Drengenavnet Urban ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.561 visninger
75 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Anonym trådstarter

.. Ja, overskriften siger vel sig selv!
Hvad synes I om drengenavnet, Urban ?
- der er jo ikke ret mange som hedder det, (32 registeret i starten af 08) Det er både et dansk- og et internationalt navn !

Men jeg er bare helt tosset med det, og hvis jeg får en søn, så ska han helt klart hedde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

malou

ikke lige mig.... synes ikke om de specielle navne... børn kan faktisk bedre lide at hedde noget som alle andre istedet for at skille sig ud...

knus malou

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

Du må have mig meget undskyldt.... Men jeg syntes det er gyseligt! Og jeg vil faktisk tro at hvis et barn hedder det, og er 100% dansk vil barnet blive drillet med det....

Anmeld

8. december 2009

Valle81

Jeg må sige nej....

Urban turban....sorry men kan virkelig høre det blive kaldt over skolegården.

Urban for mig er en begreb, som bruges til beskrivelse.

Nej det er slet ikke mig, so sorry

Christina

Anmeld

8. december 2009

tandbørsten

min mands bedste kammerat (de har kendt hinanden siden børnehaven) hedder Anders urban, men er ikke blevet kaldt andet end "urban" altid.

jeg syns det er et specielt navn, men syns samtidig rigtig godt om det, her er det som sagt et kælenavn, men jeg ville da ikke rynke på næsen hvis han hed det "rigtigt"..

så for mig er det en

Anmeld

8. december 2009

Mum33

nej ...

Anmeld

8. december 2009

M.O.A.R.

Det er heller ikke lige mig må jeg indrømme.

Men det er jo selvfølgelig helt op til jer, og ikke hvad vi andre siger om navnet, ang om vi kan lide det eller ej..

Malene 21+0, som venter sig en dejlig lille dreng til april

Anmeld

8. december 2009

Anonym trådstarter

malou skriver:

ikke lige mig.... synes ikke om de specielle navne... børn kan faktisk bedre lide at hedde noget som alle andre istedet for at skille sig ud...

knus malou

Hm, ikke helt enig.

Nu hedder jeg selv et specielt navn, og jeg ELSKER mit navn. Er netop glad for ikke at hedde noget så almindeligt som Anne, Mette, Emilie eller lign.- som alle andre hedder ..

Men alle har jo hver sin mening

Anmeld

8. december 2009

NaFe

Jeg syntes det et fedt navn... kan godt lide specielle navne... kan slet ikke de der navne som mikkel, mads osv... Og det vigtigste er af DU kan li navnet, ikke hvad andre syntes...

Anmeld

8. december 2009

Anonym trådstarter

Feluca09 skriver:

Jeg syntes det et fedt navn... kan godt lide specielle navne... kan slet ikke de der navne som mikkel, mads osv... Og det vigtigste er af DU kan li navnet, ikke hvad andre syntes...

Tak
Det synet jeg jo netop også selv..

Det er fint med kritik, det gør mig slet slet ikke noget.
Ville bare høre hvad folk har af meninger !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.