Hvordan mødte i jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2008

linemus

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] For at gøre en lang historie kort (for seeent) endte vi alligevel sammen, og Casper har senere sagt at han forsøgte at undgå mig fordi han vidste at han ikke ville kunne modstå mig - og han havde en ny balje-dame hjemme i lejligheden. Ugen efter røg balje-damen ud og vi blev helt officielt kærester - det var den 1/10 1999, og vi har været sammen siden. Til juli har vi været gift i 6 år. Marie - der opfyldes af dejlige minder (L)(L)(L)[/citat] Hold da op marie, er det så længe siden? Vi var på kanotur med Casper i sommeren '99 og det er da en evighed siden. Jeg kan godt huske at have fået at vide, at I blev kærester, og så dig i fjernsynet :D, så jeg kunne få at se, hvem du var - hi hi :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2008

Susan1978

ihh hvor skægt at læse om.

nå jeg må se om jeg kan gøre min historie kort.

Jeg var au-pair i berlin i 99 og der gik det ikke kedeligt for sig, man knytter sig hurtigt til andre danske piger og selfølgelig andre nationaliteter også..
Der var altid en fest eller en bytur på berlins diskoteker..

Det var faktisk i Berlin jeg var i seng med en for første gang. En total lækker bankmand.. nå det var ikke det det skulle handle om.. den kunne vi ta i en anden tråd.

men altså sidst på året,skulle jeg jo hjem ad og jeg havde fået min mor til at lure i aviser osv for forskellige jobs, så jeg evt havde noget at vende hjem til.
nov 99 var hjemme for at ta til jobsamtale som shippingelev og så var jeg i byen med et par veninder. vi blev stive.. meget stive og endte selvfølgelig i byen som så mange gange før..

sidst på morgenen.. stod der pludselig en fyr jeg menter jeg engang havde været til morgenfest med.. det var jo så Jannik. Han var DJ og havde været på arbejde hele natten og var faktisk på vej hjem. ( jeg skal altid lukke diskotekerne, ved ik hvorfor? ) vi dansede lidt og jeg fortalte at jeg pt boede i Berlin.. Han sagde at vi ses jo så bare når du kommer hjem....

dec måned gik og den 17 dec sluttede mit au-pair år og jeg flyttede hjem. Jeg havde svoret at jeg bare ikke skulle have nogle kærester i meget lang tid, nu skulle jeg finde mig selv og lige slappe lidt af... yeaahh right.

den 18 dec 99 skulle jeg til julefrokost med det gamle arbejde. Altså kun dagen efter jeg var kommet hjem. OG vi endte igen i byen.. Jeg havde glemt alt om at jeg en måned tidligere havde mødt Jannik..

Vi var på det diskotek hvor han åbentbart spillede.. Jeg skal altid bestille en masse musik, for jeg elsker at danse.. så jeg begir mig op til DJ boksen og der stod han jo så.. kunne stadig ikke huske ham. Han siger så " nå der var du, er du flyttet til DK igen...ei hvor blev jeg flov, for jeg kunne jo ik rigtig huske noget..

Men han blev ved og snakkede hver gang jeg var op at bestille musik...vi aftale at mødes på diskoteket ved siden af når han havde fri.
Han var ædru.. og jeg meget stiv.. Vi dansede og jeg var nok lidt nærgående .. hihi .Han mente jeg skulle komme ud til ham når jeg havde sovet min brandert ud om søndagen..

Jeg kan huske jeg skulle spørge mine forældre om jeg måtte låne bilen og de har nok tænkt deres.. Hun er lige kommet hjem, hun spilder ik sin tid osv.

Men jeg kørte derud og han var jo egentlig ret sød.. ikke det største skår i skålen men meget sød og enorm skæg.

VI blev ved med at ses mange gange, tror først vi gjorde noget ved det efter 1½ uges tid..

tja også flyttede jeg ud til ham på landet i gårdlingen ved siden af hans mor efter et års tid.. og her bor vi endnu..
Vi har været ved at gå fra hinanden 1 gang.. men så fandt jeg ud af at jeg ventede Ea og det holdte os sammen.

Ja og den 18 dec 08 har vi været sammen i 10 år - han vil kun giftes af de rigtige årsager (?) så det må jeg jo vente på dukker op.. hihi

men det var så meget for at jeg ikke skulle have nogen kæreste og lige skulle finde mig selv efter mit vilde år i Berlin.

uha det blev langt. Susan

Anmeld

6. maj 2008

linemus

Hvor er det dejligt at læse alle de søde historier :)

Jeg mødte Kasper på Rock Nielsen i gaden (Jomfru Ane Gade i Aalborg) for godt 12 år siden (!!!). Jeg var derinde med en veninde, og det var en lidt tam aften. Så kom der to fyre og spurgte, om vi ville danse. Jeg havde egentlig ikke lyst, men da veninden sagde ja, gik jeg med alligevel. Så dansede vi, nyssede lidt og snakkede resten af aftenen. En uge efter besøgte jeg ham og "nåede ikke" den sidste bus hjem. Efter kort tid var jeg nærmest flyttet ind hos ham, og da vi havde været sammen 4 mdr. skulle han flytte, og vi flyttede sammen. Det var der ikke meget historie i :D - men vi har oplevet meget sammen og er nu gift og har tre vidunderlige børn.

Knus Line - der stadig får følelsen af forelskelse, når vi er sammen (L)... eller er det lykke :)

Anmeld

6. maj 2008

Juniors mor

Jeg skulle flytte på kollegie i København i sommeren 99. Mine forældre kørte mig til "Djævleøen" med alle mine ting og møbler, og hele vejen pjattede vi og gjorde grin med københavnerne. Da vi kommer til kollegiet står der to fyre (den ene er Sune) og kigger ud af vinduet i fælleskøkkenet og i løbet af 0,5 står de begge to nede ved bilen og den ene spørger på RIGTIG (grimt!) københavnsk:"skal vi ikke hjælpe med at bære det der op?" Vi siger selvfølgelig "ja, tak" men vi er alle 3 ved at knække sammen af grin, da det lige er sådan nogle københavnere vi har gjort grin med hele vejen fra Fyn.
Vi sankker lidt mens vi bære ting op, og jeg overhører at Sune siger "det er sku da en dejlig seng!!!!" da han hjælper min far med at bære den op til 2. sal!!!!!!8D Det har vi siden grinet rigtig meget af...
Dagen efter jeg er flyttet ind er der stor fest. Jeg er på dette tidspunkt i stand til at drikke rigtig rigtig meget, da jeg lige har væet to år i udlandet, og der har det ikke gået stille for sig:P. Jeg får lynhurtigt drukket Sune, -som ellers godt kunne drikke øl - under bordet så han kaster op på kollegie-baren og må gå i seng. Jeg fortsætter med at feste, og da jeg hen på mogenen kommer op i fælleskøkkenet står Sune der pludselig og så kysser vi. Han kunne ikke lade en pige, er kunne drikke ham under bordet smutte fra ham!! Ugen efter tager han ud og rejse 6 mdr, men da han kommer tilbage bliver vi kærester og har været det lige siden (L)(L)

Anmeld

6. maj 2008

Nadi

Jamen jeg skulle til indflytterfest ho sen fr amin klasse på Handelsskolen, og i baren stod der en fyr som straks fangede mit blik (L) Og nærmest inden vi havde sagt hej til hinanden kyssede vi. Det var en fredag og torsdagen efter var han hjemme og besøge mig, hvor vi blev enige om at vi skulle være kærester ;) Vi har været sammen siden, og her den 15. maj er det 5 år siden :D

-Nadia

Anmeld

6. maj 2008

Marco2

Ja, den her er indviklet... Men jeg havde en kæreste som hed Henrik. Det viste sig at han var psykopat og sygeligt jaloux. I starten var han self sød, men efter noget tid måtte jeg ikke se mine venner, ikke gå til fester og ikke bære make-up.. Nå vi var på skiferie i Alpe d'Huez hvor vi mødte to fyre, Jakob og Morten, som var afsted sammen. Dem lærte vi at kende. Da vi kom hjem gik forholdet kort efter i stykker. Lucky me... Jeg holdt kontakten ved lige med de to fyre og Morten mente det havde været en skodskiferie for mig, så han foreslog om ikke vi skulle tage en tur afsted i påsken. Kendte ham jo ikke særligt godt, men trængte til at komme lidt væk efter mit forliste forhold til psykopaten. Så jeg bestilte en rejse. Senere viste det sig dog at der lå følelser bag fra hans side, men det er en anden historie... Jeg havde bestilt rejsen og havde derfor alle papirer. Så vi skulle lige mødes inden afrejse for at han skulle ha' sine papirer. Mandag var han startet nyt job, og vi skulle mødes fredag. Han sendte en sms om ikke vi kunne mødes på Bryggeriet for der var han nede med hans nye kollegaer. Ok, så der troppede en veninde og jeg så op. Der sad han med nogle kollegaer og hans chef.....(Thomas). Vi satte os og fik en øl, og snakkede om vores kommende ferie. Hans chef overhørte samtalen, og blev helt ivrig for at komme med. Han skulle ha' været afsted på ski til Canada, men hans ven som skulle med, var blevet forhindre, så han kom ikke afsted. Så inden jeg fik set mig om havde Morten også inviteret sin chef med på ferie.... Så nu skulle jeg afsted med to fyre som jeg stort set ikke kendte, og hans chef ville lige høre hans lillebror som boede i Hamburg om ikke også han ville med, og det ville han gerne. Så pludselig skulle jeg afsted med 3 fyre som jeg ikke kendte.. årh what the fuck. Det kunne da blive skægt. Tiden oprandt og vi skulle afsted. Og Mortens chef brokkede og brokkede sig på hele turen indtil opsamlingsbussen. Fedt, tænkte jeg. Det skal da nok blive skægt med sådan et brokhoved. Han er sørme mister positiv :( Men for at gøre en lang historie kortere, så havde jeg den fedeste skiferie!! Og begyndte så småt efter vi var kommet hjem at se lidt til Mortens chef. Han var sgu dejlig. Men havde bare haft sådan en skrækkelig oplevelse med min ex. så var sgu lidt skræmt med det med forhold. Så vi havde lange nætter med Backgammon, byture, hygge og en milliard sms'er inden jeg til Skanderborg Festivalen samme år sagde at nu turde jeg godt kaste mig ud i forhold igen, og så håbede jeg at han ville gribe mig. Og han har holdt mig sikkert lige siden. Og skiferien var i påsken 2001, så han holder stadig fast nu 7 år efter....(L)(L) Og nu bor vi i en gammel rønne fra 1913, har vores dejlige søn (hund) Marco og nu vores pragtfulde datter Emily Filippa Windtberg. Ja, det var så min (laange) historie...(L)(L) AG - som da helt sidder og bliver lidt småforelsket igen (L) ... men er stadig for træt til hankypanky...

Anmeld

7. maj 2008

birgittemarie

Ja, den her er indviklet...

Men jeg havde en kæreste som hed Henrik. Det viste sig at han var psykopat og sygeligt jaloux. I starten var han self sød, men efter noget tid måtte jeg ikke se mine venner, ikke gå til fester og ikke bære make-up..

Wauw, kan være, vi skal udveksle psykopat historier en dag 8D Tillykke med, at du slap af med ham og fandt din dejlige mand (L) Og ja, man sidder virkelig og bliver lyserød indeni af at tænke tilbage og også af at læse alle de andre historier...
Klasse tråd!
Kh Birgitte

Anmeld

7. maj 2008

Louise mortil4

Hmm ja, jeg må jo så slutte mig til dem der har mødt deres mand på nettet. Det var også på dating.dk.

Jeg havde godt nok mødt nogle stykker der inde fra, men der var bare ikke rigtig nogen der sagde mig det helt vilde.

Tiden gik og jeg kom på landbrugsskole for at skulle tage modul 2 (så jeg var faglært landmand) På skolen havde vi internet på værelserne da vi brugte det til når vi skulle lave opgaver. Det var så med til at jeg efter lang tids pause lige ville ind på dating os se om der var nogel spændene emner. Skrev med et par stykker. Men en dag ligger der så et brev i post kassen fra den har fyr, han var under uddannelse til kok og ellers uddannet slagter. Fyren virkede sød og de var bare noget der gjore at vi blev ved med at skrive sammen. Vi aftalte flere gange at mødes , men der kom altid noget i vejen. En dag skriver han så at han har mødt en pige som han gerne vil være sammen med. Jeg bliver selvfølgelig lidt ked, men der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det. Den næste tid på skolen blver lidt travl pga syg hest, projekter og alm ting, så jeg er ikke rigtig på dating. Skoleen er ved at være slut, og den sidste dag skriver jeg til Niels som fyren hedder at nu er skolen slut, og jeg vil ikke ha mulighed for at komme på nettet mere, men hvis det ikke går med hende pigen, så kan han jo skrive eller ringe til mig på min mobil, og skriver så også mit nr selvfølgelig. Niels svarer ikke på mit brev, og jeg kan se at det slet ikke er blevet læst da jeg tjekker lige inden computeren skal afleveres. Jeg hører heller ikke noget på mobilen... Ikke inden November månede (skolen sluttede i juni), hvor han skriver på min mobil. Det viser sig så at lige inden vi sluttede på skolen var kan blevet kørt ned på sin scooter, og havde ligget på sygehuset i 2 mdr. Han var lige bleved færdig med de sidste operationer 2 måneder for inden. Hende pigen han havde været sammen med har ikke længere inde i billedet da hun havde stjålet hans dankort mens han var på sygehuset, og lavet et kømpe underskud på den ved at købe en masse dyre ting. Vi smser og ringer rigtig meget sammen den næste tid, men der går alligevel helt indtil den 21 marts 05 inden vi mødes første gang. Dagen inden min mors føsdag. Jeg skulle spise hjemme ved ham og hams mor (han havde boet hjemme siden ulykken), hvad jeg så ikke viste var at han havde inviteret hans storebror og dennes kæreste, og måske bare glemt at fortælle at hans største storebror og lille bror også boede hjemme. Men det gik nu meget godt. fter maden (som smagte rigtig godt) tog vi i biffen og så den danske film DEN STORE DAG. Normalt var jeg meget genert, men i løbet at filmen fik jeg dag taget mig sammen til at tage hans hånd, for han var jo bare dejlig. Da filmen var slut og vi kom ud til bilen, kyssede han mig for første gang (spærg lige om jeg blev blæd i knæene) Tilbage i hans mors hus sad vi og snakkede, så film og nussede til kl blev 2 hvor jeg så kørte hjem til mig selv. Det er så stort set også den eneste nat vi har været fra hinanden, indtil Niels begyndte at køre fragt, men det er han heldigvis færdig med. Vi har været en del i gannem sammen indtil nu, og det er gået stærkt, i maj 05, 2½ månede efter vi mødtes (jeg var 21 år og Niels 23 år) stod jeg med en positiv test. 1 oktober flyttede vi i vores færste eget hus. Februar 06 kom vore første datter til verden. Den 5 august 06 blev vi gift og Freja døbt, December 06 stod jeg med en postivi test igen og Juli 07 Kom vores tvillinge piger Lærke og Liv til verden næsten 4 uger før tid. December 07 sætter vi vores hus til galg og midt i januar var det solgt. Vi overtog vores nr 2 hus den 1 februar 08. Vi har lige haft 3 års dag her i marts. Børn skal vi helt sikkert ha flere bare ikke lige nu. Vi er enige om at det bliver når Freja starter i skole så tager vi lige 2 mere, hvis ellers det sadig kan lade ig gøre, glæder mig allerede. Idan er vi 24 og 26 år.

Anmeld

7. maj 2008

Mikkelmusen

Jeg mødte min kæreste for ca 11 år siden. Dengang var jeg ung og uskyldig og først da jeg blev 14 (han 19) blev vi kærester og kyssede lidt. Det gik faktisk fint, indtil jeg flyttede med min mor langt ud på landet, ret langt væk fra hvor han boede. Så han valgte at afslutte vores forhold fordi det var for langt. Idag kan jeg sagtens forstå det. Men der gik også ca 4 år før jeg endelige stoppede med at tænke på ham. Jeg havde da andre forhold i de 4 år men intet der kunne få mig til at glemme ham. Da jeg så endelig stopper med at tænke på ham så går der 1 år og jeg var på Døllefjelde mussemarked. Jeg mødte nogle fælles venner og senere fik jeg en sms om de måtte give ham mit nye nummer. Jo tænkte jeg. Det kunne der vel ikke ske noget ved. Mange sms'er senere stod jeg så i min gamle hjemby, meget spændt på at møde ham igen. Vi tog hjem til ham (hans forældre), og jeg var der en weekend. Allerede fra jeg satte mig ind i bilen vidste jeg bare at det var rigtigt. Vi sagde farvel og jeg tog hjem til Slagelse. Derefter tog jeg til KBH og gjorde det forbi med min kæreste 8(8( Og så kunne jeg endelig være sammen med min første, store forelskelse. Idag er vi flyttet tilbage til min hjemby hvor også en stor del af min familie bor. Og nu har vi Filuca og en lille vuf... :)

Anmeld

7. maj 2008

Loggidut

ha ha....dahm, for et spørgsmål...vi mødtes sgu på nettet....nærmere jubii

Michael smed en hilsen i min log, hvor i han skrev, du ser nu meget sød ud...ja en standart hilsen var det vel...

men gutten var jo lækker, og så måtte jeg jo headhunte ham...hvad jeg ville med det aner jeg nu ikke, for jeg var på mande - hader-holdet i den periode...

nå vi snakkede og han fik min msn, og vi snakkede mere...på et tidspunkt forsøgte jeg at sende ham videre til en single-veninde som jeg havde, men han vendte hurtigt tilbage, med beskeden om det ikke lige var noget for ham.

well, så snakkede vi jo endnu mere, og det viste sig at hans x lige havde dumpet ham, og at han boede hos sine forældre (så pisse barnlige, siger jeg bare)
men den her x, ja hun brugte ham stadig som barnepige, kørte i hans bil, lånte hans penge, kom og gik som det passede hende, brugte ham lidt og dumpede ham igen...o.s.v...

og engang sprang der en eller anden kilerem til hans motor (mens hun stadig brugte hans bil) og den måtte han så selv betale...så røg proppen bare oven ud af min hjerne...og så fik han afvide fra ven til ven, at han lige godt var det mest naive og dummeste individ jeg nogen sinde havde mødt.

se det sjove ved michael er jo så at piger med rygrad og selvstændighed, det tænder ham, og måske var det det som gjorde at vi begyndte at mødes, mere og mere...vi såes, drak kaffe i spandevis sammen, mens han hældte vand ud af ørene...

så kom den tid hvor jeg skulle indlægges sammen med Christian, og jeg tænkte...what the fuck, nu kan han lære at jeg ikke sidder og venter på han kommer over hans x for evigt...så en uge før vi skulle indlægges, gav jeg ham beskeden...du ved godt jeg er væk i tre uger nu...ik?

lååååål....han så sjov ud, jeg tror det gik op for ham at alt kunne smutte væk under næsen på ham...og han forlangte han fik lov til at hjælpe mig, køre mig der ind, og få os godt indlagt...og ja som sagt, så gjort. han vare bare så sød!
og hver eneste dag, af og til to gange om dagen sad michael hos os på sygehuset.
og efter vi havde været indlagt i en uge, så tikkede smsén ind...aj din dumme kælling, jeg tror sgu ikke jeg kan leve uden dig!
(det skal lige siges at michael aldrig siger ret meget, og at skrive sådan en besked har været ganske hårdt for ham) well, nu hedderjeg faktisk dumme kælling hver dag...men det er sagt på en sjov og smilende måde...og han hedder så dumme stodder...så dan er det bare.

well, jeg skulle jo lige finde ud af om han var den rigtige for mig, men det fandt jeg ud af da han var ude som rejsemontør, og min far lå for døden...han stoppede omgående med at rejse ud, og blev hjemme, og forlod aldrig min side mens det stod på.

nu har vi kendt hinanden i 5 år til efteråret...de bedste 5 år af mit liv, selv om det også har været de sværeste!

ps/sjovt nok, og meget underligt, så er alt det jeg har sagt aldrig til, kommet til at ske for mig, efter jeg mødte michael.

jeg får aldrig kørekort - jo det gjore jeg så
jeg får aldrig en ordentlig mand - jo sørme jo
Jeg får aldrig arbejde på spæncom - jooooo
jeg skal aldrig have flere børn - hæ hæ...jo
jeg får aldrig et hus - hmmm, sørme jo
jeg bliver aldrig gift - hmmm, nu har jeg ikke noget bedre at fortage mig den 8/8...så mon ikke jeg gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.