Sussie&Lilje skriver:
Ja det var også først til sidst da, ved min første scanning kom jeg rigtig glad fordi jeg skulle se bebs for første gang, men hun kiggede bare og sagde, næste gang er det fandme kun din kæreste der er med, det er jo ikke en teaterforestilling! Fordi jeg havde mine forældre med, øj hvor var jeg ked af det bagefter!
Forstår jeg godt!!! Da jeg havde hende til min scanning, havde jeg min kæreste + min svigerinde med (Det sagde hun så ikke noget til) Men så skulle hun jo måle Nakkefolden og så siger hun: Den er godt nok lidt bred... Mig: Hvad betyder det?!
Tror du hun svarer mig? nej nej, hun ventede omkring 3-4 minutter (Og det var godt nok nogle lange minutter!!!) Så sagde hun: Nej, det er vidst fint nok..
Fint nok???! Øhh hvad?
Nå, men da hun sagde det var "fint nok" skulle vi hen og udregne det ene og det andet og så spørger hun hvad jeg vejer.. Jeg vidste det ikke, da jeg ikke ejer en vægt og ikke havde fået at vide jeg skulle vide på forhånd hvad min vægt var.. Så siger hun : Jamen Lille ven, så kan vi jo ligesom ikke udregne det her!!
Og mig: Jamen jeg havde ikke fået at vide jeg skulle vide min vægt på forhånd, har I ikke en vægt herinde?
Emma svarer så: Jojo, men det er jo ikke pointen, du bliver nødt til at tænke selv........
Kæft jeg var ked af det da jeg gik derfra og jeg var SÅ rasende!!!!!!!
Anmeld