Den satans ble!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Munder

Jeg må indrømme, at jeg meget gerne vil igang, og ikke vente på hun er klar.

Jeg har nemlig et indtryk af, at hun er doven, og det er det nemmeste med en ble....en form for tryghed...

hmmmm, måske bestikkelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Valle81

Selvom jeg har svaret tidligere, så vil jeg da lige fortælle min datters historie, synes den er så sød:0)

Det var sommer, meget varmt. Hun var 2 1/2 år og vi var ude ved mine forældre. Hun gik rundt i en undertrøje og bar rumpe:0)

Jeg var inde for at tisse, og men s jeg sidder der, kommer hun løbende ind: Mor, mig ble på. Skal du tisse svarede jeg. Ja sagde hun.

Jeg fløj af toilettet, og med bukser nede om benen fik jeg sat hende op på wc. Skulle lige hente noget toilet papir, og da jeg kom til bage sagde hun: Mig lavet pølser.

Og sørme ja, tisset og pølser, og fra den dag har hun aldrig brugt en ble:0)

Synes det er så sødt:0)

Christina

Anmeld

16. december 2009

Valle81

Jeg kan godt forstå du gerne vil igang, og tror også bestikkelse kan være en god ting. Det gør vi jo også når de skal, af med sutter.

Måske nu i denne juletid, så aftal med hende at i sender bleerne til julemanden og at man til gengæld får en ekstra pakke eller et eller andet:0)

Anmeld

16. december 2009

wamse

Dorte W. skriver:

Jeg har nemlig et indtryk af, at hun er doven, og det er det nemmeste med en ble....en form for tryghed...

hmmmm, måske bestikkelse

Altså min datter virkede som om hun syntes at det var ret nemt med bleen, for hun behøvede ikke at skulle på toilet, hvis hun legede noget sjovt. Så tog jeg valget for hende og sagde at nu var det nu. Hun var da så stolt, da hun kunne ringe til mormor og sige at hun var blefri Så øgede vi lige omsætningen i Fætter BR den dag

Anmeld

16. december 2009

UngMor83

Valle81 skriver:

Hmm, jeg vil sige, lad det ligge, hun er ikke klar:0)

Tror ikke i får andet end bøvl ud af det:0) Det skal nok komme, llige pludselig:0) Når hun måske i børnehave ser de andre piger bruger de små fine toiletter, så vil hun også:0)

Knus

Lige præcis...

Min den store søn var 5 før han var af med bleen. Og den anden 4½. Jeg gjorde det samme som dig med den store, og det resulterede i at han blev endnu mere stædig, og slet ikk gad. Pludselig en morgen sagde han at han ikk ville ha ble på, og fra den dag var han renlig... Så det skal nok komme...

Anmeld

16. december 2009

LouiseNielsen

Et godt råd.... Vent til hun er klar! Lad være med at tving hende til noget, det er simpelthen syn for hende, og vil måske give hende nederlag hver gang hun kommer til at lave i bukserne, og hvorfor starte med at gøre det til en dårlig oplevelse at skulle af med bleen....

Bestikkelse? Tjaaa, hvis de i forvejen er klar så er det da nok en nogenlunde ide. Men syntes du ikke det er synd at hænge noget foran næsen af hende hvis hun slet ikke er klar til at smide hendes ble??? Forestil dig hvad der vil gå gennem hendes lille hovede af tanker hvis mor står og siger: Ja lille skat, nu skal du ikke bruge ble mere. Du skal til at lave bommelum og tisse på wcet, og gør du det så må du heeelt selv vælge hvad du vil have nede i legetøjs butikken!  Husk lige hun kun er 3 år gammel, det der kan hun slet ikke forholde sig til...

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Dorte W. skriver:

hmmmm, måske bestikkelse

Har du prøvet at købe lidt af de bleer der gør at hun føler sig våd når hun har tisset? De alm bleer er jo så behageligt fordi at de ikke kan mørke de har tisset i dem da de stadig føles tørre.

Menn det skal nok komme, som nævnt før når hun får øjnen op for at andre børn ikke bruger ble så skal der nok ske noget.

Anmeld

16. december 2009

Munder

suanne85 skriver:

Har du prøvet at købe lidt af de bleer der gør at hun føler sig våd når hun har tisset? De alm bleer er jo så behageligt fordi at de ikke kan mørke de har tisset i dem da de stadig føles tørre.

Menn det skal nok komme, som nævnt før når hun får øjnen op for at andre børn ikke bruger ble så skal der nok ske noget.

Ja, men hun er skam opmærksom på at de andre unger ikke bruger ble....Det fortæller hun tit herhjemme.... hmmmm jeg synes det er svært!

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Dorte W. skriver:

Ja, men hun er skam opmærksom på at de andre unger ikke bruger ble....Det fortæller hun tit herhjemme.... hmmmm jeg synes det er svært!

Mit gæt er at hun ikke er doven, men bare ikke er klar. for hvis hun var klar vil hun da elske at være en "stor" pige

Kan huske Frranks datter da hun kom afmed bleen, ved ikke hvortit hun lige skulle minde os på at hun var en stor pige fordi hun ikke brugte ble

Anmeld

16. december 2009

Munder

suanne85 skriver:

Mit gæt er at hun ikke er doven, men bare ikke er klar. for hvis hun var klar vil hun da elske at være en "stor" pige

Kan huske Frranks datter da hun kom afmed bleen, ved ikke hvortit hun lige skulle minde os på at hun var en stor pige fordi hun ikke brugte ble

Andrea mener ikke man er en stor pige, fordi man smider bleen. Her er man en stor pige når man smider sutten!!! (hvilket hun gjorde for nogle måneder siden, så i følge hende er hun en stor pige)

Hmmmm. Tror vi prøver lidt blidt her i julen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.