Hvordan og hvor hurtigt kærester...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Kruse90

lululupo skriver:

Århhh hyggelige historier om kærlighed, jubiiii!!!!!

Vi mødte egentlig hinanden da jeg var 17, og var håbløst forelsket i hinanden, dog desværre uden nogle af os turde gøre noget ved det.....

Efter 2 år i samme vennekreds mister vi kontakten med hinanden da vi begge finder en kæreste, og dog stadig sukker den anden vej.....

pludselig 13 år efter står jeg foran en shoppingcenter, og han kalder på mig, wow ligeså lækker skøn fantastisk som for mange år siden....... Vi snakkede 6 timer den dag, han inviterede mig ud dagen efter, dog skulle der gå 5 dates før det skete!!!!!!!!!

Nu 1 1/2 år efter er vi gift, har købt hus, og venter en lille i uge 13, det var skæbnen at vi endelig fik hinanden, og gud hvor vi elsker hinanden, opfører s nærmest som teenagere!!!!

ihh det må jeg nok sige.

sikke en fantastisk historie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

MTS

Vi mødt hinande igennem arbejde. Vi arbejdede begge 2 i samme butiks kæde, men hade ikke mødt hinanden før. På et tidspunkt skulle vi og hjælpe til med status hvor min kæreste arbejder og der blev jeg sat sammen til at gå med ham og tælle og taste ind. Det var den hyggeligeste søndag nogensinde. Vi snakkede hele tiden og hade det virkelig bare sjovt.

2 uger senere var de og hjalp til med status i den butik hvor jeg arbejdede. Der gik vi så ikke sammen og fik kun snakket lidt når vi holdt pause. Men jeg var opsat på at prøve at få hans nummer. Men desværre var de lige pludselig kørt hjem.

Dagen efter ringer han til mig ude på arbejdet, fordi han manglede nogle varer som han vist at jeg hade. Og selfølgelig blev jeg lige pludselig virkelig nervøs og turde ikke spørge efter hans private nummer.

Men et par dage senere så sad jeg og søkt efter ham på internettet og fandt ham inde på en side hvor man kunde sende mail til hinanden. Så sendt en mail til ham og dagen efter fik jeg svar med hans mobil nummer. Vi skrev sammen i 2 uger inden vi hade mulighed at mødes da vi boede et godt styk fra hinande. Og siden vi mødt hinanden der har vi været kærester

6 måneder senere flytter jeg hjem til ham. Vi har nu været sammen i 2 år og venter våres første barn. Vi er meget forskellige men alligevel passer vi bare så godt sammen.

Anmeld

3. december 2009

Corn

Jeg kom lige ud af et forhold og ville IKKE have noget med nogen at gøre, kun for det sjove

S havde store kærestesorger, troede jeg, over min veninde som ikke ville have ham, men hun var bare en påskud fra ham, så han kunne kontakte mig døgnet rundt.

tre måneder gik og det gik endelig op for mig hvad han ville, jeg fik en ny lejlighed, hvor han altid var, og efter et lille år fik en fælles lejlighed, et år mere købte vi hus, og nu er jeg 29(på søndag) og vi venter barn nr. 3 sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.