Hjælp til pigenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Nova's mor

Lunae skriver:

Jeg stemmer for Sofie emilie :-) det er et fantastisk smukt navn!

Det synes jeg også men kender en fra mit arbejdes datter hedder det, så er sådan lidt hmmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

otlitrom

with.love skriver:

Vi ved ikke hvad køn vores barn bliver endnu, men er enige og et drengenavn, pigenavn har vi lidt svært ved. Pigen skal hedde Emilie til mellemnavn, så det skal være et fornavn der passer dertil. Vores eget bud er Filucca Emilie, meeen synes ikke helt det svinger.

Hjælp så mange bud som muligt, takker på forhånd for jeres hjælp..

Jeg kom til at tænke Katrine Emilie... Måske..

Men hvis I føler at en datter skal hedde Filucca Emilie, så er det da det hu skal hedde!

Jeg håber I finder ud af det.. Tror, når I står med barnet i armene, så kommer svaret helt af sig selv...

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

kitty skriver:

Jeg kom til at tænke Katrine Emilie... Måske..

Men hvis I føler at en datter skal hedde Filucca Emilie, så er det da det hu skal hedde!

Jeg håber I finder ud af det.. Tror, når I står med barnet i armene, så kommer svaret helt af sig selv...

Du har helt ret, men ville bare høre andre muligheder, da jeg blev i tvivl om Filucca Emilie..  Ville helst have nogle muligheder inden barnet kommer.

Kathrine Emilie er også på listen, tak

Anmeld

10. januar 2010

otlitrom

with.love skriver:

Du har helt ret, men ville bare høre andre muligheder, da jeg blev i tvivl om Filucca Emilie..  Ville helst have nogle muligheder inden barnet kommer.

Kathrine Emilie er også på listen, tak

Jeg kender det godt - lidt!

Vi har ikke engang en spire på vej.. Men vi har et helt sikkert pigenavn.. Og dog.. Nogle gange melder tanken sig "nej, det skal hun måske ikke hedde..".. Jeg tror det er helt naturligt!

Er nysgerrig, håber det er OK? Nu kunne jeg se, at en dreng skulle hedde Emil til mellemnavn. Er der en I gerne vil opkalde efter, siden navnet går igen? Eller er der en historie? Vi overvejer nemlig selv at opkalde som mellemnavn, når baby engang gider at melde sin ankomst

Anmeld

10. januar 2010

Valle81

with.love skriver:

Vi ved ikke hvad køn vores barn bliver endnu, men er enige og et drengenavn, pigenavn har vi lidt svært ved. Pigen skal hedde Emilie til mellemnavn, så det skal være et fornavn der passer dertil. Vores eget bud er Filucca Emilie, meeen synes ikke helt det svinger.

Hjælp så mange bud som muligt, takker på forhånd for jeres hjælp..

Min datter hedder Asta Emilie:0)

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

kitty skriver:

Jeg kender det godt - lidt!

Vi har ikke engang en spire på vej.. Men vi har et helt sikkert pigenavn.. Og dog.. Nogle gange melder tanken sig "nej, det skal hun måske ikke hedde..".. Jeg tror det er helt naturligt!

Er nysgerrig, håber det er OK? Nu kunne jeg se, at en dreng skulle hedde Emil til mellemnavn. Er der en I gerne vil opkalde efter, siden navnet går igen? Eller er der en historie? Vi overvejer nemlig selv at opkalde som mellemnavn, når baby engang gider at melde sin ankomst

Det er bare helt iorden at være nysgerrig, ellers får man jo ikke noget afvide.  Min kærestes morfar hed Emil og betød rigtig meget for min kæreste så det er derfor med Emil og Emilie..

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

Valle81 skriver:

Min datter hedder Asta Emilie:0)

Sødt navn

Anmeld

10. januar 2010

otlitrom

with.love skriver:

Det er bare helt iorden at være nysgerrig, ellers får man jo ikke noget afvide.  Min kærestes morfar hed Emil og betød rigtig meget for min kæreste så det er derfor med Emil og Emilie..

Synes det er en smuk tanke!

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

kitty skriver:

Synes det er en smuk tanke!

Helt enig også er det heldigvis et fint navn haha

Anmeld

10. januar 2010

otlitrom

with.love skriver:

Helt enig også er det heldigvis et fint navn haha

JA!

Herhjemme har vi bl.a., Peer, Edvard og Inger på listen af bedsteforældre, som vi egentlig gerne ville opkalde.. Men altså.. Det kommer nok ikke til at ske.. Ikke uden et twist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.