Anmeld

6. maj 2008

ivfmarie

Se her har vi gang i kvalitetsunerholdning! Hvor er det dog lærerigt at læse jeres fortællinger! De har hver og én bragt smilet frem - et par gange har der endda siddet en lille tåre i øjenkrogen... (tu-de-fjæ-es) Jeg mødte Casper da jeg tilbage i 1997 på Uni. Vi fik et godt øje til hinanden på rus-turen, men jeg var forlovet til anden siden, så det blev ved de gode øjne... Vi endte faktisk med at komme i samme gruppe på Uni - og øjnene blev bedre og bedre (L). Men jeg var jo stadig lovet væk (til en soldat der var i krig Jugo-land), og Casper havde vist også en eller anden dulle med noen ornli'e baljer. Det blev tid til Uni's sommerfest - og jeg havde faktisk besluttet mig for at rå-flirte med ham, og så se om ikke han bed på. Trod I så ikke at jeg blev overhalet indenom af en af de andre piger fra gruppen!!!? Og jeg havde jo ikke ret til at brokke mig >( HELDIGVIS bed Casper ikke på hendes madding, men endte med at mysse med mig:$. Faktisk var vi sammen i Caspers trappeopgang mens hende med baljerne lå i hans lejlighed. Vi var lejlighedsvis sammen under påskud af gruppearbejde, men jeg havde jo min forlovede i krigens land, så det blev ikke til mere end det. Jeg stoppede på uni, og så ikke noget til Casper i næsten et år. I mellemtiden gik forholdet til soldaten i vasken (no wonder!?). I 1999 startede jeg atter på Uni - og var fast besluttet på at opspore Casper og gøre ham til min! Til mit held holdt vores gamle gruppe en fest - en oplagt chance for at genscore den stakkels mand. Jeg voldbagte og flirtede og charmede, men uanset hvad jeg gjorde var det lissom at han gik hver gang jeg kom!? Ok, så måtte jeg opgi kampen - jeg ville jo ikke skræmme livet af ham. For at gøre en lang historie kort (for seeent) endte vi alligevel sammen, og Casper har senere sagt at han forsøgte at undgå mig fordi han vidste at han ikke ville kunne modstå mig - og han havde en ny balje-dame hjemme i lejligheden. Ugen efter røg balje-damen ud og vi blev helt officielt kærester - det var den 1/10 1999, og vi har været sammen siden. Til juli har vi været gift i 6 år. Marie - der opfyldes af dejlige minder (L)(L)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.