Hvor er I hurtige alle sammen, det synes jeg lyder skønt! 
Vi er ikke så hurtige...
Vi begyndte med at skrive sammen på S+ og var egentlig ret hurtigt på date, Min forlovede er 10 år ældre end mig og var derfor bange for, at jeg ville synes han var en gammel gris, MEN på vores første date tænkte jeg nærmere "Hold da op en drengerøv!" derefter gled det hurtigt ud i sandet, men så en dag begyndte jeg at savne ham helt vildt! Så jeg ringede til ham, han lød meget anderledes men ville gerne mødes igen, et par dage efter måtte han så fortælle, at han i ventetiden var blevet kærester med en anden!
Han gjorde det forbi med hende og vi skulle så aftale date nr. 2, han havde vildt dårlig samvittighed overfor hende den anden, fordi hun var blevet så ked af det, så han ville gerne vente lidt, en dag syntes jeg så at vi havde ventet længe nok så jeg slog ham op på krak og kørte en time i nattens mulm og mørke og troppede op udenfor hans dør kl.23.30, han var noget forvirret da han lukkede op, for han var gået i seng, jeg sagde "Hej, det her er ikke en date, jeg kommer bare for at læse godnathistorie for dig" Vi gik ind i sofaen og jeg læste "Lille and lærer at svømme" som jeg havde med hjemmefra (den er altid et hit) og så tog jeg afsted igen, da vi stod i den mørke gang og han skulle fortælle mig hvordan jeg fandt på motorvejen igen hørte jeg intet andet end en svag summen i baggrunden, jeg var fuldstændig opslugt af de enorme bredde skuldre
...Det tog 1 ½ time at køre hjem for jeg anede ikke hvor jeg var eller hvor jeg skulle hen 
Nå men det blev til 7 dates inden vi blev kærester og vi blev så forlovede 8 måneder efter og har nu været det i 8 måneder (så 16 i alt).
Min mand er bestemt ikke nogen gammel gris...han er bare gammel, men det er mig der er grisen

Anmeld