Unge mødre eller kommende i Kolding eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.073 visninger
53 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Bare mig..

Hej.

Jeg er 18 år, når at fylde 19 inden fødslen, og kunne vildt godt tænke mig at komme i en mødregrupper, hvor det er nogen på min egen alder, eller lidt ældre. Da jeg frygter lidt at sidde som den eneste under 20 eller der omkring. - Ikke for at støde nogen eller noget.

Er der andre omkring Kolding der kunne være frisk på egen mødre gruppe?

Glædelig jul

Marikka, 18+6, sat til 13 maj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

MorTilSnartFire <3

Hej søde

Jeps, jeg synes det er en super idé at "oprette" sin egen mødregruppe i Kolding eller omegn

Jeg er en 18 årig pige, der også kommer fra Kolding.. Jeg er 30 uger henne i dag og er sat til d.3 marts 2010

Jeg sidder og har de samme tanker omkring den mødregruppe jeg ville komme i..

Jeg håber der er nogle fra Kolding der også venter sig til 2010

Glædelig jul til jer alle...

Anmeld

16. december 2009

Bare mig..

Ingen her omkring?

Anmeld

16. december 2009

Koen.

marikka skriver:

hej super god idé.. Har det lidt på samme måde at det kunne være skønt med nogle gravide på ens engen alder er 19, men bor desværre i esbjerg.. Men super initiativ tanja 22+4

Anmeld

16. december 2009

LRJ

tanjaj19 skriver:

hej super god idé.. Har det lidt på samme måde at det kunne være skønt med nogle gravide på ens engen alder er 19, men bor desværre i esbjerg.. Men super initiativ tanja 22+4

jeg flytter til esbjerg her den 1. Så vi kunne da starte vores egen "debat" om at lede efter nogle i esbjerg ?

Knus Lone 23 + 2

Anmeld

16. december 2009

Bare mig..

Jeg synes det er rigtig svært at finde nogen på den alder eller der omkring. Men om ikke andet kan man da mødes engang imellem alligevel, hvis det ikke kunne lade sig gøre at finde en mødregrupper i egen egn.  eller mødes alligevel egang, når de små er kommet til . - ja eller før.

Anmeld

16. december 2009

Koen.

Lone H. skriver:

jeg flytter til esbjerg her den 1. Så vi kunne da starte vores egen "debat" om at lede efter nogle i esbjerg ?

Knus Lone 23 + 2

det ville da være en rigtig god idé hvor flytter du hen ad i den store by knus

Anmeld

16. december 2009

LRJ

tanjaj19 skriver:

det ville da være en rigtig god idé hvor flytter du hen ad i den store by knus

Jerne / gammelby

dig ?

Anmeld

16. december 2009

Koen.

marikka skriver:

Jeg synes det er rigtig svært at finde nogen på den alder eller der omkring. Men om ikke andet kan man da mødes engang imellem alligevel, hvis det ikke kunne lade sig gøre at finde en mødregrupper i egen egn.  eller mødes alligevel egang, når de små er kommet til . - ja eller før.

ja det er ikke så nemt men håber da det måske lykkes

Anmeld

16. december 2009

Koen.

Lone H. skriver:

okay bor midt i esbjerg (kronprinsensgade) men vi leder efter noget større i esbjerg eller tæt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.