Hvordan mødte i jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
35 svar
0 synes godt om
6. maj 2008

Tut

Hej tøser,

Kom med alle jeres søde/sjove/underlige og romantiske historier om hvordan i mødtes jeres mand.

Knus

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2008

ka li ja

hmmmmm min mor skulle flytte, men havde ikke fået nøglen til lejl alligevel... og bajerne var købt!!! hva gør man så, man drikker dem jo.. min søsters veninde havde mødt en fyr som hun gerne ville ha inviteret med op til min mor, men han tog lige sin storebror med. det var så morten. jeg havde set ham før og der havde han været mega lækker. havde lignet mads mikkelsen fra rejseholdet, så jeg var klar på at der kom en steg!!! men nej, der kom en fyr med langt hår og langt skæg, bøllehat, gammel slidt skovmandskjorte som var smøget op i ærmerne og slidte bukser... hmmm tænkte jeg, det dropper jeg lige alligevel. så vi sad bare alle og drak og dt endte med jeg faldt i snak med "bumsen" ;o) (det skal lige siges at jeg altså boede sammen med en fyr på det her tidspunkt!) vi snakkede godt og vi endte med at tage i byen allesammen. da jeg skulle hjem havde jeg inviteret ham til at sove på sofaen(kæresten lå jo oppe i soveværelset!) det endte med et meget uskyldigt godnat kys. og det var det... min roomie var godt muggen dagen efter inden han tog på arb... men hva.. vi fulgtes ned til bussen(morten og jeg) og der skiltes vore veje... så mener jeg der gik en uge eller to, så mødtes vi igen, efter en dad koncert, og så kom vi til at smse sammen, og en dag tog jeg ud og besøgte ham (min far bor næste ved siden af, så jeg sagde jeg tog ud til ham:'(:$) det endte med jeg var hos morten hele weekenden. ups... og her var INGEN tlf signal, så ingen anede hvor jeg var... ups ups... da jeg så vendte hjem søndag midnat, sad fyren jeg boede med i en stol, og kiggede ud i luften... det eneste jeg kunne sige var bare, jeg flytter i morgen.(C):$ og så gik jeg i seng. aj aj aj hvor ledt ved et godt. men det var ikke meningen at vi skulle være sammen. jeg var ved at søge efter en lejl fordi tingene ikke gik med os. så det var slut!! sådan mødte vi hinanden for 6 år siden... som tiden dog går!!!(L)(L)(L)(L) hold kæft det blev langt. sorry

Anmeld

6. maj 2008

Rasmine

På gymnasiet, for bob bob... 16 år siden.
Han gloede altid helt vildt efter mig.
Så fik han fingeren, og så var han solgt. (L)

Har været lidt småkærester lige siden on and off, men har begge haft andre kærester og boet i udlandet, og nu har vi altså endelig fået hinanden.

Anmeld

6. maj 2008

Bamseboet :D

:)) Har faktisk vundet et slots ophold på dragsholm slot incl. limosine kørsel (på valentins dag) fordi jeg sendte vores historie ind til en radio kanal :))

og her er "Historien":

Det var i 2001, Jeg Boede sammen med min far og søster... Jeg var lige startet som vikar på en fabrik...
Jeg "sneg" mig hemmeligt på nettet på min fars puter, og oprettede en profil på dating.dk... efter et par uger dukkede HAN op... (- altså ikke min far :)) )

Vi begyndte at skrive sammen, og jeg fandt ud af at han arbejdede på en fabrik, som reparatør... han spurgte om hvad jeg lavede, og jeg svarede, at jeg var vikar på en fabrik... og skægt nok, så var det den samme fabrik... :D Han var bare på aften holdet, og jeg på dagholdet... Jeg husker tydeligt den første gang jeg så ham... han lå halvejs under en maskine, og lavede den... havde blåt arbejds tøj på og en lille blå arbejds hat på :P Så kikkede han genert op, og sagde "Heeeej Helle" (L)

Har senere fået afvide, at ham og en af de andre smede/reparatøre havde begge snakket om "Hende den nye vikar", og at de begge gerne ville have fat i mig... LOL :))

Vi har siden været sammen, og der er sket en masse i løbet af alle de år:

Vi har haft et hus med stor have,
Vi har haft en masse dyr, hunde, ænder, høns, katte, chinchillaer, papegøje, osv
Vi har boet et halvt år på fyn
Vi har boet i sommerhus i et år
Vi har nok haft 15 forskellige biler (-eller mere 8( )
Vi er blevet gift ( 08.08.06)
Vi er flyttet ind i vores nybyggede hus
Og så har vi fået jordens dejligste børn Bjørn (12.08.05) og Mille (24.07.07)

Hvor jeg dog ELSKER min DEJLIGE familie.(L)

(H) Helle

Anmeld

6. maj 2008

Tut

Efter jeg havde været rejseleder i ca. 2 år, på diverse party-uartig destinationer så var hornene blevet løbet af. For det er rigtigt hvad de siger - "man scorer for vildt som guide" :D Da jeg så kom hjem fortsatte vi (3stk. ex-guide-kollegaer) med at tage i byen ofte i KBH, men til tidst blev jeg sgu træt af det. Jeg havde jo lige været konstant stiv i 2 år, så det måtte jo stoppe på et tidspunkt. Min kammerat og mig blev enige om at oprette profiler på dating.dk, fordi en af vores fælles venner havde mødt sin nuværende kone der - so let's give it a try! Den første der skriver til mig er Christian! Og han var jo drøn lækker, og efter 3 ugers skriveri på mail og sms frem og tilbage, spørger han om jeg ikke kigger forbi ham en lørdag aften. Jeg tænkte at enten er han en eller anden syg stodder der voldtager mig og slå mig ihjel, eller også så er han god nok :D Jeg tog chancen og tog derhjem, og vi havde det bare super fedt. Vi snakkede til langt ud på natten. Dagen efter kom jeg igen, og der havde han sgu lavet stor middag med bøf og rødvin og det hele - og der blev så lidt kysseri :D Det var på prinsesse Mary's fødselsdag d. 5/2 - så det er til at huske :D Mette - der KUN venter på at Christian falder på knæ (L)

Anmeld

6. maj 2008

bette

heeh ja jeg var jo ung (læs 18) havde en lorte kæreste og var i byen med min veninde.. kommer ind på chaplin.. ville gå en lille rundte for at hilse på dem jeg nu kendte..men så var der en fyr der råbte mit navn.. og så det var min x kærestes ven.. tænke det var underligt at han ville snakke med mig.. har aldrig snakket med ham nemlig.. nå men jeg gik derover og han præsentere så din ven(steffen) som sidder ved siden af.. han smiler sødt til mig. Jeg går så videre i tankerne om at jeg synes han så ret dejlig ud.. men nok var lidt over min standart... og jeg havde jo også en kæreste.. godt nok en lam en af slagsen..

nå men så kommer steffen hen til mig og byder mig på en drink.. tager nomalt aldrig imod drinks fra folk.. men denne gang sagde jeg ja tak..
vi snakkede hele aftenen og fik hinandens mobil nr. han fulgte mig tilmed hjem.. og jeg græd ved hans skuldre.. fordi jeg jo havde en lam kæreste som jeg så fortalte ham...
nå, men der gik et godt stykke tid hvor jeg forsøgte at slå op med min kæreste fordi han jo var en røv!!! og jeg synes steffen var såååå hot. !!! og så var han vild med mig.. hehe:$
men da jeg så endelig skulle til at slå op med ham, bankede steffen på døren.. og jeg forsøgte at forklare ham at det var et dårligt tidspunkt og sådan.. men så blev han gal.. hvorfor ved jeg ikke.. men så ham ikke et halvt år derefter...

så skrev han pludselig en dag.. jeg inviterede ham ind på¨den bar jeg var bartender på.. og følelserne var bestemt ikke forsvundet.. damn.. han var da bare for lækker..
så begyndte vi stille og roligt at se hinanden igen.... han var dengang sergant.. men droppede det for at blive fitnessinstruktør.. og imens han var på højskolen blev jeg gravid (19år) og vi blev gift da jeg var 4 mdr. henne.. den lykligste dag i mit liv.!!!!
jaaa og vi er så stadig sammen.. og elsker hinanden endnu højere end nogensinde før.. (L)(L)

heidi sååå forelsket stadig

Anmeld

6. maj 2008

Ny mor

Tja...jeg underviste i aerobic og han gik lidt rundt og trænede lidt motion udenfor salen, hvor han kunne kigge ind. En dag begyndte han (196 lang og lmed laaaage arme, ha, ha at træne med på et af mine hold - tidligt om morgenen, så ingen han kendte så han var begyndt at gå til aerobic :))

Han knoglede virkelig med at få sine arme til at lave alle de hurtige bevægelser og jeg var ved at dø af grin fordi han var så sød og havde glimt i øjet over sig selv.

Senere begyndte han at komme hen efter timerne og spørge om stræk, øvelser, musik mv. En dag inviterede han mig ud og så gik resten af sig selv :P

Vi har nu været sammen i 9 år !!! Og han var ellers slet ikke min type - men modsætninger mødes - og vi er gode til at være uenige selvom vi elsker hinanden (L)

Dejlig tråd tut - glæder mig til at læse alle historierne ;)

Birgitte

Anmeld

6. maj 2008

Grynt

jeg mødte Peter til min mors 60 års fødesldag den 27/4 01

Jeg var på det tidspunkt gift og boede i UK. Min mor havde lokket med at der skulle komme et band og spille :P Tænkte bare at det jo nok var dømt træsko bal med gamle ilelugtende mænd der spiller, for hvor vildt kan det mon være på Tunø og når man selv færtes i London????? Nåh men jeg tog med :) Da jeg så musikerne stille op tænkte jeg at ham den ene fyr der, så da meget sød ud (L). Min svoger legede så Karen Giftekniv og fik Peter og jeg til at snakke sammen :P På et tidspunkt tænkte jeg ved mig selv at HAM ville jeg sgu giftes med (mit ægteskab til min første mand var totalt shit).

Den aften inviterede Peter mig op til hans mor, som også bor på Tunø, for at drikke en godnat øl. Senere kørte ham mig hjem på hans bud cykel :))

Det viste sig faktisk at Peter allerede et par år i forvejen havde kigget langt efter mig der over, men eftersom jeg var gift lod han den ligge :)

Hen over sommeren smsede og mailede vi sammen dagligt, i august mødtes vi igen og vidste at det skulle være os, i oktober pakkede jeg mit tøj, tog ungerne og flyttede til DK. Lige så snart min skilsmisse kom igennem giftede vi os (L)

Han er mit livs kærlighed og jeg hans (L)(L)(L)

Anmeld

6. maj 2008

Anja

God tråd ! Det er altid super sjovt at læse sådanne historie.

Jeg mødte min mand således:

Min ekskæreste og jeg var lige gået fra hinanden efter et 7-årigt forhold, det var ham der gjorde det forbi, så jeg var faktisk lidt i chok tror jeg. Det er præcis 3 år siden. En af mine veninder overtalte miig til at lave en profil på dating.dk. Vi havde meget sjov med at kigge på profiler og efter en månedstid sad jeg en fredag aften og kede mig, så jeg loggede på dating.dk. Pludselig var der en fyr der skrev til mig, det eneste han skrev var: " Har du haft en god uge?" Totalt anti-score-agtigt så jeg svarede og vi endte med at skrive sammen hele aftenen - fik hinandens livshistorie og fik skrevet om vore forliste parforhold. Han og konen var 2 mdr forinden blevet sepereret, så vi var begge meget ny-single.

Vi skrev sammen over weekenden og søndag talte vi i tlf og søndag aften sagde jeg sørme ok for at han kunne komme på besøg - ved ikke lige hvad jeg tænkte på, havde end ikke set et billede af ham, vidste blot at han var 197 cm høj, blå øjne og mørkt hår - han kunne jo være total psyko ! Jeg er selv 160 cm - så han var jo mega høj !

Da jeg så ham i døren søndag aften var jeg bare solgt ! Han var over sød og lækker :P Vi talte sammen hele aftenen og ved 23-tiden kørte han igen - ingen kys eller noget :-o Så efter ½ time sendte jeg ham en sms om at jeg manglede lidt et afslutningskys (L) Han svarede at jeg kunne have en trutter tilgode :))

Næste morgen kl 7 ringede min tlf og vækkede mig, det var ham. Han spurgte om jeg ville have besøg ! Jeg sagde ja, men hvornår, han sagde NU ! Han stod sgu foran min hoveddør med frisk morgenbrød. Han kunne ikke undvære mig og skyldte et kys :P(L) Vi har været sammen siden den dag. Jeg flyttede ind i hans nybyggede hus 2 mdr senere. Nu er vi gift, jeg er papmor for hans dejlige søn på snart 4 år, vi har lækre Elias på 10 mdr og endnu en lille guldklump på vej.

Der kan sgu ske meget på 3 år !! :D

Anmeld

6. maj 2008

Tut

Sådan tøser - Nu er vi 3 "Dating.dk score-tøser"

Jeg synes selv at det var lidt flovt i starten at skulle sige at vi havde mødt hinanden på dating.dk - ved ikke lige hvorfor (?)

Men fedt at der er andre end mig der har fundet lykken vha. sådan et site :D

:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.