Brev til farmor - Nu skal det altså overståes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Ox.

NikitasMoar skriver:

Jeg gider ikke engang kommentere det, fordi så ender jeg bare med at synke ned på dit niveau, syntes det er enormt sørgeligt at du med det samme går i  forsvarsposition, og føler mig faktisk angrebet, så tak fordi jeg faktisk ikke føler mig velkommen på siden længere.. 

Du er ligeså velkommen som alle andre herinde!

Og støtte har du 100% fra denne bruger ihvertfald, synes det er så fedt af dig at du gør det, farmor er også et voksent menneske, og kan da fint selv beslutte om hun vil se SIT barnebarn eller ej, så super gået!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

BOBS

Sussie&Lilje skriver:

Og støtte har du 100% fra denne bruger ihvertfald, synes det er så fedt af dig at du gør det, farmor er også et voksent menneske, og kan da fint selv beslutte om hun vil se SIT barnebarn eller ej, så super gået!

ENIG!

Anmeld

4. januar 2010

RikkeR

Uha, godt jeg fik læst tråden igennem for jeg troede egentlig også at du lige ville have meninger, for eller imod om det var den rigtige beslutning du havde taget.

Men husk at tekst meget nemt kan misforståes.

Jeg har samme problem som dig - Faderen til mit barn har heller ikke fortalt noget til hans forældre og jeg synes som dig de fortjener at få at vide at de skal være bedsteforældre, men det er og bliver aldrig min opgave at fortælle dem det.

Men vi har jo hver vores holdning og det er jo fair nok.

Håber det går godt og du får det ud af det du vil og forventer.

Knus fra

Rikke

Anmeld

4. januar 2010

LotteGabriella

Caliha skriver:

Syntes virkelig du skal sende det, så må Farmor selv tage valget om hun vil være en del af Nikitas liv eller ej

Til dig for at få det skrevet

Er total mega enig

Anmeld

4. januar 2010

Klumpe-dumpe

NikitasMoar skriver:

Jeg har skrevet et brev og endelig besluttet mig for at sende det til Nikitas farmor som jo ikke aner hun eksistere, tænkte at jeg ville give Tue julen med til at fortælle det i, og ja det har han ikke gjort (så vidt jeg ved) men nu skal jeg opereres snart og selvom det er en rutine operation, så skal jeg jo stadig i narkose.. så lidt skræmmende er det da.. nu venter jeg kun på at få fremkaldt nogle billeder, så ryger brevet i postkassen.. har bare brug for at høre at det er den rigtige beslutning..   bliver så forvirret hele tiden, men bliver sku da nødt til at få en eller anden form for afslutning på det her, og har jo hele tiden troet på at Tue ville fortælle det, men det sker bare ikke.. arrhh besværligt er det indimellem...

Du har også min støtte 5 million %!!!!!!

Og jeg går som du ved, også og tager mig sammen til at få det gjort. (Havde lige en laaaang og intetsigende diskution med Nicolaj om det igår)

Så igen søde, jeg krydser fingre for at farmor, er et større menneske end Tue, og kan se at det her ikke handler om de voksne, men et lille uskyldigt barn!!!

Anmeld

4. januar 2010

N&J

Sussie&Lilje skriver:

Tak Sussie, fik bare lige et sammenbrud, det sker jo indimellem Tror egentlig jeg havde regnet med at dem der skrev var de der selv var inde under selvvalgt enlig mor.. men ja.. tror faktisk kun det er meget få der har skrevet som er det, og så er hele ideen med at skrive der istedet for bedsteforældre.. ;O) 

men tak for støtten fra både dig og de andre

Anmeld

4. januar 2010

Pige2009

Som Sussie skriver er du SÅ velkommen herinde, og du er som alle os andre enlige mødre bare så sej, for det er ikke altid en dans på roser at være alene, selvvalgt eller ej.

Lauras far har 7-9-13 heldigvis valgt at være en del af Lauras live, selvom han har en anden familie med børn. Inden jeg fødte vidste jeg ikke 100% om han ville deltage, men det har han så alligevel valgt trods alt. Lauras farmor ved dog endnu ikke noget, men Lauras far har sagt, at hun får det at vide på et tidspunkt.

Uanset hvad, ville jeg ikke selv kontakte hende, havde situationen været således, at Lauras far ikke ville have noget med Laura at gøre, men jeg forstår udmærket dine bevæggrunde, og jeg vil håbe for både Nikita og hendes farmor, at de får et forhold til hinanden

Du ønskes rigtig meget held og lykke med brevet. Synes det er sejt af dig at tage skridtet, så hatten af for det.

Anmeld

4. januar 2010

N&J

Linda2009 skriver:

Som Sussie skriver er du SÅ velkommen herinde, og du er som alle os andre enlige mødre bare så sej, for det er ikke altid en dans på roser at være alene, selvvalgt eller ej.

Lauras far har 7-9-13 heldigvis valgt at være en del af Lauras live, selvom han har en anden familie med børn. Inden jeg fødte vidste jeg ikke 100% om han ville deltage, men det har han så alligevel valgt trods alt. Lauras farmor ved dog endnu ikke noget, men Lauras far har sagt, at hun får det at vide på et tidspunkt.

Uanset hvad, ville jeg ikke selv kontakte hende, havde situationen været således, at Lauras far ikke ville have noget med Laura at gøre, men jeg forstår udmærket dine bevæggrunde, og jeg vil håbe for både Nikita og hendes farmor, at de får et forhold til hinanden

Du ønskes rigtig meget held og lykke med brevet. Synes det er sejt af dig at tage skridtet, så hatten af for det.

Hej Linda.. tror heller ikke jeg havde valgt det i din situation, men det kan man selvfølgelig aldrig vide.. men syntes det er så dejligt for dig at far har valgt som han har, det kræver noget.. ¨

Knuz

Anmeld

4. januar 2010

Pige2009

NikitasMoar skriver:

Hej Linda.. tror heller ikke jeg havde valgt det i din situation, men det kan man selvfølgelig aldrig vide.. men syntes det er så dejligt for dig at far har valgt som han har, det kræver noget.. ¨

Knuz

Ja, det kræver nosser af stål, så han har virkelig stået ved sit ansvar, selvom det ikke er nemt for ham.

Håber og  for at farmor tager godt imod dit brev. Glæder mig til at høre mere!

Anmeld

4. januar 2010

N&J

malucca09 skriver:

Du har også min støtte 5 million %!!!!!!

Og jeg går som du ved, også og tager mig sammen til at få det gjort. (Havde lige en laaaang og intetsigende diskution med Nicolaj om det igår)

Så igen søde, jeg krydser fingre for at farmor, er et større menneske end Tue, og kan se at det her ikke handler om de voksne, men et lille uskyldigt barn!!!

Jeg ved godt det ikke er en nem situation at stå i.. men håber du finder den bedste løsning for dig.. jeg er ihvertfald overbevist om at det er det eneste jeg kan gøre for Nikita.. så nu gør jeg det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.