ung mødregruppe i vejen eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

NLME<3

jordmoder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

LRJ

Jeg kan hele dagen så Mig er det ligemeget hvornår på dagen det er

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg synes det skal være fra om formiddagen så, hvis Marikka alligevel tager fri fra skole

Anmeld

25. januar 2010

eliasogmor

jeg vil også gerne være med.. men elias er 2 år...

Anmeld

25. januar 2010

Bare mig..

eliasogmor skriver:

jeg vil også gerne være med.. men elias er 2 år...

Det lyder sørme hyggeligt Det er iorden din søn er det ældre, vi ved alle hvad vi skal igennem, og er måske et eller andet sted det samme sted. - om ikke andet kommer vi andre tre det inden længe

Anmeld

25. januar 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Jeg synes det skal være fra om formiddagen så, hvis Marikka alligevel tager fri fra skole

Det er fint for mig Så kan vi da måske gøre det fra ved ti-tiden. ? Alt efter hvordan det passer med busserne fra kolding. Ja vi kan også være ved mig, men eftersom vi andre tre ikke har børn, er det måske næmmest ved louise når hendes ikke er så gammel endnu.

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Hvor mange er vi så nu?? Og skal vi sige d.8 ved 10 tiden ved Louise, eller hvordan??

Anmeld

25. januar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Hvor mange er vi så nu?? Og skal vi sige d.8 ved 10 tiden ved Louise, eller hvordan??

Vi er 5 voksne og 2 børn så vidt jeg har forstået indtil videre

Og ja det kan vi godt, nu skal vi li have hende ind og svare på om det er iorden

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

Vi er 5 voksne og 2 børn så vidt jeg har forstået indtil videre

Og ja det kan vi godt, nu skal vi li have hende ind og svare på om det er iorden

Jeps..

Anmeld

25. januar 2010

NLME<3

det er bare super  min mands bror er bager og 500 meter fra os så høre lige om han ikke tager morgenbrød med hjem til os  men jeg bor ikke inde i vejen jeg bor i st. andst. det er imellem vejen og lunderskov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.