Mulig igangsættelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Millebasse

Jeg er idag 38+0 og har været ved jordmor for forhåbentlig sidste gang.. Lillepigen er en lille en på ca. 2900 g. og ligger godt nede..

Jordmoderen ville så gerne gøre noget for mig pga. mine bækkensmerter, slemme plukkeveer og så at jeg stort set ikke har sovet i 4 nætter.. Så nu har hun sendt en henvisning til Svangre Ambulatoriet med henblik på vurdering af igangsættelse..

Så nu venter jeg bare på at høre fra dem og er måske en smule ambivalent omkring igangsættelse, men med de smerter jeg har, kan jeg slet ikke se mig ud af gå til termin eller endda over..

Nå, lige lidt update fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Nadi

Skønt hvis de vurdere at du skal sættes igang før tid,  for at de sætter dig igang.

Det kan godt være jeg ikke lige har fulgt med, men hvordan/hvorfor har du det ambivalent med igangsættelsen??

Jeg skal til JM imorgen, er er spændt på om Lillepigen står fast og hva hun vejer.

Dejligt med en update, det er jo ikke til at finde ud af med alle de preggy'er, når man også selv er det 

Anmeld

6. januar 2010

Millebasse

Nadi skriver:

Skønt hvis de vurdere at du skal sættes igang før tid,  for at de sætter dig igang.

Det kan godt være jeg ikke lige har fulgt med, men hvordan/hvorfor har du det ambivalent med igangsættelsen??

Jeg skal til JM imorgen, er er spændt på om Lillepigen står fast og hva hun vejer.

Dejligt med en update, det er jo ikke til at finde ud af med alle de preggy'er, når man også selv er det 

Tak

Jamen, er en smule ambivalent, da en igangsættelse kan være forbundet med nogle risici for barnet og det jo ville være bedst hvis jeg gik igang af mig selv...

Bliver spændende med imorgen, altid dejligt at komme til jordmor og vægten at vide

Anmeld

6. januar 2010

Tut

Hej,

Jeg blev sat igang da jeg var 38+5 med Nana og havde en helt fantastisk fødsel. Det var udelukkende pga min bækkenløsning var så slem til sidst.

Jeg fik taget vandet kl. 18.15

Fik veer 18.30

og fødte 20.31

Så her gik det fantastisk godt med igangsættelsen, så jeg har kun positivt at sige om det 

Held og lykke

Anmeld

6. januar 2010

Millebasse

Tut skriver:

Hej,

Jeg blev sat igang da jeg var 38+5 med Nana og havde en helt fantastisk fødsel. Det var udelukkende pga min bækkenløsning var så slem til sidst.

Jeg fik taget vandet kl. 18.15

Fik veer 18.30

og fødte 20.31

Så her gik det fantastisk godt med igangsættelsen, så jeg har kun positivt at sige om det 

Held og lykke

Det er dejligt at høre

Det beroligede mig faktisk lige lidt

Anmeld

6. januar 2010

Nadi

Okay, på den måde. Ja der er jo altid for og imod, men som du skriver så er det måske godt nok når du har så store smerter.

Jep, glæder mig også. Specielt fordi da jeg var til 3. svangerskabsundersøgelse var lægen lige til at slå med en våd avis. Hun virkede vildt uorganiseret. Hun ville næsten ikke lytte hjerteslag bare fordi jeg havde mærket liv, og så kom hun heller ikke med et skøn på vægten. Så glæder mig til at komme afsted imorgen.

Anmeld

6. januar 2010

Millebasse

Nadi skriver:

Okay, på den måde. Ja der er jo altid for og imod, men som du skriver så er det måske godt nok når du har så store smerter.

Jep, glæder mig også. Specielt fordi da jeg var til 3. svangerskabsundersøgelse var lægen lige til at slå med en våd avis. Hun virkede vildt uorganiseret. Hun ville næsten ikke lytte hjerteslag bare fordi jeg havde mærket liv, og så kom hun heller ikke med et skøn på vægten. Så glæder mig til at komme afsted imorgen.

Sikke da en tåbe!! Det var jo nærmest spild af tid så, så kan jeg godt forstå at du glæder dig endnu mere til imorgen

Anmeld

6. januar 2010

Nadi

Millebasse skriver:

Sikke da en tåbe!! Det var jo nærmest spild af tid så, så kan jeg godt forstå at du glæder dig endnu mere til imorgen

Ja det var faktisk lidt spild af tid, og jeg havde bare så mange smerter ved at gå derned! Så det hjalp ikke ligefrem at det så ikke var turen værd.

Hvornår er det nu du har termin?? Noget siger mig det er enten den 17. eller 20. januar

Anmeld

7. januar 2010

Millebasse

Nadi skriver:

Ja det var faktisk lidt spild af tid, og jeg havde bare så mange smerter ved at gå derned! Så det hjalp ikke ligefrem at det så ikke var turen værd.

Hvornår er det nu du har termin?? Noget siger mig det er enten den 17. eller 20. januar

Det er d. 20. januar

Anmeld

7. januar 2010

Muffinmus

Jamen det er jo spændende at se hvad de så finder ud af

Håber du kan få det so du vil, hvad enten det er at gå i gang selv eller sat i  gang. Har kun prøvet at have alm gravi-ondt i bækkenet, så kan ikke sætte mig ind i hvor slemt du har det

Men håber alt går lige som du ønsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.