Hjælp til pigenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Nova's mor

kitty skriver:

JA!

Herhjemme har vi bl.a., Peer, Edvard og Inger på listen af bedsteforældre, som vi egentlig gerne ville opkalde.. Men altså.. Det kommer nok ikke til at ske.. Ikke uden et twist

Edvard (man stave det Edward) synes jeg måske godt kunne blive godt, med det rigtig fornavn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

with.love skriver:

cirkeline er sådan lige i overkanten for mig

hihi det tænkte jeg nok

ville bare nævne det, hvis det nu var noget

Anmeld

10. januar 2010

otlitrom

with.love skriver:

Edvard (man stave det Edward) synes jeg måske godt kunne blive godt, med det rigtig fornavn..

Ja, det er også i spil herhjemme. Vi vil rigtig gerne opkalde, da det ligger meget til begge familier. Vi er også begge selv opkaldt efter afdøde familiemedlemmer...

Vi har så valgt at lægge navne-snakken lidt på hylden.. vi synes det er så mærkeligt at snakke om navne, når kampen ligesom bliver ved med at være resultatløs..

Vi får forhåbentlig snart et tidsrum på 9 mdr, hvor vi kan starte op igen!

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

kitty skriver:

Ja, det er også i spil herhjemme. Vi vil rigtig gerne opkalde, da det ligger meget til begge familier. Vi er også begge selv opkaldt efter afdøde familiemedlemmer...

Vi har så valgt at lægge navne-snakken lidt på hylden.. vi synes det er så mærkeligt at snakke om navne, når kampen ligesom bliver ved med at være resultatløs..

Vi får forhåbentlig snart et tidsrum på 9 mdr, hvor vi kan starte op igen!

Min kæreste og jeg havde prøvet i 1½ år og efter første inserminering lykkes det heldigvis, det er hårdt at blive ved med at prøve, men det lykkes og nu glæder vi os rigtig meget til det nye liv..

fingre for at det snart lykkes for jer bare hæng i, det bedste kommer til den der venter..

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hihi det tænkte jeg nok

ville bare nævne det, hvis det nu var noget

Sødt af dig, så er der jo lidt at vælge mellem...

Anmeld

10. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

with.love skriver:

Sødt af dig, så er der jo lidt at vælge mellem...

Ja lige præcis

Hvad med:

Amalie emilie, karla emilie , klara emilie eller maja emilie.. ?? de er lidt mere "normale" hihi

Anmeld

10. januar 2010

noahsmoar

hvad med Tarja Emilie, jeg er ihvertfald helt vild med Tarja!

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Ja lige præcis

Hvad med:

Amalie emilie, karla emilie , klara emilie eller maja emilie.. ?? de er lidt mere "normale" hihi

Amalie Emilie synes jeg lyder lidt kluntet...  men de andre er fine. de behøver nu ikke være normale, men det skal klinge i mine egne øre..

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

noahsmoar skriver:

hvad med Tarja Emilie, jeg er ihvertfald helt vild med Tarja!

Hmm det er ikke lige mig.

Anmeld

10. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

with.love skriver:

Amalie Emilie synes jeg lyder lidt kluntet...  men de andre er fine. de behøver nu ikke være normale, men det skal klinge i mine egne øre..

hihi det kan jeg faktisk godt høre lidt men syntes faktisk de andre lyder ret godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.