Hvad bruger DU baby.dk til ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
41 svar
0 synes godt om
8. december 2009

BimBamBusse

Hej piger....

Jeg skriver ikke for at træde nogen over tæerrne - undrer mig bare!

Jeg er ny herinde og har nu siddet og kigget på forskellige indlæg i diverse kategorier.. Og så undrer jeg mig bare lidt over hvor mange (FOR MIG) ligegyldige indlæg der er???? Sorry to say!!

Altså jeg undrer mig over at folk skriver for at fortælle om deres venner, veninder, deres kæledyr og alt muligt andet... Der er også mange "havde bare lige brug for at komme af med det"-indlæg.... Jeg forstår det bare ikke.....

Samtidig er der rigtig mange indlæg hvor jeg tænker "Gå til lægen og få svar!!! Det kan man da ikke hjælpe med over nettet".. Altså indlæg som hedder noget i stil med "Er jeg gravid??"

Jeg har oprettet profil herinde for at snakke med nogen med børn, dele erfaringer og råd, men bestemt ikke for at dele alt om mig og mine venner og bekendte.. Har haft profil på andre baby-sider, men har ikke fået meget ud af det, så nu prøver jeg her....

Hvad bruger du Baby.dk til????

Venlig hilsen

FlowerGirl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Vingummien

Jeg det til at snakke om min søn på og snakke om løst og fast med de mange  dejlige mennesker jeg har lært at kende her igennem. Og dele lidt af mit liv og så synte sjeg det er spændende at høre om andre. Og hvis folk har problmer de vil dele som de evt ikke har andre at snakke med det om så syntes jeg det er fint, måske man har et par råd eller 2 man kan give.

Og indlæg hvor man kan gå til læge, det er fint nok, men måske opretter de også fordi de er spændte osv, og syntes da det er sjovt at følge sådan nogle indlæg. Måske der er for lidt børne snak syntes jeg også til tider, men så opretter jeg selv et indlæg og håber folk hopper med på vognen

Anmeld

8. december 2009

Mira0911

FlowerGirl skriver:

Hej piger....

Jeg skriver ikke for at træde nogen over tæerrne - undrer mig bare!

Jeg er ny herinde og har nu siddet og kigget på forskellige indlæg i diverse kategorier.. Og så undrer jeg mig bare lidt over hvor mange (FOR MIG) ligegyldige indlæg der er???? Sorry to say!!

Altså jeg undrer mig over at folk skriver for at fortælle om deres venner, veninder, deres kæledyr og alt muligt andet... Der er også mange "havde bare lige brug for at komme af med det"-indlæg.... Jeg forstår det bare ikke.....

Samtidig er der rigtig mange indlæg hvor jeg tænker "Gå til lægen og få svar!!! Det kan man da ikke hjælpe med over nettet".. Altså indlæg som hedder noget i stil med "Er jeg gravid??"

Jeg har oprettet profil herinde for at snakke med nogen med børn, dele erfaringer og råd, men bestemt ikke for at dele alt om mig og mine venner og bekendte.. Har haft profil på andre baby-sider, men har ikke fået meget ud af det, så nu prøver jeg her....

Hvad bruger du Baby.dk til????

Venlig hilsen

FlowerGirl

Nu er det et debatforum... Hvor alle har lov til spørge til råds om diverse ting og sager...

Der skal også være plads til ligegyldige indlæg, indlæg hvor trådstarten har brug for at komme ud med noget og har brug et lille kram...

Nu er der så mange erfarene bruger herinde, som kan svare på meget, og f.eks "Jeg er gravid" tråde, er folk der spørger til råds, f.eks om symptomer, hvor det viser dig at andre har haft det på samme måde...

Jeg tror ikke man kan finde et forum, hvor der ikke er ligegyldige indlæg osv...

Man er jo ikke tvungen til at svare på de forskellige indlæg...

Jeg bruger baby.dk, til at snakke med min mødregruppe, give og få råd...

Og man kan finde nye venskaber herinde.. Det er jo så fantastisk...

Anmeld

8. december 2009

Vingummien

MoarJ skriver:

Ja det er dejligt og så er der jo en masse emner som der er lavet i debatten man kan skrive om som ikke handler om børn, så skulle de jo heller ikke være der.

Og når man lære folk at kende så kommer der  nemlig indlæg om andet end børn

Anmeld

8. december 2009

oo

man kan jo vælge at holde sig i de debatter man føler er relevante for en selv. Jeg bruger naturligvis Navlestrengen meget, da det er der jeg kommer fra og de kvinder har jeg et særlig tæt bånd til, så bruger jeg barnløshedsgruppen rigtig meget, idet jeg selv er ufrivlligt barnløs og så skriver jeg fuldkommen ligegyldige indlæg i ordet er frit og blander mig alle andre steder jeg har noget fornuftigt at sige (altså fornuftigt efter min egen målestok!)

Anmeld

8. december 2009

BimBamBusse

MoarJ skriver:

Nu er det et debatforum... Hvor alle har lov til spørge til råds om diverse ting og sager...

Der skal også være plads til ligegyldige indlæg, indlæg hvor trådstarten har brug for at komme ud med noget og har brug et lille kram...

Nu er der så mange erfarene bruger herinde, som kan svare på meget, og f.eks "Jeg er gravid" tråde, er folk der spørger til råds, f.eks om symptomer, hvor det viser dig at andre har haft det på samme måde...

Jeg tror ikke man kan finde et forum, hvor der ikke er ligegyldige indlæg osv...

Man er jo ikke tvungen til at svare på de forskellige indlæg...

Jeg bruger baby.dk, til at snakke med min mødregruppe, give og få råd...

Er såmænd godt klar over at det er et debatforum.. MEN som jeg skriver til at starte med undrer jeg mig bare....

Selvfølgelig vil der altid være ligegyldige indlæg, men jeg kom bare til at tænke..... "Har de her mennesker ikke nogen de kan snakke med IRL????"

Jeg kunne feks ikke finde på at spørge om nogen på et debatforum tror at jeg er gravid fordi jeg har lidt ømme bryster.... Hvordan søren skal de dog kunne svare på det????

Hmmm.....

Anmeld

8. december 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ja det er dejligt og så er der jo en masse emner som der er lavet i debatten man kan skrive om som ikke handler om børn, så skulle de jo heller ikke være der.

Og når man lære folk at kende så kommer der  nemlig indlæg om andet end børn

Lige præcis... Det kan jo ikke være bedre...

Anmeld

8. december 2009

mariamiss6

jeg kender faktisk et par stykker herinde IRL. Derfor er der nok nogle af mine svar og tråde der virker meget personlige....

Foreløbig har alle støttet alle herinde, altid, mens jeg har været her, og det gør måske at man bare har lyst til at fortælle meget mere, end bare om hvor gammel og hvor tung ens barn er....

Rigtig mange af pigerne går op i at mødes IRL, fori de har snakket godt her inde, og mange snakker godt FORDI de har mødt hinanden IRL.

Jeg bruger baby.dk til sludder sladder, tant og fjas, venindesamtaler, underholdning, brok, råd, tidsfordriv, og fordi jeg synes her er skønt at være.

Jeg selv er et menneske som ikke har brug for, eller energi til, alt for mange venner i det rigtige liv. Men jeg kan jo også godt lide at sludre om alt muligt. Og derfor bruger jeg denne side til mere end bare at fortælle om min unger.

Desuden har jeg haft lidt svært ved at komme ud af døren det sidste års tid, og så er det da bare dejligt nemt at hoppe på baby i stedet for....

Men hvis du hellere kun vil skrive vægt og længde om dine børn, så er det da det du skal....

Jeg forbeholder mig dog retten til, sammen med alle de andre skønne tøser, at bombardere siden med ligegyldige indlæg, i ordet er frit....

Hvis du ikke vil læse de lige gyldige indlæg, kan du jo favoritisere de emner du interesserer dig for, og vælge at forsiden kun skal vise dine favorit-emner

Anmeld

8. december 2009

Vingummien

FlowerGirl skriver:

Er såmænd godt klar over at det er et debatforum.. MEN som jeg skriver til at starte med undrer jeg mig bare....

Selvfølgelig vil der altid være ligegyldige indlæg, men jeg kom bare til at tænke..... "Har de her mennesker ikke nogen de kan snakke med IRL????"

Jeg kunne feks ikke finde på at spørge om nogen på et debatforum tror at jeg er gravid fordi jeg har lidt ømme bryster.... Hvordan søren skal de dog kunne svare på det????

Hmmm.....

folk har da også folk de snakek rmed i irl, de fleste i hvert fald, men jeg personligt syntes det er rart at få meninger fra folk som ikke kender mig til hverdag da de ser på tingene på en anden måde.

Og med ømme bryster, igen hvis personen er vildt spændt eller sådan, jeg syntes det er fint

Anmeld

8. december 2009

Mira0911

FlowerGirl skriver:

Hmmm.....

Selvfølgelig har vi da også nogen at snakke med IRL...

Hvad med dem som ikke kan blive gravid på den naturlige måde? De kan jo ikke bare gå til en i det virkelig liv og spørge... Ikke sikkert de har nogen i vennekredsen eller familie som står i samme situation...

Derfor er det godt med debatforums...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.