Eva skriver:
Ej, sikke en møgoplevelse...øv.
Men det er netop derfor resten skal tages nu...hun vil ikke risikere noget hende Anna og tager det derfor af to gange. Jeg fik suget tolv steder og her efter et halvt år kan man ikke se hvor de har gjort det...og så havde jeg slet ikke ondt,..men jeg valgte også den bedste som desværre også var den dyreste, men hellere det end det du oplevede...
Knus..
Jeg ville helt klar også gå efter den bedste og ikke tænke spor på prisen hvis jeg nogensinde skal have foretaget noget som helst af noget kosmetisk igen!!!
Problemet var, at min veninde havde fået foretaget en fedtsugning på ydersiden af lårene, som var blevet rigtig godt! Så hun anbefalede mig ham her Søren Hammen (som jeg selvfølgelig under ingen omstændigheder kan anbefale), som var billig, efter sigende fordi han fx. købte brugte lamper osv. i stedet for nye og derfor kunne gøre det billigere. Men jeg kunne mærke at noget var forkert, men som 18årig havde jeg desværre ikke lært at stole tilstrækkeligt på min mavefornemmelse til at springe fra. Kunne vel heller ikke lide at skuffe nogen og min venindes blev jo pænt... Må have tænkt noget i den retning.
Gav kun 10.000 for fedtsugning af ryggen, men det var som sagt uden nytte og med ar bagefter, sikkert fordi han ikke syede det pænt sammen.
Denne Søren Hammen har siden været i søgelyset og været filmet med skjult kamera hvor det viste sig, at han ville foretage et kosmetisk indgreb på en kvindes skamlæber, hvislket var forbudt (vist nok pga. hendes unge alder) og han advarer og informerer slet ikke om bivirkninger. Så jeg er ikke den eneste utilfedse, siden han endte i det program, hvor han i øvrigt fremstod totalt sindssyg og mentalt splittet i de ting han sagde.
Anmeld