Mulig igangsættelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Nadi

Ej Mille for pokker! havde sådan heppet på at der ville ske noget. Hvor har jeg bare lyst til at give dig en kæmpe krammer, men det bedste jeg kan gøre her gennem skærmen er sådan en her

Jeg føler virkelig med dig, er selv begyndt at døje med plukveer, mange vågne timer i løbet af natten og min iskis-nerve gør ondt bare jeg nærmest tager 5 skridt. Og jeg synes dét er slemt, så tør slet ikke tænke på de smerter du går igennem!

Håber ikke du skal gå for længe endnu,  alt hvad jeg kan for at du snart har din lille pige i dine arme, og sender dig en hel vestorm!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

birgittemarie

Øv! Hvor er det bare træls, når man sådan har håbet, at det hele kunne blive overstået samme dag.

Kan godt forstå, du har grædt hele dagen.

Mange kram og for en snarlig fødsel.

Knus Birgitte

Anmeld

15. januar 2010

Millebasse

Tusind tak for krammerne, de varmer

Har det bedre idag, ser lidt lysere på det, men ønsker stadig at hun snart kommer ud! Har heller ikke sovet i nat, så nu arrangerer jeg lidt hjælpepasning af Bassemanden, de dage hvor jeg kan mærke at jeg ikke kan mere, så det i hvert fald ikke skal gå ud over ham, at jeg har så ondt og ikke orker at lege med ham..

Han klarer det ellers bare så flot og glæder sig til at "lilletøtter" som han kalder hende, snart kommer. Han går rundt og fortæller hvor hun skal sove nogle gange (jeg har lavet en slyngevugge til hende, som hænger ned fra dørkarmen) og at han så skal vugge hende. Og at de skal ligge på et tæppe og hun skal lege med hans biler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.