Vi fillerede sidste år i sommerferien, han var lige kommet ud af et forhold og jeg stod med et halvt ben i det andet så vi sås bare af og til kyssede og havde sex hele tiden, haha..
Så var han pludselig sammen med en pige en aften og jeg blev ked af det, for jeg var jo glad for ham.. men vi var ikke kærester og jeg havde jo også et forhold til en soldat i afghanistan (nej ikke pænt gjort, men er for sent at lave om)... Han skrev og skrev, men jeg ville ikke noget - for jeg var sgu blevet såret..
I August tog jeg så i militæret og kom hjem sidst i november.. mødte ham så i byen og blev TOTAAL blød om hjertet igen, selvom jeg ik havde lyst... havde en ny kæreste på det tidspunkt, som jeg egentlig var glad for - troede jeg. Men kunne hurtigt mærke at jesper (min kæreste) skulle have en chance så slog op med ham gutten jeg var sammen med og alle dage mellem jul og nytår, var vi sammen.. men ak.. jeg fik kolde fødder, for ville ikke såres igen, trods det jeg selv har såret andre fyre, gang på gang. jesper fik af vide jeg ik kunne indlede et forhold til en mand jeg ikke stolede på, så jeg ville ikke være kærester med ham.. 28 februar (2 måneder uden jesper) drog jeg på familietur til sea west og tænkte kun på ham.. Skrev at jeg synes vi skulle ses og den 4. marts kom han hjem til mine forældre for at sætte hylder op, i mit værelse hos dem, for jeg var lige flyttet hjem for en kort periode.. men nåede kun at bo der 14 dage. så rykkede jeg ind til ham og vi har nu været kærester siden 4. marts og venter barn til maj 2010..
kæft en lang historie.. men det kræver alle ord for at forklare..
(hop over hvis I keder jer over den) 
Anmeld