ung mødregruppe i vejen eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Ja, selvfølgelig!

men sys os det lyder fint at vi hver især har lidt med hver gang, og skiftes til at holde det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Jeg har slet ikke set det her indlæg. (god undskyldning) haha.

Ja det er en super ide. Det vil jeg glæde mig til. Jeg sender lige mit mobilnummer til dig i en pb det er vidst lidt nemmere.

Joh, men har ikke lige penge på søde Og jeg er for nærig til at sætte flere på! (Har en aftale med mig selv, hvor meget jeg vil bruge på telefon pr. mdr.) Ihhh.. sorry - men har gemt dit nummer, så du kan altid skrive, så kan jeg evt. besvare herinde på baby.dk

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

men sys os det lyder fint at vi hver især har lidt med hver gang, og skiftes til at holde det 

Ja, ikk? Synes jeg i hvert fald er en god ide (Men nu var det jo også mig, der kom med forslaget) Haha

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Joh, men har ikke lige penge på søde Og jeg er for nærig til at sætte flere på! (Har en aftale med mig selv, hvor meget jeg vil bruge på telefon pr. mdr.) Ihhh.. sorry - men har gemt dit nummer, så du kan altid skrive, så kan jeg evt. besvare herinde på baby.dk

Haha okay. Det er da en skide god ide.

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Ja, ikk? Synes jeg i hvert fald er en god ide (Men nu var det jo også mig, der kom med forslaget) Haha

hehe ja men det lyder som en meget god idé

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Haha okay. Det er da en skide god ide.

Hihi jaaah

Nu mangler vi bare Louise kommer på, så vi kan begynde at aftale den første dag Hvor det skal være, hvornår og hvad vi forskellige skal have med Hihi, hvor hygge!

Går du stadig i skole eller er du stoppet? Kan ikke lige huske hvad du sagde sidst

For ved Lone går hjemme, det samme gør jeg og Louise må jo være på barsel...

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

hehe ja men det lyder som en meget god idé

Hihih jah

Ej hvor sjovt vi lige kan lave en "ung mødregruppe" selv Ville være så træt af, hvis jeg kom i en "gammel" mødregruppe, tror det her bliver meget bedre

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Hihih jah

Ej hvor sjovt vi lige kan lave en "ung mødregruppe" selv Ville være så træt af, hvis jeg kom i en "gammel" mødregruppe, tror det her bliver meget bedre

ja meget Tror os jeg hurtigt ville blive træt af det

Og det her er bedre, Vi er jo meget Jævnalderende og Vores børn er jo os meget jævnalderende  (alle 4's)

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

ja meget Tror os jeg hurtigt ville blive træt af det

Og det her er bedre, Vi er jo meget Jævnalderende og Vores børn er jo os meget jævnalderende  (alle 4's)

Ja, Louises dreng er lidt ældre jo, men det er da ligemeget! Det bliver sgu hyggeligt! Og nu ved jeg jo ikke hvormeget forskel der er på en almindelig mødregruppe mht. alder på børnene..

Jeg synes det lyder skide godt det her

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Ja, Louises dreng er lidt ældre jo, men det er da ligemeget! Det bliver sgu hyggeligt! Og nu ved jeg jo ikke hvormeget forskel der er på en almindelig mødregruppe mht. alder på børnene..

Jeg synes det lyder skide godt det her

ved det faktisk heller ikk, men ved at i nogle kommuner kan du vælge at du vil i en ung mødregruppe

Men ja det er det os

Og de måneder der er mellem Hendes Mikkel og Vores børn er jo ikk fordi det er vildt meget forskel der er, Det er kun de første par år derefter er det jo Ingen forskel overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.