Brev til farmor - Nu skal det altså overståes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

N&J

RikkeR skriver:

Uha, godt jeg fik læst tråden igennem for jeg troede egentlig også at du lige ville have meninger, for eller imod om det var den rigtige beslutning du havde taget.

Men husk at tekst meget nemt kan misforståes.

Jeg har samme problem som dig - Faderen til mit barn har heller ikke fortalt noget til hans forældre og jeg synes som dig de fortjener at få at vide at de skal være bedsteforældre, men det er og bliver aldrig min opgave at fortælle dem det.

Men vi har jo hver vores holdning og det er jo fair nok.

Håber det går godt og du får det ud af det du vil og forventer.

Knus fra

Rikke

Det var også sådan jeg tænkte, men der er sket en masse ting som gør at det har ændret sig.. Ingen beslutning er helt endelig, især ikke når først baby er i ens arme.. men vi er jo alle forskellige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

N&J

BOBS skriver:

ENIG!

Tak..

Anmeld

4. januar 2010

RikkeR

NikitasMoar skriver:

Det var også sådan jeg tænkte, men der er sket en masse ting som gør at det har ændret sig.. Ingen beslutning er helt endelig, især ikke når først baby er i ens arme.. men vi er jo alle forskellige 

Ja, jeg kan jo heller ikke vide om jeg har samme holdning når først jeg har født. Der ændre man nok holdning til en masse ting - tror jeg. Eller det forbereder jeg mig ihvertfald på

Anmeld

4. januar 2010

Klumpe-dumpe

NikitasMoar skriver:

Jeg ved godt det ikke er en nem situation at stå i.. men håber du finder den bedste løsning for dig.. jeg er ihvertfald overbevist om at det er det eneste jeg kan gøre for Nikita.. så nu gør jeg det.. 

Jeg mener også det er det bedste (både for Nikita og Malucca).

-Og det bliver også gort herfra..... (skal bare lige vudere hvordan og Hvor ledes)

Glæder mig til hvad Farmor siger.

Anmeld

4. januar 2010

N&J

malucca09 skriver:

Jeg mener også det er det bedste (både for Nikita og Malucca).

-Og det bliver også gort herfra..... (skal bare lige vudere hvordan og Hvor ledes)

Glæder mig til hvad Farmor siger.

Jeg bliver faktisk overrasket hvis hun overhovedet svarer, så har jo ikke rigtig noget at miste, det tog også mig lang tid og lidt planlægning at finde frem til det.. men nu skal det altså være.. Håber at alt går rigtigt godt for dig og selvfølgelig Malucca.. vores skønne unger fortjener sku kun det bedste.. 

Anmeld

4. januar 2010

qp

Kære Nikitas mor...

Ja det er pisse hamrende ØV, at der folk skal kommentere deres holdninger til dit valg når du egentlig bare ville have større og opbakning som du nu engang har behov for (det har man da).

Men der vil altid være fuckhoveder der bare ikke vil respektere folks ønsker og bliver ved med, at køre den længere og længere ud på et sidespor. Man kan undre sig over hvad det er de egentlig forsøger, at opnå ved det?

Held og lykke med brevet .... Glæder mig, at høre hvordan det hele kommer til, at forløbe

Knus  Og godt nytår!

Anmeld

5. januar 2010

MorTilGustav

Godt gået! Synes sgu ikke det er fair at han holder det hemmeligt for hende, så hun ikke får muligheden for selv at træffe valget om, hvorvidt hun vil se sit barnebarn! Krydser fingre for dig og Nikita!
herfra!
Gustavs far siger han har fortalt sine forældre om Gustav og at de støtter ham i hans valg om ikke at se ham.. De har ikke fortalt noget til Gustavs oldeforældre eller hans tante (Sørens 19-årige søster!!!). Synes det er noget svineri.. En 19-årig pige ku da godt have lyst til at tage del i sin nevøs opvækst og hun bliver sikkert IKKE glad hvis hun en dag finder ud af hvordan realiteterne forholder sig..

Anmeld

5. januar 2010

Sees

Godt gået! Synes sgu ikke det er fair at han holder det hemmeligt for hende, så hun ikke får muligheden for selv at træffe valget om, hvorvidt hun vil se sit barnebarn! Krydser fingre for dig og Nikita!
herfra!
Gustavs far siger han har fortalt sine forældre om Gustav og at de støtter ham i hans valg om ikke at se ham.. De har ikke fortalt noget til Gustavs oldeforældre eller hans tante (Sørens 19-årige søster!!!). Synes det er noget svineri.. En 19-årig pige ku da godt have lyst til at tage del i sin nevøs opvækst og hun bliver sikkert IKKE glad hvis hun en dag finder ud af hvordan realiteterne forholder sig..

Man skulle tro at vi havde barn med samme mand. Simon og hans forældre har også valgt at holde det hemmeligt. Stakkels oldeforældre, hvis de pludselig finder ud af at de har et oldebarn.
Synes det er forfærdeligt.
Og hvad skal man sige til knægten når han kommer og spørg til det ? "Dine oldeforældre ved ikke at du findes og dine bedsteforældre vil ikke have noget med dig at gøre!"

for at skrive det brev til farmor. Håber I får noget godt ud af det ! Held og lykke

Anmeld

6. januar 2010

Sakris

Jeg er selv datter af en enlig mor. Dengang jeg blev født boede vi ikke i DK, og det var derfor kun på disse få tidspunkter om året hvor vi var på ferie at min far så mig. Min far var ikke klar til far rollen og var meget usikker, og har i perioder ikke ville kendes ved mig. Netop der tog min farmor over, og det var hende jeg var hos i en lang periode. Det var min farmor der sørgede for samkvem, da hun ikke havde i sinde at miste nogen kontakt med et barnebarn, efter at være udeblevet af mit liv i næsten 2 år. Er sikker på at det er min farmors skyld at min far gik ind i rollen som "far". Ville aldrig i verden have undværet min far og farmor idag.

Situationen lyder ikke til at være helt den samme. Men hvis man spørger min farmor idag, er hun taknemlig for at have sine 2 børnebørn og ville ikke bytte os væk for noget. Af den grund synes jeg helt sikkert at farmor skal have chancen for at melde til eller fra.

Anmeld

6. januar 2010

N&J

Cecilia84 skriver:

herfra!

Det er jeg ked af Cecilia, også fordi det bliver endnu sværere at få *** til at se ham senere hen.. men okey det er heller ikke fordi jeg tror at Tue bliver mere villig til at se sin søn efter jeg har sendt b4revet.. men syntes sku at hans mor skal have chancen, også fordi jeg godt ved hun er ved at være tæt på pensionsalderen.. og så fortjener Nikita det..  

Altså jeg ville nok også have blevet ked af det hvis jeg havde fået at vide at jeg havde en nevø derude.. men vi er jo forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.