Min Søn er fra Januar 2007, dvs. snart 3 år. Da jeg blev gravid igen, ville jeg rigtig gerne at han skulle af med bleen inden den næste kommer.. VI havde siden han var ca. 2 år ladet ham rende rundt med numsen bar, men han ville ikke rigtig på toilettet, og det resulterede egentlig bare i "tis og prut" på gulvet.. Jeg tænkte at han ikke var klar og han fik bleen på igen..
Da han så var i børnehave her for 3-4 måneder siden var der en vikar på stuen som skulle skifte ham, og hun glemmer så at give ham ble på fordi der er så mane børn der ikke bruger ble på hans stue.. Da han kom hjem og jeg ville skifte ham blev jeg noget overrasket over at han ikke havde ble på, jeg spurgte min mand som havde hentet ham, men hán havde ikke fået noget afvide..
Siden den dag har han ikke brugt ble, og han har haft ca. 5 uheld. Han bruger ble om natten, men når jeg giver ham den på om aftenen siger han "Mor jeg bruger ikke ble", og den er da også helt tør om morgenen, hvor han så vil ud og tisse, så mon ikke han snart er klar til at prøve om natten også.. 
Jeg tror det er meget vigtigt at vente til de selv er 100% klar!
Mvh Maria 18+4
Anmeld