jeg kender faktisk et par stykker herinde IRL. Derfor er der nok nogle af mine svar og tråde der virker meget personlige....
Foreløbig har alle støttet alle herinde, altid, mens jeg har været her, og det gør måske at man bare har lyst til at fortælle meget mere, end bare om hvor gammel og hvor tung ens barn er....
Rigtig mange af pigerne går op i at mødes IRL, fori de har snakket godt her inde, og mange snakker godt FORDI de har mødt hinanden IRL.
Jeg bruger baby.dk til sludder sladder, tant og fjas, venindesamtaler, underholdning, brok, råd, tidsfordriv, og fordi jeg synes her er skønt at være.
Jeg selv er et menneske som ikke har brug for, eller energi til, alt for mange venner i det rigtige liv. Men jeg kan jo også godt lide at sludre om alt muligt. Og derfor bruger jeg denne side til mere end bare at fortælle om min unger.
Desuden har jeg haft lidt svært ved at komme ud af døren det sidste års tid, og så er det da bare dejligt nemt at hoppe på baby i stedet for....
Men hvis du hellere kun vil skrive vægt og længde om dine børn, så er det da det du skal....
Jeg forbeholder mig dog retten til, sammen med alle de andre skønne tøser, at bombardere siden med ligegyldige indlæg, i ordet er frit....
Hvis du ikke vil læse de lige gyldige indlæg, kan du jo favoritisere de emner du interesserer dig for, og vælge at forsiden kun skal vise dine favorit-emner
Anmeld