FlowerGirl skriver:
Og så var det at du også kunne have ladet vær med at svare, hvis dette indlæg er så ligegyldigt!?!?! 
Som jeg skriver så er dette indlæg en undren fra min side, og det har jeg vel i og for sig også ret til......
jeg kan bare personligt ikke se at en hel internet-side kan være ens "veninde"..... kan forstå det i diverse mødregrupper på siden..... Men at man méner at hele baby.dk skal vide at man har fået revet en tand ud hos tandlægen eller at ens farfars gravhund er blevet opereret.... det forstår jeg bare virkelig ikke....
jeg ville personligt heller aldrig svare en person der spørger "er jeg gravid???" eller skriver om ovenstående ting..... så ja, man kan springe indlæggene over og det ville jeg også gøre..... men hvad får man ud af at skrive om disse ting??? Det er det jeg ikke forstår...
Venlig hilsen
FlowerGirl
Jeg syntes at dit indlæg er ligegyldig, men den fangede mig, og derfor svare jeg på den.....
Vil ikke sige HELE SIDEN er som en veninde, men når man har været her noget tid lære man mange af de andre piger at kende, på en meget speciel og tæt måde, uden egentlig alligevel at kende hinanden. Og det gør at man, som i det virkelige liv med en rigtig veninde, kommer til at dele mange ting, som for en selv er vigtig...
Jeg kan da godt syntes et indlæg er plat, men så vælger jeg bare fra eller til om jeg har lyst til at svare i den! Jeg kan også være dybt uenig i et indlæg, også ytre jeg blot min mening, eller kommer med et par trøstende ord hvis det er det trådstarter har behov for....
Vi er alle forskellige, og hende der opretter " Er jeg mon gravid " Har haft behov for at dele det med os andre og derfor skriver hun. Så kan vi vælge at svare på den, eller ikke. Men syntes ikke indlæget er ligegyldigt, for det har betydet noget for en person...
Jeg kan huske der på et tidspunkt kørte en tråd om sex, hva man tændte på osv..... Og det er da fedt at vi har det sådan med hinanden herinde at vi kan lave sådanne tråde. Ja den er da fuldstændig "ligegyldig" men den er med til at give en afslappet måde overfor hinanden at være på.....
Kram