Hjælp til pigenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

LinLin

with.love skriver:

Det er bare helt iorden at være nysgerrig, ellers får man jo ikke noget afvide.  Min kærestes morfar hed Emil og betød rigtig meget for min kæreste så det er derfor med Emil og Emilie..

Synes også det er en smuk tanke, men kan ikke rigtigt selv bruge den: mine bedstefædre hed Bent og Gunnar, mine bedstemødre hedder Jonna og Emmy! - ikke brugbare her!

Men stemmer i øvrigt også for Anna Emilie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Nova's mor

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hihi det kan jeg faktisk godt høre lidt men syntes faktisk de andre lyder ret godt

Arbejder med børn så nogle gange forbinder man navne med nogle børn og det er ikke altid lige godt, sådan har jeg det med nogle af de navne og har tænkt på Maya Emilie, meeen har en veninde som hedder Maya og min kærestes kusine, så det bliver det nok ike..

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

Mor til David skriver:

Synes også det er en smuk tanke, men kan ikke rigtigt selv bruge den: mine bedstefædre hed Bent og Gunnar, mine bedstemødre hedder Jonna og Emmy! - ikke brugbare her!

Men stemmer i øvrigt også for Anna Emilie

Mine egne er heller ikk brugbare, min mormor= Helene min morfar= Helge, Min farmor Magda, min farfar=Niemand. Den går sgu ikke  Men min kærestes er meget pæne mormor og morfar hedder Ella og Emil, så det er begge søde navne.

Iøvrigt synes jeg Emmy er meget sødt, måske med et andet navn eller også kunne det bruges som Emmely

Anmeld

10. januar 2010

dorthemus

with.love skriver:

Vi ved ikke hvad køn vores barn bliver endnu, men er enige og et drengenavn, pigenavn har vi lidt svært ved. Pigen skal hedde Emilie til mellemnavn, så det skal være et fornavn der passer dertil. Vores eget bud er Filucca Emilie, meeen synes ikke helt det svinger.

Hjælp så mange bud som muligt, takker på forhånd for jeres hjælp..

Åhh de navne....jeg har haft pigenavnet klar i mange år men drengenavnet var straks sværere for der er jo så mange søde

Nu har tingene så løst sig  Jeg er sikker på, at I finder det helt rigtige navn, jeg tror på at man bare kan MÆRKE det når det rigtige dukker op.

Hvornår skal du scannes igen og se kønnet?

Anmeld

10. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

with.love skriver:

Arbejder med børn så nogle gange forbinder man navne med nogle børn og det er ikke altid lige godt, sådan har jeg det med nogle af de navne og har tænkt på Maya Emilie, meeen har en veninde som hedder Maya og min kærestes kusine, så det bliver det nok ike..

Ja kender det godt.. jeg arbejde også en kort tid i vuggestue.. og der var der en pige der hed Sofia, og det kunne mathias godt havde tænkt sig at malou havde heddet til mellemnavn, men hun var så irriterende og bare krop umulig, så sagde bare meget blankt NEJ hehe..

men okey, det kan jeg godt se det så ikke skal være heh..

Anmeld

11. januar 2010

Nova's mor

dorthemus skriver:

Åhh de navne....jeg har haft pigenavnet klar i mange år men drengenavnet var straks sværere for der er jo så mange søde

Nu har tingene så løst sig  Jeg er sikker på, at I finder det helt rigtige navn, jeg tror på at man bare kan MÆRKE det når det rigtige dukker op.

Hvornår skal du scannes igen og se kønnet?

Det gør vi fredag d. 22 januar, så det er heldigvis snart.  Tror også det er den følelse jeg leder efter, har den med drengenavnet, men ikke helt med Filucca Emilie, forslog kæresten Nova Emilie i går og det var han så helt vild med, men den sidder ikke helt fast hos mig..=)

Hvad skal din pige så hedde?

Anmeld

11. januar 2010

Mikkelmusen

Vores datter på 2½ hedder Filuca Nova
Jeg synes Filucca Emilie klinger godt

Anmeld

11. januar 2010

dorthemus

with.love skriver:

Det gør vi fredag d. 22 januar, så det er heldigvis snart.  Tror også det er den følelse jeg leder efter, har den med drengenavnet, men ikke helt med Filucca Emilie, forslog kæresten Nova Emilie i går og det var han så helt vild med, men den sidder ikke helt fast hos mig..=)

Hvad skal din pige så hedde?

Hun skal hedde Runa  Hvor blir det spændende den 22.

Anmeld

11. januar 2010

Nova's mor

dorthemus skriver:

Hun skal hedde Runa  Hvor blir det spændende den 22.

Det var et sødt navn og specielt. Ja, har også sagt til mig selv ikke mere børnetøj før vi ved hvad køn det er..

Anmeld

11. januar 2010

dorthemus

with.love skriver:

Det var et sødt navn og specielt. Ja, har også sagt til mig selv ikke mere børnetøj før vi ved hvad køn det er..

Hu er også et specielt barn  jeg har overhovedet ikke købt noget tøj endnu...men det jeg snart, og nu er det langt sjovere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.