Så skal jeg under kniven igen...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

LRJ

Eva skriver:

Nej, ikke løft/reduktion....så det skal du ikke være bange for, men bare sørg for hvile og få sovet, så dine ar bliver pænest.. og smør dem med kelo-cote creme, det er megadyrt, men mine ar er bare blevet så flotte og måske det er derfor. udover det så lev sundt og ryg ikke...

Knus..

Okay

er ikk men os får af vide er bedst til tatoveringer ?

Kunne heller aldrig Finde på at røre en cigaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Ansemusen

Held og lykke med finpudsningen

Jeg har selv fået foretaget en fedtsugning på ryggen, da jeg var 18 år, og det var simpelthen den mest forfærdelige oplevelse! Så til andre, skal I altså lige overveje at det også kan være en skidt beslutning OG det er vigtigt at finde et godt sted at få det lavet uanset hvilke indgeb vi nu taler om!
Jeg havde simpelthen så ondt længe efter, og ved temperaturskifte gjorde det ondt under huden, hvor fedtsugningen var blevet lavet, i et helt år efter, altså hver gang jeg gik i bad. Og det blev aldrig godt, fedtet kom strygende tilbage (ja man skal virkelig sørge for at lægge sine kostvaner om inden og dyrke noget motion, noget jeg ikke fattede som 18årig) og jeg har for altid to ar i hver side ved taljen, hvor nålen blev stukket ind. Nogle ikke videre pæne ar. Så ja, en grim oplevelse for mit vedkommende desværre

Anmeld

10. januar 2010

luckas-mor

Eva skriver:

Nej, jeg synes ikke det er dyrt..men det kommer jo an på hvad du sammenligner med og hvad der er vigtigt for dig. jeg kunne feks ikke drømme om at låne penge til en bil, da jeg synes det er virkelig ærgelige penge..

Fedtsugning gør ikke ondt og det erstatter IKKE at tabe sig...fedtsugning tager bare lige der hvor du kan have dybt fedt som du ikke kan tabe men som gør at din krop ikke virker harmonisk...feks har mange kvinder de såkaldte ridebukselår også selvom de er fine og slanke. Jeg havde dem selv, ikke voldsomt men nok til jeg ikke syntes at min krop så pæn ud og hvorfor så ikke gøre noget ved det... vi vil vel alle gerne være glade for vores ydre, ikke...

Knus Eva

ej jeg har oss ridebukselår , men for mig gør det ikk meget for jeg går jo ret tit i ridebukser *gg*

jeg tror ikk jeg ville turde, men jeg tar virkelig hatten af for at du vil og tør det.

håber heller ikk du får for ondt, og måske en dag når jeg er færdig med a sku have børn, så ku det være man sku ha lavet sine bryster.. meen det er mange år frem

held og lykke med det

natascha 34+5

Anmeld

10. januar 2010

Ansemusen

tasse skriver:

ej jeg har oss ridebukselår , men for mig gør det ikk meget for jeg går jo ret tit i ridebukser *gg*

jeg tror ikk jeg ville turde, men jeg tar virkelig hatten af for at du vil og tør det.

håber heller ikk du får for ondt, og måske en dag når jeg er færdig med a sku have børn, så ku det være man sku ha lavet sine bryster.. meen det er mange år frem

held og lykke med det

natascha 34+5

Ja mine bryster er også virkelig noget jeg grundigt overvejer om skal en tur i behandling når alle børn er født engang! De er alt for store og tunge og peger derfor jo ikke lige just lige ud i luften. Men de er ok udseendesmæssigt pt men ikke fysisk. Og når jeg har født 2-3 børn tror jeg altså at de kommer til at se skrækkelige ud ligesom min Mors gjorde, og så vil jeg finde et super godt sted at få den reduceret og løftet!

Anmeld

10. januar 2010

luckas-mor

Ansemusen skriver:

Ja mine bryster er også virkelig noget jeg grundigt overvejer om skal en tur i behandling når alle børn er født engang! De er alt for store og tunge og peger derfor jo ikke lige just lige ud i luften. Men de er ok udseendesmæssigt pt men ikke fysisk. Og når jeg har født 2-3 børn tror jeg altså at de kommer til at se skrækkelige ud ligesom min Mors gjorde, og så vil jeg finde et super godt sted at få den reduceret og løftet!

det er nøjagtig det samme som jeg mener mine er også store og tunge så når alle børn er født så er det nok en go ting a overveje

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

tasse skriver:

held og lykke med det

natascha 34+5

ja, så er det jo smart nok...men det gør slet ikke ondt. Jeg fik suget mig 12 steder og lavet min mave på samme tid og jeg havde ikke smerter, var lidt bøvlet de første par dage, men ellers intet...og at turde...tja, hvad skulle der ske.

Men kan anbefale det...altså både bryster og mave og fedtsugning...man bliver så glad for det..

Knus eva

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

Ansemusen skriver:

Held og lykke med finpudsningen

Jeg har selv fået foretaget en fedtsugning på ryggen, da jeg var 18 år, og det var simpelthen den mest forfærdelige oplevelse! Så til andre, skal I altså lige overveje at det også kan være en skidt beslutning OG det er vigtigt at finde et godt sted at få det lavet uanset hvilke indgeb vi nu taler om!
Jeg havde simpelthen så ondt længe efter, og ved temperaturskifte gjorde det ondt under huden, hvor fedtsugningen var blevet lavet, i et helt år efter, altså hver gang jeg gik i bad. Og det blev aldrig godt, fedtet kom strygende tilbage (ja man skal virkelig sørge for at lægge sine kostvaner om inden og dyrke noget motion, noget jeg ikke fattede som 18årig) og jeg har for altid to ar i hver side ved taljen, hvor nålen blev stukket ind. Nogle ikke videre pæne ar. Så ja, en grim oplevelse for mit vedkommende desværre

Ej, sikke en møgoplevelse...øv.

Men det er netop derfor resten skal tages nu...hun vil ikke risikere noget hende Anna og tager det derfor af to gange. Jeg fik suget tolv steder og her efter et halvt år kan man ikke se hvor de har gjort det...og så havde jeg slet ikke ondt,..men jeg valgte også den bedste som desværre også var den dyreste, men hellere det end det du oplevede...

Knus..

Anmeld

10. januar 2010

luckas-mor

Eva skriver:

ja, så er det jo smart nok...men det gør slet ikke ondt. Jeg fik suget mig 12 steder og lavet min mave på samme tid og jeg havde ikke smerter, var lidt bøvlet de første par dage, men ellers intet...og at turde...tja, hvad skulle der ske.

Men kan anbefale det...altså både bryster og mave og fedtsugning...man bliver så glad for det..

Knus eva

jah det er nok oss mest fordi jeg ikk kan li tanken om a bli fedtsuget,, det ser så mega voldsomt ud sys jeg

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

tasse skriver:

jah det er nok oss mest fordi jeg ikk kan li tanken om a bli fedtsuget,, det ser så mega voldsomt ud sys jeg

Men man sover jo.. jeg fik kun fjernet 850 g ved alle de tolv steder, så det var jo ikke særlig meget og det er kun sådan det skal bruges...

Anmeld

10. januar 2010

Ansemusen

Eva skriver:

Ej, sikke en møgoplevelse...øv.

Men det er netop derfor resten skal tages nu...hun vil ikke risikere noget hende Anna og tager det derfor af to gange. Jeg fik suget tolv steder og her efter et halvt år kan man ikke se hvor de har gjort det...og så havde jeg slet ikke ondt,..men jeg valgte også den bedste som desværre også var den dyreste, men hellere det end det du oplevede...

Knus..

Jeg ville helt klar også gå efter den bedste og ikke tænke spor på prisen hvis jeg nogensinde skal have foretaget noget som helst af noget kosmetisk igen!!!
Problemet var, at min veninde havde fået foretaget en fedtsugning på ydersiden af lårene, som var blevet rigtig godt! Så hun anbefalede mig ham her Søren Hammen (som jeg selvfølgelig under ingen omstændigheder kan anbefale), som var billig, efter sigende fordi han fx. købte brugte lamper osv. i stedet for nye og derfor kunne gøre det billigere. Men jeg kunne mærke at noget var forkert, men som 18årig havde jeg desværre ikke lært at stole tilstrækkeligt på min mavefornemmelse til at springe fra. Kunne vel heller ikke lide at skuffe nogen og min venindes blev jo pænt... Må have tænkt noget i den retning.
Gav kun 10.000 for fedtsugning af ryggen, men det var som sagt uden nytte og med ar bagefter, sikkert fordi han ikke syede det pænt sammen.

Denne Søren Hammen har siden været i søgelyset og været filmet med skjult kamera hvor det viste sig, at han ville foretage et kosmetisk indgreb på en kvindes skamlæber, hvislket var forbudt (vist nok pga. hendes unge alder) og han advarer og informerer slet ikke om bivirkninger. Så jeg er ikke den eneste utilfedse, siden han endte i det program, hvor han i øvrigt fremstod totalt sindssyg og mentalt splittet i de ting han sagde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.