Så skal jeg under kniven igen...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Ansemusen

Eva skriver:

Men man sover jo.. jeg fik kun fjernet 850 g ved alle de tolv steder, så det var jo ikke særlig meget og det er kun sådan det skal bruges...

Jeg sov ikke. Fik noget strækt beroligende, og da det virkede fik jeg 72 lokalbedøvende stik i ryggen og så gik vi igang. Kan intet huske fra selve fedtsugningens forløb, kan kun huske bagefter hvor jeg skal sætte mig op, og bare sidder der kun iført trusser med babserne hængende og er fuldstændig ligeglad!
Bagefter skulle vi hjem og min kæreste købte en sandwich til mig mens jeg sad i bilen helt døsig. Da vi kom hjem lå jeg under dynen og spiste sandwich med tårerne trillende. Havde det SÅ dårligt psyisk pga. det beroligende!
Kan jo godt regne ud nu at de vbillige priser hverken skyldtes lamper eller andet brugt udstyr, men ganske enkelt selve måden at gøre det på. Og man kommer bare ud lige bagefter og skal hjem, og så behandler han vel den næste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Tjuls

Jeg synes det er fint du gør noget for dig selv, for når det kommer til stykket så ville vi vel alle have ændret noget ved os selv.

Jeg har ikke råd til kosmetiske indgreb.. Men når jeg har tabt et vis antal kg skal jeg have en bryst reduction, og det ser jeg frem til. Plus have ændret mit KS, da de lavede fejl..

Men held og lykke med det Lad os se før efter billeder

Anmeld

10. januar 2010

luckas-mor

Eva skriver:

Men man sover jo.. jeg fik kun fjernet 850 g ved alle de tolv steder, så det var jo ikke særlig meget og det er kun sådan det skal bruges...

ja hehe ved jeg,, men kan også være fordi de får suget rigtig meget a de har ondt måske

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

Tjuls skriver:

Jeg synes det er fint du gør noget for dig selv, for når det kommer til stykket så ville vi vel alle have ændret noget ved os selv.

Jeg har ikke råd til kosmetiske indgreb.. Men når jeg har tabt et vis antal kg skal jeg have en bryst reduction, og det ser jeg frem til. Plus have ændret mit KS, da de lavede fejl..

Men held og lykke med det Lad os se før efter billeder

Åh ja..de ks-ar...havde selv et..

Jeg har før efter billeder hvis ikke du har set dem...koden er: Eva

De er under albummet: før og efter.

Knus..

Anmeld

11. januar 2010

Tina2

Hvor bliver det spændende, Eva:-) Jeg fik også lavet en rettelse på inderlåret nogle mdr efter fedtsugningen..... Og det blev rigtig fint og jeg er rigtig glad for det:-)

Anmeld

11. januar 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Hvor bliver det spændende, Eva:-) Jeg fik også lavet en rettelse på inderlåret nogle mdr efter fedtsugningen..... Og det blev rigtig fint og jeg er rigtig glad for det:-)

Lyder bare super godt... glæder mig meget til lige at få gjort det sidste..

Anmeld

15. januar 2010

Ansemusen

Eva skriver:

Lyder bare super godt... glæder mig meget til lige at få gjort det sidste..

Kan godt forstå du glæder dig, rigtig meget held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.