Hvad bruger DU baby.dk til ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

BimBamBusse

Tjuhl skriver:

jeg tror tit at folk spørger om den slags fordi de har brug for at komme af med deres analyseren et eller andet sted. min mand kan slet ikke følge med når jeg starter på mine analyser - og de kommer igang uanset hvor meget jeg forsøger at undertrykke dem, hver eneste gang jeg er blevet insemineret. så jeg tror egentlig det er fordi rigtig mange tænker alt for meget (ligesom mig) og så er det rart at lukke det ud et sted

som jeg skriver til "MoarJ" kan jeg godt forstå at feks du har brug for at skrive om din inseminering eller frustrationer omkring dette i barnløsheds-gruppen.... Det er jo derfor den er der!!  Og det er bestemt heller ikke det jeg synes er underligt......

håber at du forstår???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

BimBamBusse

Zafir skriver:

Jeg tror at mange af de ligegyldige indlæg du beskriver der, er udtryk for at mange af os, er glade for at have et social liv og venskaber rundt omkring på baby.dk

Man føler sig som en del af en gruppe og det er rart at dele hverdagens glæder og sorger og kæledyr med hinanden. Jeg bruger mine blogs til det og det er den måde jeg udtrykker mig. Har også en personlig blog, jeg selv har hostet, men jeg forstår godt at mange bruger debatterne.

Jeg har også tænkt over, nogengange, at folk burde gå til eller ringe til lægen, når de spørger om sygdomme, graviditet med mere. Men det er nok et udtryk for at folk betragter baby.dk som deres veninde af mangfoldighed og så vil snakke med lægen bagefter...

Jeg sad også lige at tænkte på blogs.... Da man der kan skrive om alt og ingenting og det er DIN blog!!

Men ja, du har nok ret.... jeg synes bare at det er sjovt/underligt at folk har brug for dette... men det er måske bare mig.... kan i hvert fald høre at pigerne er af en anden mening,,´men som jeg skriver, så er det heller ikke for at træde nogen over tæerne....

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

Du syntes der er mange ligegyldige indlæg, også opretter du selv den mest ligegyldige af alle......

Normalt ville jeg aldrig svare i et indlæg som dette, netop fordi jeg mener det er ligegyldig.

Jeg bruger stedet her til at spørge de andre piger til råds om forskellige ting, til selv at give gode råd og til at dele min erfaring med pigerne.... Jeg syntes der køre rigtig mange smadder spændende tråde, positive tråde og sjove tråde, og mener alle har deres ret her på siden. Folk opretter dem fordi de syntes der er en mening med det, og det skal de have lov til. Syntes man den er ligegyldig eller på anden måde ikke fanger en så kan man jo bare lade være med at læse den eller vælge ikke at svare i tråden.

Jeg ser siden som en form for "venskab" med mange forskellige piger, hvor vi deler vores glæde, sorger og "ligegyldige" sager!

Kram fra Louise

Anmeld

8. december 2009

BimBamBusse

LouiseLarsen skriver:

Du syntes der er mange ligegyldige indlæg, også opretter du selv den mest ligegyldige af alle......

Normalt ville jeg aldrig svare i et indlæg som dette, netop fordi jeg mener det er ligegyldig.

Jeg bruger stedet her til at spørge de andre piger til råds om forskellige ting, til selv at give gode råd og til at dele min erfaring med pigerne.... Jeg syntes der køre rigtig mange smadder spændende tråde, positive tråde og sjove tråde, og mener alle har deres ret her på siden. Folk opretter dem fordi de syntes der er en mening med det, og det skal de have lov til. Syntes man den er ligegyldig eller på anden måde ikke fanger en så kan man jo bare lade være med at læse den eller vælge ikke at svare i tråden.

Jeg ser siden som en form for "venskab" med mange forskellige piger, hvor vi deler vores glæde, sorger og "ligegyldige" sager!

Kram fra Louise

Og så var det at du også kunne have ladet vær med at svare, hvis dette indlæg er så ligegyldigt!?!?!

Som jeg skriver så er dette indlæg en undren fra min side, og det har jeg vel i og for sig også ret til......

jeg kan bare personligt ikke se at en hel internet-side kan være ens "veninde"..... kan forstå det i diverse mødregrupper på siden..... Men at man méner at hele baby.dk skal vide at man har fået revet en tand ud hos tandlægen eller at ens farfars gravhund er blevet opereret.... det forstår jeg bare virkelig ikke....

jeg ville personligt heller aldrig svare en person der spørger "er jeg gravid???" eller skriver om ovenstående ting..... så ja, man kan springe indlæggene over og det ville jeg også gøre..... men hvad får man ud af at skrive om disse ting??? Det er det jeg ikke forstår... 

Venlig hilsen

FlowerGirl

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

FlowerGirl skriver:

Og så var det at du også kunne have ladet vær med at svare, hvis dette indlæg er så ligegyldigt!?!?!

Som jeg skriver så er dette indlæg en undren fra min side, og det har jeg vel i og for sig også ret til......

jeg kan bare personligt ikke se at en hel internet-side kan være ens "veninde"..... kan forstå det i diverse mødregrupper på siden..... Men at man méner at hele baby.dk skal vide at man har fået revet en tand ud hos tandlægen eller at ens farfars gravhund er blevet opereret.... det forstår jeg bare virkelig ikke....

jeg ville personligt heller aldrig svare en person der spørger "er jeg gravid???" eller skriver om ovenstående ting..... så ja, man kan springe indlæggene over og det ville jeg også gøre..... men hvad får man ud af at skrive om disse ting??? Det er det jeg ikke forstår... 

Venlig hilsen

FlowerGirl

Jeg syntes at dit indlæg er ligegyldig, men den fangede mig, og derfor svare jeg på den.....

Vil ikke sige HELE SIDEN er som en veninde, men når man har været her noget tid lære man mange af de andre piger at kende, på en meget speciel og tæt måde, uden egentlig alligevel at kende hinanden. Og det gør at man, som i det virkelige liv med en rigtig veninde, kommer til at dele mange ting, som for en selv er vigtig...

Jeg kan da godt syntes et indlæg er plat, men så vælger jeg bare fra eller til om jeg har lyst til at svare i den! Jeg kan også være dybt uenig i et indlæg, også ytre jeg blot min mening, eller kommer med et par trøstende ord hvis det er det trådstarter har behov for....

Vi er alle forskellige, og hende der opretter " Er jeg mon gravid " Har haft behov for at dele det med os andre og derfor skriver hun. Så kan vi vælge at svare på den, eller ikke. Men syntes ikke indlæget er ligegyldigt, for det har betydet noget for en person...

Jeg kan huske der på et tidspunkt kørte en tråd om sex, hva man tændte på osv..... Og det er da fedt at vi har det sådan med hinanden herinde at vi kan lave sådanne tråde. Ja den er da fuldstændig "ligegyldig" men den er med til at give en afslappet måde overfor hinanden at være på.....

Kram

Anmeld

8. december 2009

BimBamBusse

LouiseLarsen skriver:

Jeg syntes at dit indlæg er ligegyldig, men den fangede mig, og derfor svare jeg på den.....

Vil ikke sige HELE SIDEN er som en veninde, men når man har været her noget tid lære man mange af de andre piger at kende, på en meget speciel og tæt måde, uden egentlig alligevel at kende hinanden. Og det gør at man, som i det virkelige liv med en rigtig veninde, kommer til at dele mange ting, som for en selv er vigtig...

Jeg kan da godt syntes et indlæg er plat, men så vælger jeg bare fra eller til om jeg har lyst til at svare i den! Jeg kan også være dybt uenig i et indlæg, også ytre jeg blot min mening, eller kommer med et par trøstende ord hvis det er det trådstarter har behov for....

Vi er alle forskellige, og hende der opretter " Er jeg mon gravid " Har haft behov for at dele det med os andre og derfor skriver hun. Så kan vi vælge at svare på den, eller ikke. Men syntes ikke indlæget er ligegyldigt, for det har betydet noget for en person...

Jeg kan huske der på et tidspunkt kørte en tråd om sex, hva man tændte på osv..... Og det er da fedt at vi har det sådan med hinanden herinde at vi kan lave sådanne tråde. Ja den er da fuldstændig "ligegyldig" men den er med til at give en afslappet måde overfor hinanden at være på.....

Kram

det er skam også fint at andre har det sådan..... jeg tænker bare højt.....

men ærgerligt at folk reagerer på det som om det er ondt ment at jeg skriver..... hmmmm... måske jeg er for ligefrem?!?!?  

nu vil jeg i hvert fald gå ned og hente puttehønen hso dp.....

hav en god aften d'damer!

Anmeld

8. december 2009

rebekkachristensen

ha ha, seriøst, så jo jeg går ikke lige ind under kagebagning osv, men den her debat er da en af de rimelig meget ligegyldige.. he he

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

man kan jo vælge at holde sig i de debatter man føler er relevante for en selv. Jeg bruger naturligvis Navlestrengen meget, da det er der jeg kommer fra og de kvinder har jeg et særlig tæt bånd til, så bruger jeg barnløshedsgruppen rigtig meget, idet jeg selv er ufrivlligt barnløs og så skriver jeg fuldkommen ligegyldige indlæg i ordet er frit og blander mig alle andre steder jeg har noget fornuftigt at sige (altså fornuftigt efter min egen målestok!)

Hvad er det Navlestrengen er? Jeg ved godt det er et forum herinde, men for hvem og hvorfor? Er det et tidligere forum, som er blevet slået sammen med Baby.dk?

Anmeld

8. december 2009

Sees

Jeg, som enlig mor, nyder den her side MEGET !!!
Jeg har jo ikke nogle at snakke med i hverdagene .. Jo, jeg kan ringe til min mor og mine veninder, men det er sgu ikke alt de forstår. Min mor forstår ikke alt det med fyrerene, og veninderne forstår nok ikke hvor træls det er når Emil har skreget i 2 timer .. "Han er jo så sød"
Så her kan jeg komme af med alt - relevant som ligegyldigt.
Det der betyder noget for mig er at folk "lytter" - altså læser det.
Det behøver ikke at svarer, men jeg får følelsen af at jeg er blevet lyttet til, og det er vigtigt for mig.

Anmeld

8. december 2009

LauraLW

Ærlig talt, kan du så ikke se hvad folk bruger Baby.dk til? - Og er det ikke helt op til den enkelte hvad deres behov er? - Jo, du må godt undre dig... Det er der måske andre der også gør, men hvorfor skal vi sidde og definere hvad der er ok og ikke ok, eller hvad der er ligegyldigt eller ikke? Man kan jo undre sig i stilhed, og så være glad på andres vegne over at de tydeligvis har meget glæde af sådan en side, selvom det ikke er ens eget behov. Længere er den vel ikke...

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.