Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uha, det lyder ikke rart med de smerter!
Er der noget nyt?
Knus Birgitte, som håber, du bliver sat i gang, før du bliver så udmattet, at du slet ikke kan mere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg håber du får lov at live sat i gang for det er da ikke sjovt at gå rundt og ha ondt.
Jeg havde en rigtig god fødsel med igangsættelse med Nanna.
Fik taget vandet 16.45 kl 17 kom der veer og Nanna er født kl 18.53. Kl 21.30 var vi hjemme igen.
mortil4 skriver: Jeg håber du får lov at live sat i gang for det er da ikke sjovt at gå rundt og ha ondt. Jeg havde en rigtig god fødsel med igangsættelse med Nanna. Fik taget vandet 16.45 kl 17 kom der veer og Nanna er født kl 18.53. Kl 21.30 var vi hjemme igen.
Dejligt at høre at du også havde en god oplevelse med igangsættelse, det giver lidt mere ro at høre de gode oplevelser
birgittemarie skriver: Uha, det lyder ikke rart med de smerter! Er der noget nyt? Knus Birgitte, som håber, du bliver sat i gang, før du bliver så udmattet, at du slet ikke kan mere.
Tak
Har lige talt med svangre ambulatoriet og har fået en tid på torsdag, så er jeg spændt på hvad beslutningen bliver...
Millebasse skriver: Tak Har lige talt med svangre ambulatoriet og har fået en tid på torsdag, så er jeg spændt på hvad beslutningen bliver...
uhh.. det er spændende! Håber på det bedste for dig!
Det var godt... Hvis du kan holde til på torsdag altså? Hvordan går det?
Knus Birgitte
birgittemarie skriver: Det var godt... Hvis du kan holde til på torsdag altså? Hvordan går det? Knus Birgitte
He he, ja det er jo lige det
Troede det var noget igang i går.. Havde regelmæssige slemme plukveer/veer, men de gik i sig selv igen desværre...
Ja, det kunne jeg læse i statustråden. Føj for en omgang snyd! Jeg håber virkelig, der snart sker noget for dig.
Så er det idag jeg får at vide om jeg skal sættes igang eller ej... Er temmelig spændt og lidt nervøs..
Mon jeg får min lille pige i armene i dag...
Millebasse skriver: Så er det idag jeg får at vide om jeg skal sættes igang eller ej... Er temmelig spændt og lidt nervøs.. Mon jeg får min lille pige i armene i dag...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128