ung mødregruppe i vejen eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

ved det faktisk heller ikk, men ved at i nogle kommuner kan du vælge at du vil i en ung mødregruppe

Men ja det er det os

Og de måneder der er mellem Hendes Mikkel og Vores børn er jo ikk fordi det er vildt meget forskel der er, Det er kun de første par år derefter er det jo Ingen forskel overhovedet

Nej, det er jo det

Hihihi, hvor er det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Nej, det er jo det

Hihihi, hvor er det godt

ja Meget Glæder mig allerede

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

ja Meget Glæder mig allerede

oss mig oss mig oss mig

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Jeg fik i hvertfald at vide ved jordemoderen, at sundhedsplejersken så vidt det var muligt, ville finde nogen jævnalderne. Men det er selvfølgelig svært hvis ikke der er nogen sådan lige.

Det her lyder super hyggeligt.

Jo, jeg går stadig i skole, men går af sidst i april. Så måske jeg ikke kan være så meget med i starten pga skolen, men så snart jeg er på barsel så er jeg i hvertfald med

Ellers er kan jeg i uge 7 og i weekenderne indtil jeg så går på barsel.

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Jeg fik i hvertfald at vide ved jordemoderen, at sundhedsplejersken så vidt det var muligt, ville finde nogen jævnalderne. Men det er selvfølgelig svært hvis ikke der er nogen sådan lige.

Det her lyder super hyggeligt.

Jo, jeg går stadig i skole, men går af sidst i april. Så måske jeg ikke kan være så meget med i starten pga skolen, men så snart jeg er på barsel så er jeg i hvertfald med

Ellers er kan jeg i uge 7 og i weekenderne indtil jeg så går på barsel.

Vi får det da bare til at passe med dine skoletider og så tager vi da bare en weekend i ny og næ også

Okay, jeg har slet ikke talt med min jordmoder om det endnu, såh

Anmeld

25. januar 2010

NLME<3

UNDSKYLD, jeg ikke har fået svaret, har været op weekend hos mine forældre, så har helt glemt og tjekke mail. hvad siger i til mandag d. 8  hos mig?

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

louiseibsen skriver:

UNDSKYLD, jeg ikke har fået svaret, har været op weekend hos mine forældre, så har helt glemt og tjekke mail. hvad siger i til mandag d. 8  hos mig?

Hej ! Det er helt ok !
jeg skal til jordmoder i Kolding kl.14.30 d.8 feb... Men ellers kan jeg godt? Hmm, er der nogle dage du ikke kan?
Knus sabrina , som glæder sig meget!

Anmeld

25. januar 2010

LRJ

louiseibsen skriver:

Jeg kan os fint den dag

Glæder mig os meget

Anmeld

25. januar 2010

Bare mig..

louiseibsen skriver:

Hej. Jo jeg kan også godt der. Jeg tager sgu bare fri den dag hehe. hvad tid skal det være så?

Anmeld

25. januar 2010

NLME<3

det lyder bare godt så kan vi alle, jamen det er op til jer. men sabrina skal være til jordmor kl 14.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.