Drengenavnet Urban ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Hmm , det ved jeg ikke lige .. måske

http://www.lundskov.dk/menu/navn.htm

http://www.dst.dk/Statistik/Navne/HvorMange.aspx

http://www.navnesnak.dk/default.asp?nc=3149&id=155

http://www.familiestyrelsen.dk/navne/

ledte lige lidt selv...og opdagede at 5 mennesker i dk har min søns navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Anonym trådstarter

nutche skriver:

ledte lige lidt selv...og opdagede at 5 mennesker i dk har min søns navn

Ej .. hvor sjovt, det er godt nok ikke mange.
Men rigtigt sødt navn, kan rigtig godt li det

Anmeld

8. december 2009

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Ej .. hvor sjovt, det er godt nok ikke mange.
Men rigtigt sødt navn, kan rigtig godt li det

nej det er altså lidt sjovt. men ku se at der var kommet en i 2009...så der må være andre end mig der kan li det til gengæld hedder min yngste Rasmus....og der var over 28000

Anmeld

8. december 2009

Anonym trådstarter

nutche skriver:

nej det er altså lidt sjovt. men ku se at der var kommet en i 2009...så der må være andre end mig der kan li det til gengæld hedder min yngste Rasmus....og der var over 28000

Ja. Smiler !

Rasmus er også et kanon godt og flot navn !!

Anmeld

8. december 2009

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Ja. Smiler !

he he.... ja jeg har da vænnet mig til det.... men stod det til mig sku min yngste ha heddet lucca, noah eller evan er altså mest til de specielle navne

Anmeld

8. december 2009

Anonym trådstarter

nutche skriver:

he he.... ja jeg har da vænnet mig til det.... men stod det til mig sku min yngste ha heddet lucca, noah eller evan er altså mest til de specielle navne

Lucca og Noah er skønne navne

..og Nova til en lille pige - det er jeg helt tosset med !!

Anmeld

8. december 2009

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Lucca og Noah er skønne navne

..og Nova til en lille pige - det er jeg helt tosset med !!

kan slet ikke huske hvilke pige navne jeg drømte om det er 10 år siden jeg fik en datter..  de 3 sidste er drenge

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

Anonym skriver:

Ja. Smiler !

JA  Det hedder min kæreste! Og før jeg mødte ham ville jeg have at mit barn skulle hedde det, hvis jeg fik en dreng. Men da jeg som 17-årig mødte ham, var det jo ligesom udelukket. Hehe! Med mindre man er til Rasmus Junior, hvilket jeg ikke er!

Anmeld

8. december 2009

Lone Jakobsen

Ansemusen skriver:

JA  Det hedder min kæreste! Og før jeg mødte ham ville jeg have at mit barn skulle hedde det, hvis jeg fik en dreng. Men da jeg som 17-årig mødte ham, var det jo ligesom udelukket. Hehe! Med mindre man er til Rasmus Junior, hvilket jeg ikke er!

jeg ville gerne ha min søn til at hedde jakob (af de mere almindelige navne) men jeg tog min mands navn da vi blev gift....og jakob jakobsen klinger ikke rigtigt

Anmeld

8. december 2009

FrkT

Anonym skriver:

Det er en dansk dreng ..

hm .. kan ikke se grundet til at høvle navnet ned , men igen .. små mennesker mobber

= tomme tønder buldre mest !

Jeg er helt enig med dig i at det er dumt at mobbe på grund af et navn (ja i det hele taget at mobbe). Men ikke desto mindre er det stadig et fact at det sker, og det sker desværre meget. Var ikke fordi jeg ville sable det ned, var bare mere et spørgsmål til om I også har overvejet det fra jeres kommende barns side af? Ked af hvis det ikke kom sådan ud. Men det var det hele. Og husk nu, at du selv spurgte om vores mening om navnet - så må du også kunne tåle at høre den

Synes ikke det er fordi at navnet lyder udenlandsk, synes bare ikke det lyder som et navn til et menneske. Mere et udtryk/en titel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.