Eva skriver:
Som de fleste nok ved, så har jeg fået pyntet lidt på min gamle krop og i næste måned skal jeg så på den igen.
Mine lår skal lige have taget lidt mere fedt af så de er helt fine og uden for stor en bule udvendigt.
Det eneste jeg frygter er 3 mdr. med strækbukser IGEN, men det er nok ikke så slemt om vinteren og så kan jeg jo heller ikke dyrke motion i den periode, men man må jo lide for at være tilfreds eller..? 
Andre der skal have fikset lidt i år...?
Knus Eva..
Ihh hvor spændende, og dejligt at du bliver "færdig"
Så er du også klar til sommeren....
Jeg skal også under kniven til efteråret. Jeg tog 17 kg. på i forbindelse med min graviditet med Alexander, som jeg fødte i slutningen af maj. Jeg fik desværre rigtig mange strækmærker på den nederste del af maven, og da jeg samtidig har smidt 7 kg. mere end jeg tog på, så er min maven ikke det kønneste længere. Jeg meldste mig ind i DK i starten af november måned sidste år, så jeg håber at kunne få det gjort i løbet af november i år
Jeg vil samtidig gerne have flyttet mine bryster fra navlen og op på plads, hvor de hører til. De er bestemt ikke et kønt syn, og jeg er frygtelig ked af dem...
Min plan er at få det gjort hos Anna Jørgensen i Roskilde, da jeg syntes, hun er rigtig god, og jeg har set flere eksempler på, hvor flot hendes arbejde er....
Anmeld