Unge mødre eller kommende i Kolding eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Ox.

Har endnu ikke fået hende til et jordmoderbesøg, da sidst jeg skulle komme, var hun syg og jeg havde en anden. Så jeg får hende først d. 8 feb. og jeg har termin d.3 marts, så mon ikke det er mi sidste jordmoderbesøg? Så det går nok med det  Men godt du kunne "holde hende ud"

Ja det var også først til sidst da, ved min første scanning kom jeg rigtig glad fordi jeg skulle se bebs for første gang, men hun kiggede bare og sagde, næste gang er det fandme kun din kæreste der er med, det er jo ikke en teaterforestilling! Fordi jeg havde mine forældre med, øj hvor var jeg ked af det bagefter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Sussie&Lilje skriver:

Ja det var også først til sidst da, ved min første scanning kom jeg rigtig glad fordi jeg skulle se bebs for første gang, men hun kiggede bare og sagde, næste gang er det fandme kun din kæreste der er med, det er jo ikke en teaterforestilling! Fordi jeg havde mine forældre med, øj hvor var jeg ked af det bagefter!

Forstår jeg godt!!! Da jeg havde hende til min scanning, havde jeg min kæreste + min svigerinde med (Det sagde hun så ikke noget til) Men så skulle hun jo måle Nakkefolden og så siger hun: Den er godt nok lidt bred... Mig: Hvad betyder det?!

Tror du hun svarer mig? nej nej, hun ventede omkring 3-4 minutter (Og det var godt nok nogle lange minutter!!!) Så sagde hun: Nej, det er vidst fint nok..

Fint nok???! Øhh hvad?

Nå, men da hun sagde det var "fint nok" skulle vi hen og udregne det ene og det andet og så spørger hun hvad jeg vejer.. Jeg vidste det ikke, da jeg ikke ejer en vægt og ikke havde fået at vide jeg skulle vide på forhånd hvad min vægt var.. Så siger hun : Jamen Lille ven, så kan vi jo ligesom ikke udregne det her!!

Og mig: Jamen jeg havde ikke fået at vide jeg skulle vide min vægt på forhånd, har I ikke en vægt herinde?

Emma svarer så: Jojo, men det er jo ikke pointen, du bliver nødt til at tænke selv........ 

Kæft jeg var ked af det da jeg gik derfra og jeg var SÅ rasende!!!!!!!

Anmeld

11. januar 2010

A.

hvorfor skifter i ikke jdm hvis i er utilfreds?

Anmeld

25. juli 2010

HenrietteBuchvadt

Nu er tråden meget gammel men jeg tillader mig at hive den op

Jeg er selv 20 år og bor i Kolding

Nu er I blevet mødre, hvordan er det at være ung mor for jer ???

Jeg nyder livet som ung mor, ikke fordi jeg føler mig ung fysisk fnis... Jeg synes vi er blevet taget godt i mod rundt omkring og har ikke oplevet dømmende blikke eller noget JUBII det havde vi frygtet, men altså nu tager vi det afslappet og hvis nogen skulle være dømmende nu er jeg pænt ligeglad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.