Unge mødre eller kommende i Kolding eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Det ved jeg ikke. Jeg havde bare aftalt med hende, at hun skulle komme S vi skal snakke om videre forløb. Ja du ved, unge bliver holdt oppe i hoved og røv. - Ej det er nu ikke derfor, det blev vi tilbudt at hun kom inden fødslen, og så sagde jeg bare ja

Hmm, jamen hvornår har du talt med en sundhedsslejeske?? Jeg har ikke talt med en Men ja, mener nu heller ikke de burde kommer før efter fødslen Studsede bare lige over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Hmm, jamen hvornår har du talt med en sundhedsslejeske?? Jeg har ikke talt med en Men ja, mener nu heller ikke de burde kommer før efter fødslen Studsede bare lige over det

Det har jeg fordi jeg selv spurgte til hvordan det foregik med dem, og så blev jeg tilbudt hun kunne komme og så skrev hun et brev hvor jeg skulle ringe til hende angående tid, og tiden har vi så sammen fået.

Det er vidst forskelligt hvornår de kommer! - alt efter hvad der lige bliver aftalt...

Anmeld

16. december 2009

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Det har jeg fordi jeg selv spurgte til hvordan det foregik med dem, og så blev jeg tilbudt hun kunne komme og så skrev hun et brev hvor jeg skulle ringe til hende angående tid, og tiden har vi så sammen fået.

Det er vidst forskelligt hvornår de kommer! - alt efter hvad der lige bliver aftalt...

nåh, du spurgte din jordmoder?? Ahh, det har jeg selvfølgelig ikke gjort.. Men ja, prøv at høre hende ad med mødregruppe, tror bare desværre ikke vi kommer i den samme, da vi ikke har termin sammen overhovedet

Hvem er din jordmoder egentlig? Kunne være sjovt, hvis det var den samme

Anmeld

17. december 2009

Mimic

Ved ikke om jeg kan betegnes som ung mor, er 25 og har en datter på 3½ år... men bor også i Kolding

Linda

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

Linda skriver:

Ved ikke om jeg kan betegnes som ung mor, er 25 og har en datter på 3½ år... men bor også i Kolding

Linda

Jeg synes du er under kategorien ung mor

Anmeld

17. december 2009

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

nåh, du spurgte din jordmoder?? Ahh, det har jeg selvfølgelig ikke gjort.. Men ja, prøv at høre hende ad med mødregruppe, tror bare desværre ikke vi kommer i den samme, da vi ikke har termin sammen overhovedet

Hvem er din jordmoder egentlig? Kunne være sjovt, hvis det var den samme

Nej, vi må vente og se

Jeg TROR hun hedder Rikke. Hun er forholdsvis ung, hår til skulderne og lidt kraftig

Anmeld

17. december 2009

Bare mig..

Linda skriver:

Linda

Jo det gør du da

Kunne være sjovt, hvis man kunne lave sin egen lille mødregruppe

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Nej, vi må vente og se

Jeg TROR hun hedder Rikke. Hun er forholdsvis ung, hår til skulderne og lidt kraftig

Ok, det er ikke den samme så

Jeg havde en ung en også, som jeg bare var SÅ glad for, men så flyttede hun afd. og nu har jeg en der hedder Emma.. En lidt ældre en, som ikke var den sødeste ved mig til min 1. scanning Så håber hun havde en dårlig dag og er sød nok, når jeg skal til jordmoder på mandag Men tager sgu kæresten med!

Anmeld

17. december 2009

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Jo det gør du da

Kunne være sjovt, hvis man kunne lave sin egen lille mødregruppe

Helt sikkert... Jeg er i hvert fald med på ideen!

Anmeld

17. december 2009

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Ok, det er ikke den samme så

Jeg havde en ung en også, som jeg bare var SÅ glad for, men så flyttede hun afd. og nu har jeg en der hedder Emma.. En lidt ældre en, som ikke var den sødeste ved mig til min 1. scanning Så håber hun havde en dårlig dag og er sød nok, når jeg skal til jordmoder på mandag Men tager sgu kæresten med!

Øhm, jeg er ked af at jeg måske skuffer dig nu, men jeg var også til første skanning ved hende, og hun var en sur m** k******. Jeg var så ked af det da jeg kom ud fra hende, fordi hun var så sur, og man kunne tydelig se hun bestemt ikke ønskede vi skulle have barn nu.
Hun tog iøvrigt imod mig da jeg blev født i aalborg, og det spurgte min mor hende om om det ikke kunne passe. Hun svarede sgu ikke før min mor sagde "Nå hun gider nok ikke svarer". hmm Men hun kunne shu ikke se det sjove i at hun havde taget imod mig og nu havde mig på briksen. hmm.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.