Brev til farmor - Nu skal det altså overståes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.673 visninger
53 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

N&J

Jeg har skrevet et brev og endelig besluttet mig for at sende det til Nikitas farmor som jo ikke aner hun eksistere, tænkte at jeg ville give Tue julen med til at fortælle det i, og ja det har han ikke gjort (så vidt jeg ved) men nu skal jeg opereres snart og selvom det er en rutine operation, så skal jeg jo stadig i narkose.. så lidt skræmmende er det da.. nu venter jeg kun på at få fremkaldt nogle billeder, så ryger brevet i postkassen.. har bare brug for at høre at det er den rigtige beslutning..   bliver så forvirret hele tiden, men bliver sku da nødt til at få en eller anden form for afslutning på det her, og har jo hele tiden troet på at Tue ville fortælle det, men det sker bare ikke.. arrhh besværligt er det indimellem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Ox.

Synes sku du er for sej ...

Sådan, kan godt forstå dig!

Anmeld

3. januar 2010

Caliha

Syntes virkelig du skal sende det, så må Farmor selv tage valget om hun vil være en del af Nikitas liv eller ej

Til dig for at få det skrevet

Anmeld

3. januar 2010

lulle1985

syntes det er en sej beslutning og ikke noget man bare gør. din ex har jo ikke givet sin mor et valg for at være farmor for sit barnebarn og syntes bestemt det er synd... nu kan hun jo selv beslutte om hun vil være en del af nikitas liv....

held og lykke og lige etfra mig

Anmeld

3. januar 2010

Corn

Som mor til to drenge, ville jeg altså gerne vide hvis jeg var blevet farmor. Og være en del af den lilles liv, selvom min søn ikke var det...  til dig

Anmeld

3. januar 2010

Ikke for at være negativ, men hvis faderen ikke vil vide af barnet, hvorfor skal du så blande han's familie ind i det??  Det må trods alt være HAN's beslutning og IKKE din!!

Stine 22+4

Anmeld

3. januar 2010

Corn

Tilmeldt skriver:

Ikke for at være negativ, men hvis faderen ikke vil vide af barnet, hvorfor skal du så blande han's familie ind i det??  Det må trods alt være HAN's beslutning og IKKE din!!

Stine 22+4

Bare fordi han ikke kan tage sit ansvar, er det jo ikke sikkert at familien deler den mening. Og hvis de har lyst til at være bedsteforældre, så lad dem da endelig, bedsteforældre er da en gave til barnet...

Og mange bedsteforældre er jo enige i, at børnebørn er livets dessert.

Jeg ville gerne vide, hvis jeg havde børnebørn et sted i verden... (nok ikke så sandsynligt endnu, da ældstemand bliver 5 til februar

Faktisk har vores genbo samvær med deres børnebørn hver 2. weekend, istedet for faren... Og jeg kender også en anden fyr, som ikke vil have noget med sit barn at gøre, hvor farmor og farfar har taget del i barnets liv alligevel, og har samvær.

Så jeg synes at det er en god ide, så kan barnets farmor selv tage stilling.

Anmeld

3. januar 2010

Heidi.

Jeg syntes du er sej, at du vil gøre det. Jeg mener helt klart at hun skal vide det. Bare fordi at han er en kujon der ikke vil have noget med sit barn at gøre er det jo ikke ens betydende med at hun har det ligesådan...

Knus

Anmeld

3. januar 2010

BOBS

synes også helt klart at du gør det bedste for din lille piges skyld...synes bestemt ikke der skal tages hensyn til faderen her overhovedet! Barnets behov kommer i første række og står der to bedsteforældre og har lyst til det så er det da bare alletiders...er de ikke interesserede så har de mulighed for at sige fra...og din skønne lille pige er heldigvis så lille at hun ikke forstår det nu...at skulle forklare hende en evt. afvisning senere i livet er en helt anden sag..men det tror jeg også langt hellere på end at fortie det eller lade som ingenting...

Du har bare gjort det helt rigtige for dit barn i mine øjne, og tager hatten af....

Anmeld

3. januar 2010

N&J

Tak for de støttende ord.. det hjælper.. også krammerne. Tue har kun sin mor tilbage og hun er også ved at komme op i alderen, så ja vil ikke tage nogen chance.. men nu må vi se hvad der sker..

Er rigtig glad for at høre at de fleste af jer mener det er den rigtige beslutning, selvom det ikke er en let en, så tror jeg endelig at jeg har indset det er det eneste rigtige at gøre for Nikita, og ja i sidste ende tror jeg det vil være en lettelse for ham ikke at skulle bære rundt på det alene, men tror nu ikke han indser det før om mange år.. hvad han dog går glip af... nu venter jeg bare på billederne, så det kan blive sendt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.