Hvordan og hvor hurtigt kærester...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.770 visninger
42 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Honningblomst

Hej tøser...

Så er jeglige nysgerrig igen. Kunne godt tænke mig at høre hvordan og hvor hurtigt I blev et par da I mødte Jeres mand/kæreste?

Og er kun nysgerrig, I ved jo jeg ikke kunne drømme om at af mig en mand..

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

oo

med det samme...der var ingen grund til at danse om den varme grød her

Anmeld

1. december 2009

CarinaSB

Vi blev kærester samme dag vi mødte hinanden Ikk tid til alt det pjat med at lære hinanden at kende .. og flyttede sammen efter 3 mdr

Anmeld

1. december 2009

LRJ

Vi begyndte at komme sammen første gang vi var alene det var ca 2 dage efter vi mødtes gennem en ven, og 1 md senere flyttede vi sammen og nu 7 mdr efter, er jeg gravid i 21. uge og alt er Helt perfekt mellem os

Anmeld

1. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Vi blev kærester efter 1.date

2 mdr. efter blev jeg gravid, og 1 måned inden vores 1 års dag, blev vi forældre til den skønneste lille prinsesse - som idag er 5 år!

Nu er jeg gravid med nr. 2, og om 12 dage har vi 6 års dag

Anmeld

1. december 2009

Lise

Vi mødtes første gang på blind date d. 17. december - så var vi sammen mere eller mindre hver dag mellem jul og nytår, og nytårsaften ringede jeg i en kæmpe brandert og spurgte om han ville være min kæreste... det ville han gerne. Det er snart fem år siden

Anmeld

1. december 2009

TbCp

Jeg mødte ham for første længe før vi blev kærester... men der var han en bekendts ex og ikke en jeg mødte særlig tit. Dog begyndte han at "gøre kur" en mds. tid inden vi blev kærester, men der havde jeg lige mistet min søster og kunne ikke lige finde ud af/havde ikke overskuddet til at være i et nyt forhold.

Den aften vi så kyssede første gang var det bare helt rigtigt og vi har været kærester lige siden... eller nu er vi så mand og kone

Vi flyttede sammen fra dag 1.
Jeg blev gravid efter 10 mdr.
Vi blev gift efter ca 1 1/2 år og der kom Liva så også til verden

Nu har vi været sammen i snart 4 år og har været gift godt 2 år

Anmeld

1. december 2009

Lone Jakobsen

jeps....kærester efter første møde

Anmeld

1. december 2009

Fam. Madsen

Jeg møde min mand den 2 december 2005. vi begynde og komme sammen den 17 december og den 24 december flytte han ind til mig

og den 7-6-08 blev vi forældre til vores lille dreng.

den 20-9-08 blev vi gift

Anmeld

1. december 2009

frk andreasen

Eva skriver:

Hej tøser...

Så er jeglige nysgerrig igen. Kunne godt tænke mig at høre hvordan og hvor hurtigt I blev et par da I mødte Jeres mand/kæreste?

Og er kun nysgerrig, I ved jo jeg ikke kunne drømme om at af mig en mand..

Knus Eva..

vi startede med at være venner

så var vi sammen

dagen efter flyttede han ind til min mor (jeg var lige gået fra xen og han også)

14 dage senere havde martin en lejlighed og jeg flyttede med.

9 mdr senere blev jeg gravid.

så det gik stærkt. nu har vi været sammen i lidt over 4 år og venter nr 2 til marts

knus tanja 24+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.