Unge mødre eller kommende i Kolding eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Okay. Hvem er det?

Jah, det er Sissel.. (Siller) Ved ikke hvor godt I kunne sammen dengang Men det sagde hun ellers igår, da hun så jeg var herinde, så spurgte hun om det der ikke var Marikka og at hun er ven med en som du går i klasse med eller noget og også havde hørt du venter barn og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Jah, det er Sissel.. (Siller) Ved ikke hvor godt I kunne sammen dengang Men det sagde hun ellers igår, da hun så jeg var herinde, så spurgte hun om det der ikke var Marikka og at hun er ven med en som du går i klasse med eller noget og også havde hørt du venter barn og sådan

Nå okay, det kan jeg ikke lige huske hvem er

Men lidt sjovt allivegel

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Nå okay, det kan jeg ikke lige huske hvem er

Men lidt sjovt allivegel

Nej, men du kunne jo heller ikke huske vi har arbejdet sammen Hihi

Anmeld

17. december 2009

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Nej, men du kunne jo heller ikke huske vi har arbejdet sammen Hihi

Nej hehe. Der er jo lige så meget..

Anmeld

17. december 2009

Henri84

Åhhh jeg har vidst også hende der Emma som JM Første gang var jeg inde hos en anden, men mener hun sagde at hende jeg skulle have fremover hed Emma...
Forresten går jeg nok ikke helt som ung mor, jeg fik Elias et par uger efter jeg blev 24, nu er jeg 25 og venter nr. 2 med termin i maj

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

Henri84 skriver:

Åhhh jeg har vidst også hende der Emma som JM Første gang var jeg inde hos en anden, men mener hun sagde at hende jeg skulle have fremover hed Emma...
Forresten går jeg nok ikke helt som ung mor, jeg fik Elias et par uger efter jeg blev 24, nu er jeg 25 og venter nr. 2 med termin i maj

Jeg er lidt mange for hende Emma her , kun har noget imod unge mødre... Men jeg håber jeg tager fejl! Men du må lige sige til hvis det viser sig at være hende den er galt med

Og jo, det er da også ungt, synes jeg

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Nej hehe. Der er jo lige så meget..

Haha

Anmeld

11. januar 2010

NLME<3

Hej

jeg ville høre om der er nogle på denne her debat der har født?

Jeg er selv 20 og fødte en lille dreng d. 3 december, men hvis i ville kunne vi da bare lave en lille mødregruppe. ?

Anmeld

11. januar 2010

Ox.

Sabrina17 skriver:

Ok, det er ikke den samme så

Jeg havde en ung en også, som jeg bare var SÅ glad for, men så flyttede hun afd. og nu har jeg en der hedder Emma.. En lidt ældre en, som ikke var den sødeste ved mig til min 1. scanning Så håber hun havde en dårlig dag og er sød nok, når jeg skal til jordmoder på mandag Men tager sgu kæresten med!

Jeg havde Emma hele vejen igennem, synes hun var rigtig træls i starten og virkede sur, brokkede sig lidt, men hun varmede op til allersidst

Anmeld

11. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Sussie&Lilje skriver:

Jeg havde Emma hele vejen igennem, synes hun var rigtig træls i starten og virkede sur, brokkede sig lidt, men hun varmede op til allersidst

Har endnu ikke fået hende til et jordmoderbesøg, da sidst jeg skulle komme, var hun syg og jeg havde en anden. Så jeg får hende først d. 8 feb. og jeg har termin d.3 marts, så mon ikke det er mi sidste jordmoderbesøg? Så det går nok med det  Men godt du kunne "holde hende ud"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.