Hvordan og hvor hurtigt kærester...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Hej tøser...

Så er jeglige nysgerrig igen. Kunne godt tænke mig at høre hvordan og hvor hurtigt I blev et par da I mødte Jeres mand/kæreste?

Og er kun nysgerrig, I ved jo jeg ikke kunne drømme om at af mig en mand..

Knus Eva..

Vi fik kontakt til hinanden via dating.dk i september 2006 og ville egentlig ha' mødtes 14 dage efter vi startede med at snakke sammen, men så kom Brian til skade i en håndboldkamp og var bundet til krykker i næsten 3 mdr. Vi blev derfor enige om at vente med at mødes til han var krykkefri, så vi mødte hinanden IRL 27. december 2006 og blev med det samme enige om at være kærester, selvom han boede i Nykøbing Mors og jeg i København

HELDIGE MIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

heaven

vores møde og start på forholdet var både kliche (staveplade, tak)- agtig og fantastisk. Han var dj på det lokale diskotek, jeg var gæst. det slog klik ved første øjekast, og for første gang i mit liv gav jeg en fremmede mit tlfnummer.... han ringede dagen efter, og kom også på besøg. For at fortælle at han boede med en anden, suk... men vi sås i hemmelighed i ca en uge, hvorefter jeg bad ham tage en beslutning. Mig eller hende..... en uge senere sås vi igen, og blev officielt kærester. Et par dage inden havde han hængt en stor buket roser på min dør med et kort hvor der stod han havde valgt. Da vi sås på diskoteket igen 2 dage senere, kiggede vi bare på hinanden - kan tydelig huske vi havde dyb dyb øjenkontakt imens jeg gik op til ham - og så kyssede vi bare!! har været sammen i 12 år nu....

1 møde; 27 sep 97

off kærester: 10 okt 97

samme folkeregisteradd: 1 feb 98

gift 26 aug 2006

forældre 27 juli 2007

hooold da op, jeg blev lige revet med....

Jannie

Anmeld

2. december 2009

Mist

Kærester efter første date, men officelt, 3 uger efter.. nu 1 år senere, høj gravid og vi har det stadig dejligt. Kærlighed ved første blik.

Anmeld

2. december 2009

Diana...

10 dage ca

Anmeld

2. december 2009

Sasja77

Jeg hilste på ham for første gang på en klub i KBH. Via en ven, synes at der var noget særligt over ham men vi talte ikke sammen overhovedet, vi hilste kun høfligt. sådan var det i 3 måneder.

Så fik jeg fat i hans tlf.nr via en ven og den 18 maj 2000 (en torsdag) ringede jeg til ham og inviterede ham hjem. Vi gik ud, holdt en lille smule i hånden og jeg blev pænt kysset godnat og skrev med ham HELE natten. Dagen efter gik vi ud og spiste og han overnattede. Om onsdagen ugen efter flyttede han ind, Lørdagen efter friede han og halvandet år efter blev vi gift. og nu har vi været gift i 8 år

Vi har prøvet i 7 år at få børn og nu endelig er det lykkedes og vi venter at vores lille datter kommer til verden den 7 februar 2010

Jeg har aldrig elsket en menneske så intenst som jeg elsker ham og jeg ved at jeg slog benene væk under ham....kan nemlig se på ham at han stadig går helt i knæ når han ser på mig

Mine forældre elsker ham og synes at han er verdens bedste svigersøn ligesom jeg synes at han er verdens bedste mand!

En lang solstråle historie -jeg ved det....er bare så stolt

Anmeld

2. december 2009

Svenne

Vi havde en fælles ven, så begyndte at snakke lidt sammen. Til en sommerfest kyssede vi lidt. Det var egentligt meget uskyldigt, og jeg var utrolig fuld Men dagen efter insisterede han på at komme og besøge mig hjemme ved mine forældre, trods jeg advarede ham om, at jeg havde meget slemme tømmermænd. Men så sad han bare og spiste frokost i haven sammen med mine forældre, mens jeg lå i skyggen og havde ondt af mig selv Meget sødt..
Siden den dag har vi stort set været sammen hver dag....
Vi flyttede sammen efter lidt mere end et år.
Nu har vi været kærester i 4 ½ år og jeg er gravid i uge 18.. og jeg eeeeelsker ham!!!!!

Anmeld

2. december 2009

Slettet

Hvor er I hurtige alle sammen, det synes jeg lyder skønt!

Vi er ikke så hurtige...

Vi begyndte med at skrive sammen på S+ og var egentlig ret hurtigt på date, Min forlovede er 10 år ældre end mig og var derfor bange for, at jeg ville synes han var en gammel gris, MEN på vores første date tænkte jeg nærmere "Hold da op en drengerøv!" derefter gled det hurtigt ud i sandet, men så en dag begyndte jeg at savne ham helt vildt! Så jeg ringede til ham, han lød meget anderledes men ville gerne mødes igen, et par dage efter måtte han så fortælle, at han i ventetiden var blevet kærester med en anden!  Han gjorde det forbi med hende og vi skulle så aftale date nr. 2, han havde vildt dårlig samvittighed overfor hende den anden, fordi hun var blevet så ked af det, så han ville gerne vente lidt, en dag syntes jeg så at vi havde ventet længe nok så jeg slog ham op på krak og kørte en time i nattens mulm og mørke og troppede op udenfor hans dør kl.23.30, han var noget forvirret da han lukkede op, for han var gået i seng, jeg sagde "Hej, det her er ikke en date, jeg kommer bare for at læse godnathistorie for dig" Vi gik ind i sofaen og jeg læste "Lille and lærer at svømme" som jeg havde med hjemmefra (den er altid et hit) og så tog jeg afsted igen, da vi stod i den mørke gang og han skulle fortælle mig hvordan jeg fandt på motorvejen igen hørte jeg intet andet end en svag summen i baggrunden, jeg var fuldstændig opslugt af de enorme bredde skuldre  ...Det tog 1 ½ time at køre hjem for jeg anede ikke hvor jeg var eller hvor jeg skulle hen

Nå men det blev til 7 dates inden vi blev kærester og vi blev så forlovede 8 måneder efter og har nu været det i 8 måneder (så 16 i alt).

Min mand er bestemt ikke nogen gammel gris...han er bare gammel, men det er mig der er grisen  

Anmeld

2. december 2009

Sujan

Jamen puha vi har en længere historie bag os.

Vi gik på efterskole for 11 år siden, hvor vi kærestede lidt rundt. Blev aldrig til noget rigtigt forhold. I hans familie var en masse problemer og han fik rodet sig ud i en masse lort med stoffer og sådan. Han blev smidt ud af efterskolen og vi mistede kontakten. Han boede i jylland, men på et tidspunkt flyttede hans mor til sjælland, og når han besøgte hende kontaktede han mig. Det blev til et par enkelte aftener og kyssede lidt. jeg synes dog han havde forandret sig meget og gik kun op i sine venner og alt det lort de lavede. Han spillede rigtig smart og var bare så langt fra hvor jeg var i livet med uddannelse og sådan mens han ikke gad gå på arbejde, så blev konstant fyret og ja... det gik bare ikke. en aften skændtes vi lidt og sagde kom tilbage når du bliver gammel nok.

En dag to år efter skænderiet ringer min telefon og det er ham. Han siger bare nu er jeg blevet gammel nok og holder udenfor og vi skal ud og spise. Han holdte så udenfor mine forældres hus, var dog flyttet hjemmefra så guidede ham derud for tænkte nu vil jeg lige se hvad der sker. Han var så blevet voksen i mellemtiden og vi har været sammen lige siden. 4 år nu og vi har købt hus og prøver nu at blive gravide

Anmeld

2. december 2009

DK

1.date: et farvel kys

2. date: kærester

7 mdr.:vi købte hus

3 år: vi snakkede baby

(næææsten 4 år): vi har besluttet baby, skal bare liige i gang, engang, he he

Anmeld

2. december 2009

Stineve

Her blev vi kærester efter første date! .. han spurgte om jeg ville være hans, og det ville jeg da unægtelig gerne...

nogle gange må man tage lidt chancer og indtil videre er det da gået godt!...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.