ung mødregruppe i vejen eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

Nu skal vi bare li have Louise på igen, og finde en dato

Jeps, vi må bare vente i spændthed

Men skal vi vente til I er flyttet eller er det ligemeget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Jeps, vi må bare vente i spændthed

Men skal vi vente til I er flyttet eller er det ligemeget?

Det er ligemeget hvis det skal holdes et andet sted end ved os ellers er det bedst efter vi er flyttet

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

Det er ligemeget hvis det skal holdes et andet sted end ved os ellers er det bedst efter vi er flyttet

Jeg tænker at vi skiftes fra hver gang?? Så tager vi jo selvfølgelig først dig, når I er flyttet og kommet på plads..

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Jeg tænker at vi skiftes fra hver gang?? Så tager vi jo selvfølgelig først dig, når I er flyttet og kommet på plads..

ja tænkte nemlig os at det var sådan at vi kunne Skiftes for hver gang hvor det skulle være

Men Ja hvis det skal holdes ved os, skal det helst være efter vi er flyttet og faldet på plads

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Fandt lige siden her i stedet smukke

Men vi kan jo bare følges så når det ikke er i Kolding?

Jeg er frisk Jeg er jo så bare først sat til d 13 maj. Men det er vel meget hyggeligt alligvel.

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

ja tænkte nemlig os at det var sådan at vi kunne Skiftes for hver gang hvor det skulle være

Men Ja hvis det skal holdes ved os, skal det helst være efter vi er flyttet og faldet på plads

Ja, selvfølgelig!

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Fandt lige siden her i stedet smukke

Men vi kan jo bare følges så når det ikke er i Kolding?

Jeg er frisk Jeg er jo så bare først sat til d 13 maj. Men det er vel meget hyggeligt alligvel.

Ja, det kan vi da helt sikkert!!!

Dejligt, nu er vi da nogle stykker

Det er fuldstændig ligemeget ! Jeg er først sat til marts og Lone d.13 april og Louise har allerede født i dec. så vidt jeg husker rigtigt?

Så vi tre følges jo egentlig meget godt... Og tror det er ligemeget hvor meget mellemrum der er, når de små er puttet til at sove om dagen, kan vi jo hygge som det passer os

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Ja, det kan vi da helt sikkert!!!

Dejligt, nu er vi da nogle stykker

Det er fuldstændig ligemeget ! Jeg er først sat til marts og Lone d.13 april og Louise har allerede født i dec. så vidt jeg husker rigtigt?

Så vi tre følges jo egentlig meget godt... Og tror det er ligemeget hvor meget mellemrum der er, når de små er puttet til at sove om dagen, kan vi jo hygge som det passer os

Ja det er rigtigt. Det varer jo heller ikke super længe før vi kan troppe op med hver vores To piger og to drenge er det så Det er da lidt hyggeligt.

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Ja det er rigtigt. Det varer jo heller ikke super længe før vi kan troppe op med hver vores To piger og to drenge er det så Det er da lidt hyggeligt.

Præcis Det bliver da møg hyggeligt!!!

Glæder mig allerede meget Har gået og tænkt meget på om jeg skulle høre dig ad om du ville være med her, men tænkte at du da selv ville have svaret Louise, men ja.. Nogen skal jo have et lille puf

Hihi.. Men så er vi 4? Det er da rigtigt fint

Så kan vi skiftes til at være ved hinanden og så kunne vi evt. medbringe lidt lækkert hver. hver gang? så den der holder ikke skal stå klar med alt muligt, når resten kommer

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Præcis Det bliver da møg hyggeligt!!!

Glæder mig allerede meget Har gået og tænkt meget på om jeg skulle høre dig ad om du ville være med her, men tænkte at du da selv ville have svaret Louise, men ja.. Nogen skal jo have et lille puf

Hihi.. Men så er vi 4? Det er da rigtigt fint

Så kan vi skiftes til at være ved hinanden og så kunne vi evt. medbringe lidt lækkert hver. hver gang? så den der holder ikke skal stå klar med alt muligt, når resten kommer

Jeg har slet ikke set det her indlæg. (god undskyldning) haha.

Ja det er en super ide. Det vil jeg glæde mig til. Jeg sender lige mit mobilnummer til dig i en pb det er vidst lidt nemmere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.