Åh, hvor skal jeg starte....
Er i hvert fald ikke blevet sat igang..
Jeg blev scannet for at se str. på lillepigen. Hun har det super fint og vejer ca. 3450 g.
Jeg fik ros for min runde mave og for første gang i mit liv er jeg blevet kaldt -spinkel af bygning- 
Vi snakkede om min bækkenløsning, mine mange plukveer og søvnløse nætter.. Lægen (som var rigtig flink) var lidt i vildrede, så derfor blev jeg undersøgt indvendigt for at se om jeg evt. var moden.. Men NEJ, har stadig al min livmoderhals tilbage....desværre... Det vil sige, at hvis de satte mig igang nu, ville det nok vare i flere dage og så højst sansynligt ende i kejsersnit.. Derfor er jeg ikke blevet sat igang.. Det kan jeg også sagtens forstå..
Men nej hvor blev jeg ked at det alligevel og kunne slet ikke lade være med at græde foran lægen.. Han blev helt fortvivlet og man kunne se på ham at han rigtig gerne ville gøre noget for mig, men bare ikke havde nogle muligheder.. Desværre er der åbenbart ikke nogen læger i ambulatoriet i næste uge, så har først fået en tid d. 25.1 igen, hvor de så vil vurdere igen.. Han ændrede også lidt på min termin, så jeg faktisk er 39+5 idag..
Jeg har bare grædt resten af dagen.. Fået mine forældre til at hente Bastian, orkede det simpelthen bare ikke.. Jeg kan slet ikke overskue at blive ved med at have så ondt over alt, lider så meget af søvnmangel, at jeg nok skælder lidt for meget ud på Bastian.. Kan slet ikke se mig ud af at skulle gå over tid og nu hvor jeg har al livmoderhals endnu, virker det som evigheder før jeg går i fødsel af mig selv.. Kåre støtter mig så godt som han kan, men han arbejder jo også over fuldtid og kommer hjem så hurtigt han kan..
Det blev vist lidt langt...
Camilla - med sorte rander under øjnene og i væskemangel pga. tårer..
Anmeld