Unge mødre eller kommende i Kolding eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Øhm, jeg er ked af at jeg måske skuffer dig nu, men jeg var også til første skanning ved hende, og hun var en sur m** k******. Jeg var så ked af det da jeg kom ud fra hende, fordi hun var så sur, og man kunne tydelig se hun bestemt ikke ønskede vi skulle have barn nu.
Hun tog iøvrigt imod mig da jeg blev født i aalborg, og det spurgte min mor hende om om det ikke kunne passe. Hun svarede sgu ikke før min mor sagde "Nå hun gider nok ikke svarer". hmm Men hun kunne shu ikke se det sjove i at hun havde taget imod mig og nu havde mig på briksen. hmm.  

Øv altså! Havde du din mor med derinde til din første scanning? For kan være hun tænkte du ikke havde en far ril barnet så.. Jeg var alene derinde og hun var bare umenneske Men har hørt fra en anden som også havde hende uden nogen, at hun også var sur ved hende, men da hun havde sin kæreste med derinde næste gang, var hun så sød så sød.. HMMM!!! Det er sådan nogle ting jeg hader ved mennesker og deres meninger og deres kropssprog omkring unge mødre.. Man behøves ikke være alene, bare fordi man er ung mor.. Og man kan blive ligeså god en ung mor som en gammel mor.. 

Basta!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

marikka skriver:

Hej.

Jeg er 18 år, når at fylde 19 inden fødslen, og kunne vildt godt tænke mig at komme i en mødregrupper, hvor det er nogen på min egen alder, eller lidt ældre. Da jeg frygter lidt at sidde som den eneste under 20 eller der omkring. - Ikke for at støde nogen eller noget.

Er der andre omkring Kolding der kunne være frisk på egen mødre gruppe?

Glædelig jul

Marikka, 18+6, sat til 13 maj.

Hejsa, er desværre ikke fra kolding eller nærlæggende. Men tænkte på, i din kommune har sundhedsplejerskerne ikke ung-mødregruppe? Det har vi i Viborg og den gruppe har jeg bare været så glad for. Men jeg er også i en 'alm.' mødregruppe, og der er jeg den yngste, og jeg nyder bare at være i den gruppe også. Det gi'r rigtig mange gode erfaringer med sådan lidt ældre søde piger...

Anmeld

17. december 2009

Bare mig..

Nej jeg havde min kæreste, mor og svigermor med. Jeg havde intet hørt om man kun måtte have én med, så jeg tog de tre med, og havde det super godt med de skulle med. Men hun mente ikke det var ok at tage tre med. hmm. - det burde da være op til en selv.

Anmeld

17. december 2009

Bare mig..

Astrids-mor skriver:

Hejsa, er desværre ikke fra kolding eller nærlæggende. Men tænkte på, i din kommune har sundhedsplejerskerne ikke ung-mødregruppe? Det har vi i Viborg og den gruppe har jeg bare været så glad for. Men jeg er også i en 'alm.' mødregruppe, og der er jeg den yngste, og jeg nyder bare at være i den gruppe også. Det gi'r rigtig mange gode erfaringer med sådan lidt ældre søde piger...

altså det har de i hvertfald ikke nævnt for mig, men det vil jeg da ligge tjekke. tak

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Nej jeg havde min kæreste, mor og svigermor med. Jeg havde intet hørt om man kun måtte have én med, så jeg tog de tre med, og havde det super godt med de skulle med. Men hun mente ikke det var ok at tage tre med. hmm. - det burde da være op til en selv.

Jeg havde min kæreste og min svigerinde med til min 2. scanning og fik at vide det var fint.. Men det var også ved en anden jordmoder.. Hmm, nu glæder jeg mig ikke til på mandag

Anmeld

17. december 2009

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Jeg havde min kæreste og min svigerinde med til min 2. scanning og fik at vide det var fint.. Men det var også ved en anden jordmoder.. Hmm, nu glæder jeg mig ikke til på mandag

Jeg var også til MD skanning idag, og det var også en anden ældre meget flink kvinde Hun prøvede at vise mig bettefisen i 3d, men hun kunne ikk f maskinen til at fungerer. Så det var da pænt af hende, hvis det havde virket

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Jeg var også til MD skanning idag, og det var også en anden ældre meget flink kvinde Hun prøvede at vise mig bettefisen i 3d, men hun kunne ikk f maskinen til at fungerer. Så det var da pænt af hende, hvis det havde virket

Ja helt sikkert Var det hele som det skulle være? Var det ikke dejligt at se hende den lille igen?

Ville så gerne se min lille igen, inden fødslen

Anmeld

17. december 2009

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Ja helt sikkert Var det hele som det skulle være? Var det ikke dejligt at se hende den lille igen?

Ville så gerne se min lille igen, inden fødslen

Alt var perfekt, så det var jo bare super dejligt Det kunne ikke være bedre. Ja det forstår jeg godt. Det er også sjovt at se dem

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Alt var perfekt, så det var jo bare super dejligt Det kunne ikke være bedre. Ja det forstår jeg godt. Det er også sjovt at se dem

Dejligt dejligt!

Min bekendt/veninde har forresten spillet håndbold med dig på et tidspunkt

Anmeld

17. december 2009

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Dejligt dejligt!

Min bekendt/veninde har forresten spillet håndbold med dig på et tidspunkt

Okay. Hvem er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.