marikka skriver:
Øhm, jeg er ked af at jeg måske skuffer dig nu, men jeg var også til første skanning ved hende, og hun var en sur m** k******. Jeg var så ked af det da jeg kom ud fra hende, fordi hun var så sur, og man kunne tydelig se hun bestemt ikke ønskede vi skulle have barn nu.
Hun tog iøvrigt imod mig da jeg blev født i aalborg, og det spurgte min mor hende om om det ikke kunne passe. Hun svarede sgu ikke før min mor sagde "Nå hun gider nok ikke svarer". hmm Men hun kunne shu ikke se det sjove i at hun havde taget imod mig og nu havde mig på briksen. hmm.
Øv altså! Havde du din mor med derinde til din første scanning? For kan være hun tænkte du ikke havde en far ril barnet så.. Jeg var alene derinde og hun var bare umenneske
Men har hørt fra en anden som også havde hende uden nogen, at hun også var sur ved hende, men da hun havde sin kæreste med derinde næste gang, var hun så sød så sød.. HMMM!!! Det er sådan nogle ting jeg hader ved mennesker og deres meninger og deres kropssprog omkring unge mødre.. Man behøves ikke være alene, bare fordi man er ung mor.. Og man kan blive ligeså god en ung mor som en gammel mor..
Basta!! 
Anmeld