Hvordan og hvor hurtigt kærester...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

nikoline

tja. vi blev også kærester rimelig hurtigt. 2 dage efter vi mødte hinanden, det er et år siden og nu vil vi gerne være forældre... nogen synes vi er lidt hurtige, men vi føler os begge klar og snakker om det hele tiden så vi håber...

men hvis kemien er der, hvorfor så vendte med det hele, bare fordi at sådan brude det være???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

guggle

Lærte hinanden at kende på en tur til KBH og 14 dage efter måtte vi igen afsted sammen og begyndte at være sammen. Jeg havde da allerede en dreng på 1 år, fra et tifligere forhold.

Var sammen hver dag 

Flyttede op til ham efter 2 mdr.

Var gravid efter 6 mdr. (et chok, men det bedste der er sket...)

Stadig sammen nu 7 år efter og venter barn nr. 3 - har termin om en uge :-)

Og vi har det skønt sammen - elsker hianden og vores lille familie...

Anmeld

2. december 2009

Ansemusen

Vi faldt pladask for hinanden til en hyggeaften hos nogle fælles bekendte. Vi var ikke sammen før en uge senere, men havde var forelsket lige fra første blik, virkelig mærkeligt men super skønt  Her otte et halvt år efter elsker jeg ham stadig himmelhøjt og kunne ikke forestille mig et liv uden ham

Anmeld

3. december 2009

Miamaja

De forste 6 maaneder startede vi som venner, indtil jeg var helt sikker paa han ville mig 120%

Anmeld

3. december 2009

Ranarupta

Min kæreste og jeg boede på samme kollegie. Vi vidste hvem hinanden var. 

En nytårsaften - for 7 år siden om en lille måneds tid - var vi til gallafest. Han var meget fuld og efter have stået og kigget meget intenst på mig, kommer han hen i sin smoking - og sætter sig overskrævs på mit skød.
Så siger han "hej" og kysser mig. 

Det syntes jeg var ret fedt og vi har været sammen lige siden.
Han er min store, vilde kærlighed og nu skal vi have et barn! 

Anmeld

3. december 2009

lululupo

Århhh hyggelige historier om kærlighed, jubiiii!!!!!

Vi mødte egentlig hinanden da jeg var 17, og var håbløst forelsket i hinanden, dog desværre uden nogle af os turde gøre noget ved det.....

Efter 2 år i samme vennekreds mister vi kontakten med hinanden da vi begge finder en kæreste, og dog stadig sukker den anden vej.....

pludselig 13 år efter står jeg foran en shoppingcenter, og han kalder på mig, wow ligeså lækker skøn fantastisk som for mange år siden....... Vi snakkede 6 timer den dag, han inviterede mig ud dagen efter, dog skulle der gå 5 dates før det skete!!!!!!!!!

Nu 1 1/2 år efter er vi gift, har købt hus, og venter en lille i uge 13, det var skæbnen at vi endelig fik hinanden, og gud hvor vi elsker hinanden, opfører s nærmest som teenagere!!!!

Anmeld

3. december 2009

vatten

Vi datede vist i 3-4 måneder, så blev vi et par og var kærester nogle måneder. Men det gik ikke rigtigt, da S ikke var kommet sig helt over sin eks, så vi var venner i 1½år, hvor vi så en dag var sammen igen og nu skal vi så flytte sammen.

Lidt turmultet forhold, men nu skulle der helst heller ikke ske flere skift i status (med mindre vi skal giftes en dag selvfølgelig)

Anmeld

3. december 2009

MissMikkelsen

Vi har været kærester siden dagen efter vi mødtes. På vores 2 års dag flyttede vi sammen og nu 7 år efter vi mødte hinanden er jeg gravid med den første!

Vi var kun 16 da vi lærte hinanden at kende  

Anmeld

3. december 2009

Gaya

Vi var på en date, og dagen efter var vi kærester, og 14. dage senere flyttede han ind til mig i mit rækkehus.....

Det er nu 7,5 år siden ;o) og vi venter vores første barn ;o)

Anmeld

3. december 2009

Kruse90

Jan og jeg havde skrevet sammen siden august, set hinanden i byen nogle gange.
Og vi besluttede os så for at mødes hvilket vi gjorde den 2 dec 07 og blev kærester den 18 dec 07
og det har bare kørt på skinner fra dag 1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.