Hjælp til pigenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Nova's mor

Anna-jonas skriver:

Anna Emilie

Sofie Emilie

Freja Emilie

Frida Emilie

Dagmar Emilie

Hvad skal barnet hedde hvis det bliver en dreng???

Fine navne tak...

Tristan Emil skal han hedde hvis det bliver en dreng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Sofia

Tia Emilie ville være så fint.

Anmeld

10. januar 2010

Sees

Lærke Emilie.

Luna Emilie.

Maria Emilie.

Håber I finder det perfekte navn til jeres lille guldklump.
Drengenavnet I har fundet er også rigtig sødt.

Selv hedder min søn Emil til fornavn og Sigurd til mellemnavn.
Det klinger ikke rigtig, og lyder som om det burde være omvendt, men eftersom det er arvsnavne, og at jeg er helt tosset med de to navne, så blev det sådan

Anmeld

10. januar 2010

Mama3

Filucca Emilie er da bare så sødt min datter hedder også filucca men ellers kunne det være sofie emilie,laura emilie, milla emilie,

Anmeld

10. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hvis du er til det lidt mere specielle.. kunne hun hedde : cirkeline Emilie men filucca emilie er også rigtig fint

Anmeld

10. januar 2010

Ansemusen

Kom selv til at tæmke på Anna Emilie som en anden også har skrevet  Har egentlig aldrig været vild med mit eget navn, som defærreste vel er. Men synes egentlig det svinger meget som sammen med Emilie! SJovt nok overvejede mine forældre selv Emilie, men så blev det Anna og intet mellemnavn, hehe!

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

filuccasmor skriver:

Filucca Emilie er da bare så sødt min datter hedder også filucca men ellers kunne det være sofie emilie,laura emilie, milla emilie,

Jamen man ved aldrig om det ender med at blive Fliucca Emilie alligevel, kom bare i tvivl og havde brug for lidt forslag..

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

Ansemusen skriver:

Kom selv til at tæmke på Anna Emilie som en anden også har skrevet  Har egentlig aldrig været vild med mit eget navn, som defærreste vel er. Men synes egentlig det svinger meget som sammen med Emilie! SJovt nok overvejede mine forældre selv Emilie, men så blev det Anna og intet mellemnavn, hehe!

Anna Emilie er rigtig sødt, står også på listen og en sød pige fra mit arbejde hedder det

Anmeld

10. januar 2010

Nova's mor

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hvis du er til det lidt mere specielle.. kunne hun hedde : cirkeline Emilie men filucca emilie er også rigtig fint

cirkeline er sådan lige i overkanten for mig

Anmeld

10. januar 2010

Lunae

Jeg stemmer for Sofie emilie :-) det er et fantastisk smukt navn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.