Hjælp til pigenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Nova's mor

dorthemus skriver:

Hu er også et specielt barn  jeg har overhovedet ikke købt noget tøj endnu...men det jeg snart, og nu er det langt sjovere

Ja det er hun 

Har købt rigtig meget på udsalg, gode ting til billigere penge.. Og jeg synes det er skønt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

LinLin

with.love skriver:

Mine egne er heller ikk brugbare, min mormor= Helene min morfar= Helge, Min farmor Magda, min farfar=Niemand. Den går sgu ikke  Men min kærestes er meget pæne mormor og morfar hedder Ella og Emil, så det er begge søde navne.

Iøvrigt synes jeg Emmy er meget sødt, måske med et andet navn eller også kunne det bruges som Emmely

Hehe... Dine har heller ikke lige de bedste navne...

Synes virkeligt ikke det er sødt på nogen måde, Emmy! Y udtales som Y - ikke i. Ligesom den høne der var i børnetime da jeg var lille (er 84'er...) Forfærdeligt navn  - ville nu heller ikke bruge min farmors navn, selvom det var pænt - har ingen kontakt med hende og bryder mig faktisk slet ikke om hende...

Anmeld

11. januar 2010

dorthemus

with.love skriver:

Ja det er hun 

Har købt rigtig meget på udsalg, gode ting til billigere penge.. Og jeg synes det er skønt..

Det ville jeg også rigtig gerne men pengene er små for tiden, for jeg VIL have afviklet noget gæld inden hun kommer

Anmeld

11. januar 2010

Nova's mor

dorthemus skriver:

Det ville jeg også rigtig gerne men pengene er små for tiden, for jeg VIL have afviklet noget gæld inden hun kommer

Lyder bestemt heller ikke som en dårlig plan...

Anmeld

11. januar 2010

Nova's mor

Mor til David skriver:

Synes virkeligt ikke det er sødt på nogen måde, Emmy! Y udtales som Y - ikke i. Ligesom den høne der var i børnetime da jeg var lille (er 84'er...) Forfærdeligt navn  - ville nu heller ikke bruge min farmors navn, selvom det var pænt - har ingen kontakt med hende og bryder mig faktisk slet ikke om hende...

Ha ha Nej så kan det lidt være lige meget det med at opkalde efter nogen hvis de ingen betydning har i ens liv.. Kan ikke lige huske den høne..

Anmeld

11. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mor til David skriver:

ÅÅÅh, Hønen Emmy. Den husker jeg tydeligt. Hvor hyggeligt lige at blive mindet om den igen.

Hm... Synes da godt man kan tviste navnet Emmy til evt. Emmiline f.eks.

Anmeld

11. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvad med: Thea - Emilie

Tenna - Emilie

Asta - Emilie

Laura - Emile

Lærke - Emilie

Nanna - Emilie

Anmeld

12. januar 2010

Nova's mor

Alexis skriver:

Hvad med: Thea - Emilie

Tenna - Emilie

Asta - Emilie

Laura - Emile

Lærke - Emilie

Nanna - Emilie

Synes også Emmy er meget sødt men forstår godt at man ikke vil opkalde efter nogen man ikke har kontakt til..

Min nye ide er Nova Emilie, Min kæreste er helt vild med det, men jeg kan ikke lige få den ind under huden, men arbejder på det, for Nova betyder ny stjerne hvilket jeg synes er meget sødt..

Anmeld

14. januar 2010

Kløver

with.love skriver:

Vi ved ikke hvad køn vores barn bliver endnu, men er enige og et drengenavn, pigenavn har vi lidt svært ved. Pigen skal hedde Emilie til mellemnavn, så det skal være et fornavn der passer dertil. Vores eget bud er Filucca Emilie, meeen synes ikke helt det svinger.

Hjælp så mange bud som muligt, takker på forhånd for jeres hjælp..

Hm den er svær, skal navnet udtales som ..... emilie ligesom i feks marie louise eller er emilie et mellemnavn?

synes det er svært da jegjo synes emilie er rigtig sødt som fornavn

Anmeld

14. januar 2010

Nova's mor

Maja84 skriver:

Hm den er svær, skal navnet udtales som ..... emilie ligesom i feks marie louise eller er emilie et mellemnavn?

synes det er svært da jegjo synes emilie er rigtig sødt som fornavn

Emilie er et mellemnavn og skal ikke bruges som kaldenavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.