:)) Har faktisk vundet et slots ophold på dragsholm slot incl. limosine kørsel (på valentins dag) fordi jeg sendte vores historie ind til en radio kanal :))
og her er "Historien":
Det var i 2001, Jeg Boede sammen med min far og søster... Jeg var lige startet som vikar på en fabrik...
Jeg "sneg" mig hemmeligt på nettet på min fars puter, og oprettede en profil på dating.dk... efter et par uger dukkede HAN op... (- altså ikke min far :)) )
Vi begyndte at skrive sammen, og jeg fandt ud af at han arbejdede på en fabrik, som reparatør... han spurgte om hvad jeg lavede, og jeg svarede, at jeg var vikar på en fabrik... og skægt nok, så var det den samme fabrik... :D Han var bare på aften holdet, og jeg på dagholdet... Jeg husker tydeligt den første gang jeg så ham... han lå halvejs under en maskine, og lavede den... havde blåt arbejds tøj på og en lille blå arbejds hat på :P Så kikkede han genert op, og sagde "Heeeej Helle" (L)
Har senere fået afvide, at ham og en af de andre smede/reparatøre havde begge snakket om "Hende den nye vikar", og at de begge gerne ville have fat i mig... LOL :))
Vi har siden været sammen, og der er sket en masse i løbet af alle de år:
Vi har haft et hus med stor have,
Vi har haft en masse dyr, hunde, ænder, høns, katte, chinchillaer, papegøje, osv
Vi har boet et halvt år på fyn
Vi har boet i sommerhus i et år
Vi har nok haft 15 forskellige biler (-eller mere 8( )
Vi er blevet gift ( 08.08.06)
Vi er flyttet ind i vores nybyggede hus
Og så har vi fået jordens dejligste børn Bjørn (12.08.05) og Mille (24.07.07)
Hvor jeg dog ELSKER min DEJLIGE familie.(L)
(H) Helle
Anmeld