Så skal jeg under kniven igen...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.511 visninger
46 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Honningblomst

Som de fleste nok ved, så har jeg fået pyntet lidt på min gamle krop og i næste måned skal jeg så på den igen.

Mine lår skal lige have taget lidt mere fedt af så de er helt fine og uden for stor en bule udvendigt.

Det eneste jeg frygter er 3 mdr. med strækbukser IGEN, men det er nok ikke så slemt om vinteren og så kan jeg jo heller ikke dyrke motion i den periode, men man må jo lide for at være tilfreds eller..?

Andre der skal have fikset lidt i år...?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Diana...

Eva skriver:

Som de fleste nok ved, så har jeg fået pyntet lidt på min gamle krop og i næste måned skal jeg så på den igen.

Mine lår skal lige have taget lidt mere fedt af så de er helt fine og uden for stor en bule udvendigt.

Det eneste jeg frygter er 3 mdr. med strækbukser IGEN, men det er nok ikke så slemt om vinteren og så kan jeg jo heller ikke dyrke motion i den periode, men man må jo lide for at være tilfreds eller..?

Andre der skal have fikset lidt i år...?

Knus Eva..

Uhh hvad så med SEX

Anmeld

10. januar 2010

Heidi.

DianaMoar skriver:

Uhh hvad så med SEX

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Uhh hvad så med SEX

Jamen...det står der intet om, så der skulle ikke være problemer...sidste gang med maven var det jo 8 uger, men fedtsugning er ikke så slemt. Og så er der jo hul forneden i de bukser, så selvom de ikke må tages af de første uger, så er der jo "hul igennem" griner-

Knus..

Anmeld

10. januar 2010

Enayia

Hej Eva.

Nu er jeg ef dem der ikke vil begå mig ud i vildreden med den slags, selvom jeg godt kunne trænge til det

Men syntes da det er helt i orden du gør noget for dig selv som kan gøre dig glad / mere glad for dit udseende. Ønsker dig held og lykke med et og håber ikke du får alt for mange smerter =)

Mit Januar står på 3 trimester frem til 25 Marts, og imens prøver jeg selv at lave om på de dårlige vaner og se om ikke det kan løsne nogle of de overflødige kilo =)

Er det ikke vanvittig dyrt at få foretaget kosmetiske indgreb? Kender kun til det fra programmer fra USA, men det er sikkert et temmeligt urealistisk billede =)

Januar knuser herfra

Anmeld

10. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Jamen...det står der intet om, så der skulle ikke være problemer...sidste gang med maven var det jo 8 uger, men fedtsugning er ikke så slemt. Og så er der jo hul forneden i de bukser, så selvom de ikke må tages af de første uger, så er der jo "hul igennem" griner-

Knus..

Ha Ha,, Okay der fit jeg lige et ret mærkværdigt billede på nethinden!!!!

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Ha Ha,, Okay der fit jeg lige et ret mærkværdigt billede på nethinden!!!!

Ha ha ha....undskyld Heidi... var ikke min mening...

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Knus..

Fnis...

Og næææ... jeg skal ikke under kniven. HVIS jeg en dag skal under kniven er det mavse-lavse der lige skal strammes lidt og måske en aaaaaaaanelse fyld øverst i babs og nutte

MEN jeg er nu ok tilfreds - pt... vil bare gerne være TYK OG RUND og fuld af baby...

Anmeld

10. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Ha ha ha....undskyld Heidi... var ikke min mening...

Jamen det er da helt i orden..

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

Enayia skriver:

Hej Eva.

Nu er jeg ef dem der ikke vil begå mig ud i vildreden med den slags, selvom jeg godt kunne trænge til det

Men syntes da det er helt i orden du gør noget for dig selv som kan gøre dig glad / mere glad for dit udseende. Ønsker dig held og lykke med et og håber ikke du får alt for mange smerter =)

Mit Januar står på 3 trimester frem til 25 Marts, og imens prøver jeg selv at lave om på de dårlige vaner og se om ikke det kan løsne nogle of de overflødige kilo =)

Er det ikke vanvittig dyrt at få foretaget kosmetiske indgreb? Kender kun til det fra programmer fra USA, men det er sikkert et temmeligt urealistisk billede =)

Januar knuser herfra

Nej, jeg synes ikke det er dyrt..men det kommer jo an på hvad du sammenligner med og hvad der er vigtigt for dig. jeg kunne feks ikke drømme om at låne penge til en bil, da jeg synes det er virkelig ærgelige penge..

Fedtsugning gør ikke ondt og det erstatter IKKE at tabe sig...fedtsugning tager bare lige der hvor du kan have dybt fedt som du ikke kan tabe men som gør at din krop ikke virker harmonisk...feks har mange kvinder de såkaldte ridebukselår også selvom de er fine og slanke. Jeg havde dem selv, ikke voldsomt men nok til jeg ikke syntes at min krop så pæn ud og hvorfor så ikke gøre noget ved det... vi vil vel alle gerne være glade for vores ydre, ikke...

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.