ha ha....dahm, for et spørgsmål...vi mødtes sgu på nettet....nærmere jubii
Michael smed en hilsen i min log, hvor i han skrev, du ser nu meget sød ud...ja en standart hilsen var det vel...
men gutten var jo lækker, og så måtte jeg jo headhunte ham...hvad jeg ville med det aner jeg nu ikke, for jeg var på mande - hader-holdet i den periode...
nå vi snakkede og han fik min msn, og vi snakkede mere...på et tidspunkt forsøgte jeg at sende ham videre til en single-veninde som jeg havde, men han vendte hurtigt tilbage, med beskeden om det ikke lige var noget for ham.
well, så snakkede vi jo endnu mere, og det viste sig at hans x lige havde dumpet ham, og at han boede hos sine forældre (så pisse barnlige, siger jeg bare)
men den her x, ja hun brugte ham stadig som barnepige, kørte i hans bil, lånte hans penge, kom og gik som det passede hende, brugte ham lidt og dumpede ham igen...o.s.v...
og engang sprang der en eller anden kilerem til hans motor (mens hun stadig brugte hans bil) og den måtte han så selv betale...så røg proppen bare oven ud af min hjerne...og så fik han afvide fra ven til ven, at han lige godt var det mest naive og dummeste individ jeg nogen sinde havde mødt.
se det sjove ved michael er jo så at piger med rygrad og selvstændighed, det tænder ham, og måske var det det som gjorde at vi begyndte at mødes, mere og mere...vi såes, drak kaffe i spandevis sammen, mens han hældte vand ud af ørene...
så kom den tid hvor jeg skulle indlægges sammen med Christian, og jeg tænkte...what the fuck, nu kan han lære at jeg ikke sidder og venter på han kommer over hans x for evigt...så en uge før vi skulle indlægges, gav jeg ham beskeden...du ved godt jeg er væk i tre uger nu...ik?
lååååål....han så sjov ud, jeg tror det gik op for ham at alt kunne smutte væk under næsen på ham...og han forlangte han fik lov til at hjælpe mig, køre mig der ind, og få os godt indlagt...og ja som sagt, så gjort. han vare bare så sød!
og hver eneste dag, af og til to gange om dagen sad michael hos os på sygehuset.
og efter vi havde været indlagt i en uge, så tikkede smsén ind...aj din dumme kælling, jeg tror sgu ikke jeg kan leve uden dig!
(det skal lige siges at michael aldrig siger ret meget, og at skrive sådan en besked har været ganske hårdt for ham) well, nu hedderjeg faktisk dumme kælling hver dag...men det er sagt på en sjov og smilende måde...og han hedder så dumme stodder...så dan er det bare.
well, jeg skulle jo lige finde ud af om han var den rigtige for mig, men det fandt jeg ud af da han var ude som rejsemontør, og min far lå for døden...han stoppede omgående med at rejse ud, og blev hjemme, og forlod aldrig min side mens det stod på.
nu har vi kendt hinanden i 5 år til efteråret...de bedste 5 år af mit liv, selv om det også har været de sværeste!
ps/sjovt nok, og meget underligt, så er alt det jeg har sagt aldrig til, kommet til at ske for mig, efter jeg mødte michael.
jeg får aldrig kørekort - jo det gjore jeg så
jeg får aldrig en ordentlig mand - jo sørme jo
Jeg får aldrig arbejde på spæncom - jooooo
jeg skal aldrig have flere børn - hæ hæ...jo
jeg får aldrig et hus - hmmm, sørme jo
jeg bliver aldrig gift - hmmm, nu har jeg ikke noget bedre at fortage mig den 8/8...så mon ikke jeg gør
Anmeld