Så skal jeg under kniven igen...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

LRJ

Eva skriver:

Du skal nok regne med at de først gøre det ½-1 år efter at du er færdig med at amme, da der går tid før brystet er sig selv igen og dit resultat ikke bliver skide godt hvis ikke brystet er faldet til igen.

Jeg har selv fået mit løftet og er en E-F skål og det er super godt...hvor skal du have det lavet? det bliver da rigtig godt..

Knus..

okay fik af vide af ham jeg snakkede med i telefonen at det nok blev mellem dec 10 -april 11 Men på Amager et sted, har ventet 2 år på at det blev godkendt fra staten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

okay fik af vide af ham jeg snakkede med i telefonen at det nok blev mellem dec 10 -april 11 Men på Amager et sted, har ventet 2 år på at det blev godkendt fra staten

Ok...men det kommer jo an på hvor længe du ammer...det var det jeg fik af vide af min kirurg og hun er virkelig meget meget dygtig. En af de bedste i verden, har jeg fået af vide.

Jeg lå sammen med en der også fik reduktion og hun kunne have fået det betalt af det off. men valgte at betale 50.000kr selv for at Anna kunne lave dem...hun laver nemlig de smukkeste bryster...men er dit udgangspunkt ikke så slemt, så er det nok også nemmere at lave pæne bryster..mit var helt af helvede til..

Knus..

Anmeld

10. januar 2010

LRJ

Eva skriver:

Ok...men det kommer jo an på hvor længe du ammer...det var det jeg fik af vide af min kirurg og hun er virkelig meget meget dygtig. En af de bedste i verden, har jeg fået af vide.

Jeg lå sammen med en der også fik reduktion og hun kunne have fået det betalt af det off. men valgte at betale 50.000kr selv for at Anna kunne lave dem...hun laver nemlig de smukkeste bryster...men er dit udgangspunkt ikke så slemt, så er det nok også nemmere at lave pæne bryster..mit var helt af helvede til..

Knus..

okay Hvis jeg havde haft pengene selv havde jeg så os haft dem reduceret for lang tid siden

Men det der er problemet ved mig er at de er alt for tunge til min krop, og det gør meget ondt i min ryg - og nu hvor jeg er gravid er de rigtigt tunge at rende rundt med, - men mener at det jeg får betalt er omkring 25000, og der havde gået mange år før jeg selv havde haft råd til at betale det

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

okay Hvis jeg havde haft pengene selv havde jeg så os haft dem reduceret for lang tid siden

Men det der er problemet ved mig er at de er alt for tunge til min krop, og det gør meget ondt i min ryg - og nu hvor jeg er gravid er de rigtigt tunge at rende rundt med, - men mener at det jeg får betalt er omkring 25000, og der havde gået mange år før jeg selv havde haft råd til at betale det

Ok..hende jeg kender lånte pengene...men ja, det skal man jo også kunne.

Men du vil blive så glad for dem, det er jeg sikker på...jeg elsker mine nye fine bryster, uden der der kæmpe vorte og store og vulgære og ikke mindst lange som de var.. det gør en kæmpe forskel..

Knus..

Anmeld

10. januar 2010

LRJ

Eva skriver:

Ok..hende jeg kender lånte pengene...men ja, det skal man jo også kunne.

Men du vil blive så glad for dem, det er jeg sikker på...jeg elsker mine nye fine bryster, uden der der kæmpe vorte og store og vulgære og ikke mindst lange som de var.. det gør en kæmpe forskel..

Knus..

Kan godt forstå du elsker dem men hvor lang tid er det efter at de er blevet reduceret at det stadig gør ondt ? - har nemlig læst om mange skræmme historier om at det kan gå meget lang tid

Glæder mig os helt vildt til at mine er blevet mindre

Anmeld

10. januar 2010

StineL

Eva skriver:

Som de fleste nok ved, så har jeg fået pyntet lidt på min gamle krop og i næste måned skal jeg så på den igen.

Mine lår skal lige have taget lidt mere fedt af så de er helt fine og uden for stor en bule udvendigt.

Det eneste jeg frygter er 3 mdr. med strækbukser IGEN, men det er nok ikke så slemt om vinteren og så kan jeg jo heller ikke dyrke motion i den periode, men man må jo lide for at være tilfreds eller..?

Andre der skal have fikset lidt i år...?

Knus Eva..

Ihh hvor spændende, og dejligt at du bliver "færdig"  Så er du også klar til sommeren....

Jeg skal også under kniven til efteråret. Jeg tog 17 kg. på i forbindelse med min graviditet med Alexander, som jeg fødte i slutningen af maj. Jeg fik desværre rigtig mange strækmærker på den nederste del af maven, og da jeg samtidig har smidt 7 kg. mere end jeg tog på, så er min maven ikke det kønneste længere. Jeg meldste mig ind i DK i starten af november måned sidste år, så jeg håber at kunne få det gjort i løbet af november i år Jeg vil samtidig gerne have flyttet mine bryster fra navlen og op på plads, hvor de hører til. De er bestemt ikke et kønt syn, og jeg er frygtelig ked af dem...

Min plan er at få det gjort hos Anna Jørgensen i Roskilde, da jeg syntes, hun er rigtig god, og jeg har set flere eksempler på, hvor flot hendes arbejde er....

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

Kan godt forstå du elsker dem men hvor lang tid er det efter at de er blevet reduceret at det stadig gør ondt ? - har nemlig læst om mange skræmme historier om at det kan gå meget lang tid

Glæder mig os helt vildt til at mine er blevet mindre

Jeg havde aldrig ondt...de første dage efter får du piller og så trapper du bare ned. På 5 dagen stoppede jeg helt og jeg havde ingen smerter...det "værste" var tapen der sad på i 3 mdr. fordi det kløede og så det at jeg ikke måtte gå med bøjle-bh i de måneder også Ville jo gerne ud og vise dem frem..

Ved implantater gør det vidst ondt, men vi får jo ikke presses noget fremmed in i kroppen, "bare" bare fjernet noget..

Knus..

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

StineL skriver:

Ihh hvor spændende, og dejligt at du bliver "færdig"  Så er du også klar til sommeren....

Jeg skal også under kniven til efteråret. Jeg tog 17 kg. på i forbindelse med min graviditet med Alexander, som jeg fødte i slutningen af maj. Jeg fik desværre rigtig mange strækmærker på den nederste del af maven, og da jeg samtidig har smidt 7 kg. mere end jeg tog på, så er min maven ikke det kønneste længere. Jeg meldste mig ind i DK i starten af november måned sidste år, så jeg håber at kunne få det gjort i løbet af november i år Jeg vil samtidig gerne have flyttet mine bryster fra navlen og op på plads, hvor de hører til. De er bestemt ikke et kønt syn, og jeg er frygtelig ked af dem...

Min plan er at få det gjort hos Anna Jørgensen i Roskilde, da jeg syntes, hun er rigtig god, og jeg har set flere eksempler på, hvor flot hendes arbejde er....

Ih, hvor spændende...Anna er hvis du spørger mig og også læser lidt om det og hvad andre mener, den aller bedste i Danmark..både bryster og mave har jeg jo fået lavet hos hende og det er virkelig smukt arbejde hun har gjort.

Ja, jeg bliver fin til sommer, glæder mig virkelig også bare til at kunne gå i lidt mindre tøj, er sgu trist vejr lige nu..

Knus..

Anmeld

10. januar 2010

LRJ

Eva skriver:

Jeg havde aldrig ondt...de første dage efter får du piller og så trapper du bare ned. På 5 dagen stoppede jeg helt og jeg havde ingen smerter...det "værste" var tapen der sad på i 3 mdr. fordi det kløede og så det at jeg ikke måtte gå med bøjle-bh i de måneder også Ville jo gerne ud og vise dem frem..

Ved implantater gør det vidst ondt, men vi får jo ikke presses noget fremmed in i kroppen, "bare" bare fjernet noget..

Knus..

Okay

Puha havde bare læst og hørt fra andre at det gjorde vildt ondt

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

Okay

Puha havde bare læst og hørt fra andre at det gjorde vildt ondt

Nej, ikke løft/reduktion....så det skal du ikke være bange for, men bare sørg for hvile og få sovet, så dine ar bliver pænest.. og smør dem med kelo-cote creme, det er megadyrt, men mine ar er bare blevet så flotte og måske det er derfor. udover det så lev sundt og ryg ikke...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.