Den satans ble!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Vingummien

Dorte W. skriver:

Andrea mener ikke man er en stor pige, fordi man smider bleen. Her er man en stor pige når man smider sutten!!! (hvilket hun gjorde for nogle måneder siden, så i følge hende er hun en stor pige)

Hmmmm. Tror vi prøver lidt blidt her i julen....

Der var problemet i "tager" 2 trykke ting fra hende for tæt på hinanden, godt ske at i ikke syntes det er tæt når det er et par måneder men det syntes hun garenteret når hun er så lille. Hvis jeg var jer ville jeg lade det ligge julen over og så prøve igen til januar og så se om hun vil det, så hun får det lidt på afstand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Valle81

suanne85 skriver:

Der var problemet i "tager" 2 trykke ting fra hende for tæt på hinanden, godt ske at i ikke syntes det er tæt når det er et par måneder men det syntes hun garenteret når hun er så lille. Hvis jeg var jer ville jeg lade det ligge julen over og så prøve igen til januar og så se om hun vil det, så hun får det lidt på afstand

Og så vil jeg lige sige, sikke et fantastisk profil billede af din søn. Hen er altså en charmør uden lige:0)

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Valle81 skriver:

Og så vil jeg lige sige, sikke et fantastisk profil billede af din søn. Hen er altså en charmør uden lige:0)

Ih mange tak

Anmeld

16. december 2009

Valle81

suanne85 skriver:

Ih mange tak

Var så lidt:0) Manfår bare sådan lydt til at kysse ham på kinderne:0)

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Valle81 skriver:

Var så lidt:0) Manfår bare sådan lydt til at kysse ham på kinderne:0)

De er også store dejlige tykke og vamset

Anmeld

16. december 2009

Pocha

Dorte W. skriver:

Jeg må indrømme, at jeg meget gerne vil igang, og ikke vente på hun er klar.

Jeg har nemlig et indtryk af, at hun er doven, og det er det nemmeste med en ble....en form for tryghed...

hmmmm, måske bestikkelse

Jeg selv en datter fra 27. september 2006, der absolut heller ikke vil(le) af med bleen. Når jeg tog den af hende skreg hun og kom selv med en og prøvede at få den på. Forrige week-end tænkte jeg så, at nu må hun simbelthen skrige hele dagen hvis hun ville, for nu SKAL vi altså af med den ble.

Hun skreg i 5 min, og så var det ovre... (efter lidt bestikkelse med noget chokolade)

Nu "træner" vi så hver dag når vi er kommet hjem fra børnehave og i week-enderne, og jeg tror at når vi kommer tilbage efter juleferien er hun også klar til at smide bleen i børnehaven også.

Rikke

Anmeld

16. december 2009

lonemus

Jeg kæmper osse lidt med min datter  fra aug 2006. Hun siger selv julemanden skal have dem med hjem juleaften, men jeg er spændt på om hun gør det - hun virker ikke meget interesseret i det, men fortæller at hun snart ikke skal bruge ble mere og hendes veninde i børnehaven bruger altså ikke ble: hun tisser på toilettet, mor

Jeg håber på det snart sker - hun er ofte rød i numsen fordi hun cykler meget, og det er hårdt for den lille numse. Jeg har forklaret hende det og hun siger, at nu skal hun snart heller ikke gå med ble mere.

Vi prøver at se her i juleferien

Anmeld

16. december 2009

Cris

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men jeg kan alligevel fortælle dig, hvad familien gjord dengang jeg var aupair pige i USA (og der er mange som bruge metoden) Du finder noget flot papir (piger plejer at elske lyserøde) og nogle sjove stickers (familien brugt stjerner). Pigen har levet en flot tegning på papiren og den hang på køleskabet. Hver gang, hun gik på toilettet så kommer der en sticker på tegning. De elsker det. Og når man nå 10 stjerner, så får hun lov til at få en gave (et eller andet småt, legetøj eller noget man kan spise) Du kan tror, at de pludseligt vil hele tiden på toilettet, for at få en sticker til. Så skal man tage bleen af, bare sådan, så man skal helst gøre det, når man er hjemme, for nogle gange glemmer de det og de skal få skiftet tøj og måske også tørre gulvet. Men faktisk går det ikke så lang tid, og så kører det rigtigt godt. Når de kan mærke, at hun spørger om toilettet hver gang og det går meget godt, så har de pludseligt løbet tør for gaver og der er bare ikke flere    Jeg håber, at du får lidt inspiration!

Anmeld

16. december 2009

Mor til Frederic og Freya

hm... så er vi vist lige tidlig nok ude...

Frederic er 15 mdr og får altid lov at rende med bar r*v når han skal i bad. Han går fra hans eget værelse og selv ud under brus'eren, hvor han sætter sig og leger med hans bade legetøj.

Men han stopper selv op ved toilettet og tisser en fin tår på gulvet, men vil ikke presse ham til noget endnu. Men han er fuld bevidst havd det toilet skal bruges til... Han fortæller også når han har lavet stort i ble.. Og når han slår en prut, så griner han helt vildt...

Anmeld

16. december 2009

Maria.

Min Søn er fra Januar 2007, dvs. snart 3 år. Da jeg blev gravid igen, ville jeg rigtig gerne at han skulle af med bleen inden den næste kommer.. VI havde siden han var ca. 2 år ladet ham rende rundt med numsen bar, men han ville ikke rigtig på toilettet, og det resulterede egentlig bare i "tis og prut" på gulvet.. Jeg tænkte at han ikke var klar og han fik bleen på igen..

Da han så var i børnehave her for 3-4 måneder siden var der en vikar på stuen som skulle skifte ham, og hun glemmer så at give ham ble på fordi der er så mane børn der ikke bruger ble på hans stue.. Da han kom hjem og jeg ville skifte ham blev jeg noget overrasket over at han ikke havde ble på, jeg spurgte min mand som havde hentet ham, men hán havde ikke fået noget afvide..

Siden den dag har han ikke brugt ble, og han har haft ca. 5 uheld. Han bruger ble om natten, men når jeg giver ham den på om aftenen siger han "Mor jeg bruger ikke ble", og den er da også helt tør om morgenen, hvor han så vil ud og tisse, så mon ikke han snart er klar til at prøve om natten også..

Jeg tror det er meget vigtigt at vente til de selv er 100% klar!

Mvh Maria 18+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.