ung mødregruppe i vejen eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Hej tøser..

Så har jeg tjekket busserne og vi fra Kolding kan sagtens være i St. andst kl.10, men Lone, som skal tage bussen fra Vejen kan enten være der kl. ca. 9 eller ca. 11.30...

Men vi fra Kolding kan være i St. andsk kl.8.30 og Lone kl.9.00... Det er en mulighed???

Hvad siger I???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Bare mig..

Ja det er fint for mig

Anmeld

26. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Vi må lige se når Lone har tjekket om der går andre busser til st. andst

Anmeld

26. januar 2010

LRJ

der går ikk andre busser end den der er der kl 9 - Så hvis det er okay med jer, Og Louise ?

Anmeld

26. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

der går ikk andre busser end den der er der kl 9 - Så hvis det er okay med jer, Og Louise ?

Det er OK med mig, hvis vi rykker det frem til kl.8.30 og 9.00 for Lone, men kommer an på Louise

Anmeld

26. januar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Det er OK med mig, hvis vi rykker det frem til kl.8.30 og 9.00 for Lone, men kommer an på Louise

ja nemlig

Anmeld

26. januar 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

ja nemlig

Det er også iorden for mig. Men hende den anden med sønnen på 2, skal vi også lige se om hun kan den dag og tidspunkt.

Anmeld

26. januar 2010

LRJ

marikka skriver:

Det er også iorden for mig. Men hende den anden med sønnen på 2, skal vi også lige se om hun kan den dag og tidspunkt.

ja vi må li skrive det til hende

Anmeld

26. januar 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

ja vi må li skrive det til hende

Der er god tid til endnu, så de har i hvertfald god tid til at svarer. og evt flere hvis der er det.

Anmeld

26. januar 2010

LRJ

marikka skriver:

Der er god tid til endnu, så de har i hvertfald god tid til at svarer. og evt flere hvis der er det.

Ja nu skal vi os li se om det er okay med Louise at det blive fra tidligere om morgenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.