Så skal jeg under kniven igen...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Jamen det er da helt i orden..

Nå, det var godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Enayia

Eva skriver:

Nej, jeg synes ikke det er dyrt..men det kommer jo an på hvad du sammenligner med og hvad der er vigtigt for dig. jeg kunne feks ikke drømme om at låne penge til en bil, da jeg synes det er virkelig ærgelige penge..

Fedtsugning gør ikke ondt og det erstatter IKKE at tabe sig...fedtsugning tager bare lige der hvor du kan have dybt fedt som du ikke kan tabe men som gør at din krop ikke virker harmonisk...feks har mange kvinder de såkaldte ridebukselår også selvom de er fine og slanke. Jeg havde dem selv, ikke voldsomt men nok til jeg ikke syntes at min krop så pæn ud og hvorfor så ikke gøre noget ved det... vi vil vel alle gerne være glade for vores ydre, ikke...

Knus Eva

Ja det har du helt ret i

Pøj pøj med det =)

Anmeld

10. januar 2010

Diana...

Eva skriver:

Jamen...det står der intet om, så der skulle ikke være problemer...sidste gang med maven var det jo 8 uger, men fedtsugning er ikke så slemt. Og så er der jo hul forneden i de bukser, så selvom de ikke må tages af de første uger, så er der jo "hul igennem" griner-

Knus..

Det har de sgu tænkt godt over  god tur håber det bliver som ønsket 

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Det har de sgu tænkt godt over  god tur håber det bliver som ønsket 

Tak... ja, der er nogen der har tænkt..

Jamen det skal det nok blive...det er faktisk ret fint nu, jeg synes bare liiiige det sidste skal tages og anna sagde at hun ikke ville tage for meget så det kunne blive grimt, men gerne ville tage det af to omgange... så det bliver super godt...men skal nok lige passe på ikke at blive afhængig...

Knus..

Anmeld

10. januar 2010

Diana...

Heidi. skriver:

Hi hi der er jo ikke noget være end at være ny forelsket og ikke kan dyrke sex 

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Hi hi der er jo ikke noget være end at være ny forelsket og ikke kan dyrke sex 

Dét har du helt ret i...på den anden side er det vidst heldigt at man ikke holder samme tempo som i det første halve år, for så ville man da slide skidtet op..

Anmeld

10. januar 2010

Diana...

Eva skriver:

Dét har du helt ret i...på den anden side er det vidst heldigt at man ikke holder samme tempo som i det første halve år, for så ville man da slide skidtet op..

Ha ha ja det vil min mand nok give dig ret i griner her er der dog ikke noget der er slidt op på mig men mandens begynde da og gøre lidt ond til sidst griner 

Anmeld

10. januar 2010

LRJ

Jeg skal os under kniven i år eller li i starten af næste år igen, skal have mine bryster reduceret fra en HH til en E, men de har nemlig sagt jeg ikk måtte før efter jeg var færdi med at amme, og har jo termin i april , så enten bliver det li i slutningen af i år, eller li i starten af næste år

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Ha ha ja det vil min mand nok give dig ret i griner her er der dog ikke noget der er slidt op på mig men mandens begynde da og gøre lidt ond til sidst griner 

Hahaha....lige præcis...griner

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

Jeg skal os under kniven i år eller li i starten af næste år igen, skal have mine bryster reduceret fra en HH til en E, men de har nemlig sagt jeg ikk måtte før efter jeg var færdi med at amme, og har jo termin i april , så enten bliver det li i slutningen af i år, eller li i starten af næste år

Du skal nok regne med at de først gøre det ½-1 år efter at du er færdig med at amme, da der går tid før brystet er sig selv igen og dit resultat ikke bliver skide godt hvis ikke brystet er faldet til igen.

Jeg har selv fået mit løftet og er en E-F skål og det er super godt...hvor skal du have det lavet? det bliver da rigtig godt..

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.