Den satans ble!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.258 visninger
38 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Munder

Åhhh piger, jeg har brug for alle jeres fif nu.

Vi skal have Andrea af bleen NU (hun blev 3 år 1. september) Men hun er en lille frøken stædig, der absolut ikke er enig med mig i, at hun skal gå uden ble.

Kom med alle jeres feje fiduser, for at gøre det nemmere for mor at bleafvænne frøken stædig

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

LinLin

Jeg lytter lige med!

Har en dreng fra d. 2. september 2006, der bare ikke gider sidde på toilettet! Om morgenen lige når han er stået op pg om aftenen inden han skal i seng kan han godt sidde der. Men resten af dagen er det bare "Jeg gider ikke!". Han siger heller ikke til når han har lavet - det er han ligeglad med...

Anmeld

16. december 2009

jillkolsbjerg

Dorte W. skriver:

Vi skal have Andrea af bleen NU (hun blev 3 år 1. september) Men hun er en lille frøken stædig, der absolut ikke er enig med mig i, at hun skal gå uden ble.

Kom med alle jeres feje fiduser, for at gøre det nemmere for mor at bleafvænne frøken stædig

Dorte

Jeg kan desværre ikke komme med råd, men en lille historie derimod;-) Da min nevø skulle af med bleen fik han lov til at gå rundt med bar numse....lige pludselig da jeg kom ud i køkkenet sad han på gulvet....

og jeg spurgte ham " hva laver du marcus", hvortil hav svarede..

"jeg laver da pølser moster"..hehe.....og en lille tissetjat hist og her gør vel ikke det store....gør hvalpe jo også;-) smiler

god fornøjelse...knus jill

Anmeld

16. december 2009

Valle81

Hmm, jeg vil sige, lad det ligge, hun er ikke klar:0)

Tror ikke i får andet end bøvl ud af det:0) Det skal nok komme, llige pludselig:0) Når hun måske i børnehave ser de andre piger bruger de små fine toiletter, så vil hun også:0)

Knus

Anmeld

16. december 2009

LotteGabriella

Valle81 skriver:

Hmm, jeg vil sige, lad det ligge, hun er ikke klar:0)

Tror ikke i får andet end bøvl ud af det:0) Det skal nok komme, llige pludselig:0) Når hun måske i børnehave ser de andre piger bruger de små fine toiletter, så vil hun også:0)

Knus

helt enig

Anmeld

16. december 2009

MorTilSnartFire <3

Dorte W. skriver:

Dorte

Hej

Jeg kan heller ikke komme med et råd, da jeg jo kun lige er gravid

Men jeg kan da fortælle hvad mine forældre gjorde ved min storebror i sin tid...

Min storebror ville BARE så gerne begynde i legestuen, så han kunne lege med alle de andre børn, men han havde hele tiden fået at vide han bare skulle blive 3 år! Hvilket han, sjovt nok, en dag jo blev.. "Så far, nu er jeg 3 år, skal vi tage i legestuen nu?"

Min far svarede derefter: "Jamen lille ven, du kan da ikke begynde i legestue, når du bruger ble."OG VUPTI... Så brugte den lille dreng ikke ble længere! Fra den ene dag til den anden

Så hvis du kan snøre hende på en eller anden måde, kunne det jo måske hjælpe, men jeg ved det sørme ikke. Det kan jo være, mine forældre bare var heldige

Knus Sabrina 29+0

Anmeld

16. december 2009

wamse

Mit "feje" trick var at fortælle Lærke at hun måtte komme ned i BR og vælge den gave hun ville have, hvis hun ikke brugte ble mere Det tog 3 dage, så var hun blefri dag og nat.

Anmeld

16. december 2009

MorTilSnartFire <3

wamse skriver:

Mit "feje" trick var at fortælle Lærke at hun måtte komme ned i BR og vælge den gave hun ville have, hvis hun ikke brugte ble mere Det tog 3 dage, så var hun blefri dag og nat.

Hihi Jeps, det må virke at "snøre" dem så

Anmeld

16. december 2009

wamse

Sabrina17 skriver:

Hihi Jeps, det må virke at "snøre" dem så

Ja det er total upædagogisk, men det virkede

Anmeld

16. december 2009

Lone Jakobsen

jeg har egentligt bare afventet den tid hvor de selv var klar. ved godt at de ikke lyder særligt sjovt.... men jeg tror at børn udvikler sig meget forskelligt....og selv om min ene søn smed bleen den dag han startede i børnehave....ja så har jeg også en søn som stadig kæmper med renlighed i en alder af 6 år.

så ja....lidt pædagogisk kedsommelighed herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.