Brev til farmor - Nu skal det altså overståes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

karina1980

Tilmeldt skriver:

Ikke for at være negativ, men hvis faderen ikke vil vide af barnet, hvorfor skal du så blande han's familie ind i det??  Det må trods alt være HAN's beslutning og IKKE din!!

Stine 22+4

helt enig.

og hvorfor sætte søn og mor op mod hinanden, hvad hvis han ikke ønsker samvær og hun ønsker det, så ødelægger man så forholdet mellem søn og mor der,

min mand sagde nej tak til sin søn pga moren blev nærmest sindsyg i krav og beskyldninger tilsidst og havde hans forældre ikke støttet ham i at sønnen så hellere ikke kom hos dem, ja så havde mine svigerforældre været ude af billedet.

hvis min søn får et barn en dag som han ikke ønsker at have noget med at gøre så vil jeg støtte ham i hans valg, det er trods alt hans liv og hans beslutninger og de bør respekteres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

N&J

karina1980 skriver:

helt enig.

og hvorfor sætte søn og mor op mod hinanden, hvad hvis han ikke ønsker samvær og hun ønsker det, så ødelægger man så forholdet mellem søn og mor der,

min mand sagde nej tak til sin søn pga moren blev nærmest sindsyg i krav og beskyldninger tilsidst og havde hans forældre ikke støttet ham i at sønnen så hellere ikke kom hos dem, ja så havde mine svigerforældre været ude af billedet.

hvis min søn får et barn en dag som han ikke ønsker at have noget med at gøre så vil jeg støtte ham i hans valg, det er trods alt hans liv og hans beslutninger og de bør respekteres

Vælger altså ikke at kommentere jeres kommentarer yderligere, da jeg ville have lidt støtte - ikke det modsatte (jeg har jo ligesom taget beslutningen og det skrev jeg jo også i begyndelsen) og selvom dette er en debatside, så var det egentlig ikke det jeg havde til hensigt med denne tråd.. så håber I forstår det.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

3. januar 2010

karina1980

NikitasMoar skriver:

Vælger altså ikke at kommentere jeres kommentarer yderligere, da jeg ville have lidt støtte - ikke det modsatte (jeg har jo ligesom taget beslutningen og det skrev jeg jo også i begyndelsen) og selvom dette er en debatside, så var det egentlig ikke det jeg havde til hensigt med denne tråd.. så håber I forstår det.. 

Knuz fra Jane

det gør jeg så ikke og da det netop er en debatside og der er mennesker af forskellig meninger må du forvente at ikke alle vil være enige og de vil stadig skrive deres mening om du kan lide at høre den eller ej

Anmeld

3. januar 2010

mariamiss6

karina1980 skriver:

det gør jeg så ikke og da det netop er en debatside og der er mennesker af forskellig meninger må du forvente at ikke alle vil være enige og de vil stadig skrive deres mening om du kan lide at høre den eller ej

Nikitas mor beder ikke om at du, eller andre af din mening, holder dig ude af denne tråd....

hun siger sådan set bare at hun allerede har taget beslutningen, og at den ikke står til diskution, med evt. udfald i en ny mening....

Så du er vel velkommen til at give din mening til kende, men man behøver jo ikke tvinge hende til atd ebattere en beslutning hun blot ville fortælle om.... og hvor skulle hun ellers fortælle om den, andre steder end her...

Anmeld

4. januar 2010

Jeg undrer mig bare, når nu TS (som er SELVVALGT enlig mor) selv skriver at faderen IKKE har ville fortælle det til familien, hvorfor hun så skal tage beslutningen for ham!?!

Der er jo altid plads til en second tought..

Stine 22+4

Anmeld

4. januar 2010

N&J

karina1980 skriver:

Jeg gider ikke engang kommentere det, fordi så ender jeg bare med at synke ned på dit niveau, syntes det er enormt sørgeligt at du med det samme går i  forsvarsposition, og føler mig faktisk angrebet, så tak fordi jeg faktisk ikke føler mig velkommen på siden længere.. 

Anmeld

4. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg synes du gør din datters bedstemor en rigtig stor tjeneste, og jeg håber den bliver modtaget sådan.

da jeg fik min datter ønskede hendes far ikke at ha noget med hende at gøre, men farmor havde det lige modsat. hun skrev lange søde breve til mig, købte baby udstyr som jeg manglede...og fortalte mig at jeg bare sku sige til hvis der var mere hun ku gøre. da min datter blev født var hun en helt fantastisk støtte, og da min datter blev et års tid, begyndte hun at overnatte hos farmor de weekender hvor jeg sku arbejde. der gik 4 år før min datters far ønskede at se hende, og i den tid var farmor den eneste forbindelse min datter havde til sin far. den dag idag er farmor stadig min datters fortrolige, og hun er en meget værdsat person i vores familie.

så ja...jeg synes det du gør er helt fantastisk, og jeg krydser fingre for at farmor vil tage det i den ånd du har sendt det.

et stort  og mange  til dig.

Lone

Anmeld

4. januar 2010

vatten

Jeg synes heller ikke, du skal sende brevet

Mathias far har intet med Mathias at gøre, og synes helt sikkert, jeg har ødelagt hans liv ved at tvinge ham til at betale børnebidrag. Jeg ville aldrig så meget som overveje at gå bag hans ryg og måske ødelægge hans forholde til hans familie!

Ingen ved, hvordan farmor vil tage det, og om hun lader det gå udover sin søn, hvis han har hemmeligholdt det for ham. Og SÅ vigtigt er det heller ikke for et barn at have flere hold bedster. 

Anmeld

4. januar 2010

noahsmoar

jeg syntes det er helt iorden, og sejt gået af dig at du har taget denne beslutning og valgt at indformere nikitas farmor!

Hvis jeg havde været i samme situation som dig, var det også det jeg havde valgt, da jeg syntes farmoren skal have lov til at tage valget selv!

Anmeld

4. januar 2010

louise8723

Send brevet..! og lad hende selv tage beslutningen..

Det eneste der kan ændre sig er jo bare at hun gerne vil have samvær.. og hvis ikk.. så har du jo fået svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.